eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźZakup i dostawa specjalistycznego sprzętu dla osób z niepełnosprawnościami oraz wyposażenia komputerowego na potrzeby Ośrodka Wsparcia i Testów w Łodzi



Ogłoszenie z dnia 2025-11-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa specjalistycznego sprzętu dla osób z niepełnosprawnościami oraz wyposażenia komputerowego na potrzeby Ośrodka Wsparcia i Testów w Łodzi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy nr 6

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000191678

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dziewanny 24

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 91-866

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@sosw6.elodz.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://blind.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bcf23134-5cb1-44f6-9c8a-82b90cb685af

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa specjalistycznego sprzętu dla osób z niepełnosprawnościami oraz wyposażenia komputerowego na potrzeby Ośrodka Wsparcia i Testów w Łodzi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bcf23134-5cb1-44f6-9c8a-82b90cb685af

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00558222

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00426114/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 sprzęt elektroniczny dla osób niepełnosprawnych typu: laptopy,tablety z oprogramowaniem, powiększalniki, telefony

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00449345

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – Specjalistyczny sprzęt z oprogramowaniem dla osób niepełnosprawnych
1) Tablet brajlowski – 1 szt.
2) Narzędzie do rehabilitacji funkcji poznawczych i komunikacji za pomocą dotyku – 1 szt.
3) Przenośna lupa video -kamera – 1 szt.
4) Dotykowy powiększalnik stacjonarny z ruchomym ramieniem – 1 szt.
5) Przenośny powiększalnik wideo z dwoma kamerami – 1 szt.
6) Przenośny powiększalnik wideo – 1 szt.
7) Przenośna lupa elektroniczna – 1 szt.
8) Przenośny powiększalnik z kamerą – 1 szt.
9) Mobilny, składany powiększalnik elektroniczny – 1 szt.
10) Urządzenie do komunikacji alternatywnej – 1 szt.
11) Urządzenie z przednim i tylnym ekranem – 2 szt.
12) Oprogramowanie do komunikacji alternatywnej i wspierania mowy – 3 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162000-5 - Pomoce naukowe

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

42900000-5 - Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia

31710000-6 - Sprzęt elektroniczny

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo

4.5.5.) Wartość części: 211988,96 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – Laptopy
1) Laptop z pakietem biurowym – 10 szt.
2) Laptop z pakietem biurowym – 7 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

31710000-6 - Sprzęt elektroniczny

4.5.5.) Wartość części: 169053,93 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 – Telefony dla słabosłyszących, słabowidzących i niewidomych
1) Telefon komórkowy z klapką dla seniora – 6 szt.
2) Telefon dotykowy – 1 szt.
3) Telefon dla słabowidzących, niewidomych i seniorów – 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32552150-3 - Telefony dla słabowidzących

32250000-0 - Telefony komórkowe

32252000-4 - Telefony GSM

4.5.5.) Wartość części: 3343,86 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 255096,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 294882,66 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 255096,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Altix sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5260309079

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-152

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 255096,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 260 w związku z art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U z 2024 roku poz. 1320 ze zm.) Zamawiający, zawiadamia o unieważnieniu postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Zakup i dostawa specjalistycznego sprzętu dla osób z niepełnosprawnościami oraz wyposażenia komputerowego na potrzeby Ośrodka Wsparcia i Testów w Łodzi”, na Część nr 2.

Uzasadnienie faktyczne i prawne unieważnienia:
Podstawą prawną unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia jest art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, który stanowi, że „Zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
W związku z w/w odrzuceniem oferty Wykonawcy cena kolejnej, oferty najkorzystniejszej na Część nr 2 przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postepowanie na Część nr 2 na podstawie art. 255 pkt 3 w/w ustawy Pzp.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 260 w związku z art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U z 2024 roku poz. 1320 ze zm.) Zamawiający, zawiadamia o unieważnieniu postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Zakup i dostawa specjalistycznego sprzętu dla osób z niepełnosprawnościami oraz wyposażenia komputerowego na potrzeby Ośrodka Wsparcia i Testów w Łodzi”, na Część nr 3.

Uzasadnienie faktyczne i prawne unieważnienia:
Podstawą prawną unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia jest art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, który stanowi, że „Zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
W związku z w/w odrzuceniem oferty Wykonawcy cena kolejnej, oferty najkorzystniejszej na Część nr 3 przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postepowanie na Część nr 3 na podstawie art. 255 pkt 3 w/w ustawy Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.