Ogłoszenie z dnia 2023-12-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00448700/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-18
- 2023/BZP 00464474/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-26
- 2023/BZP 00472094/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zapewnienie stałego dostępu do sieci Internet dla Gminy Września
i jednostek podległych (łącze podstawowe)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Września
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258069
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Września
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-300
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@wrzesnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wrzesnia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/wrzesnia1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zapewnienie stałego dostępu do sieci Internet dla Gminy Wrześniai jednostek podległych (łącze podstawowe)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b507865e-6d7e-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00558212
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00448700
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-271 / 51 / WOR-SI / 2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 38400,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie stałego dostępu do sieci internet dla Gminy Września i jednostek podległych (łącze podstawowe). Lokalizacja zakończenia usługi w 10 punktach. Zamawiający informuje, że w każdej w/w lokalizacji posiada infrastrukturę teletechniczną umożliwiającą doprowadzenie łącza do budynku w zakresie od granicy działki do budynku wraz z trasą w budynku do punktu styku.
2. Do zadań Wykonawcy przedmiotu zamówienia będzie należało zapewnienie stałego dostępu do sieci Internet. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:
1) świadczenie usług dostępu do Internetu (dostarczenie łącza Internetowego synchronicznego) o parametrach:
a) gwarantowaną przepustowość do routera brzegowego: min. 1Gbps/1Gbps, max 10 Gbps/10Gbps, wskazana przepływność zapewniona jest na odcinku od Urządzenia Abonenckiego do routera brzegowego Wykonawcy (miejsce połączenia Wykonawcy z globalnymi dostawcami usług) - wydajność łącza potwierdzona w siedzibie i obecności Zamawiającego przy pomocy ogólnodostępnych narzędzi on-line: pro.speedtest.pl / Aplikacja certyfikowana przez UKE). Test wykonywany jest min. 3 razy i min. dwa razy test musi wykazać parametry łącza zgodne z ofertą. (Testy mają zostać wykonane jednego dnia i co najmniej 6 tych pomiarów powinno być wykonane w odstępie nie mniejszym niż 30 minut od siebie) Brak pozytywnego, certyfikowanego wyniku testu uprawnia Zamawiającego do wypowiedzenia umowy, bez jakichkolwiek konsekwencji.
b) rodzaj styków dla urządzeń końcowych dla zamawiającego : min 3 porty z możliwością włączenia agregacji linku LACP
c) miejsce świadczenia usługi/miejsce zakończenia sieci: ustalona jedna z lokalizacji z ust.1
d) ilość stałych adresów IP: 62 użytkowe
2) dostarczenie sprzętu w ramach realizacji umowy, który posiadać będzie niezbędne deklaracje zgodności dopuszczające do użytku na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72400000-4 - Usługi internetowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47232,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109224,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47232,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Enter T&T Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 779-241-73-79
7.3.3) Ulica: ul. Grunwaldzka 104
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-307
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47232,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.