eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Aleksandrów ŁódzkiDostawa automatycznej paczkowarki do wody pitnej oraz mobilnego chloratora



Ogłoszenie z dnia 2025-11-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa automatycznej paczkowarki do wody pitnej oraz mobilnego chloratora

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Aleksandrów Łódzki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057738

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Tadeusza Kościuszki 2

1.5.2.) Miejscowość: Aleksandrów Łódzki

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-070

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@aleksandrow-lodzki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.aleksandrow-lodzki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/aleksandrow-lodzki

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa automatycznej paczkowarki do wody pitnej oraz mobilnego chloratora

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7330d9a6-c7f7-458a-8977-345ede826508

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00558172

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00495543

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.23.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 290000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem i uruchomieniem automatycznej paczkowarki do wody pitnej oraz dostawa mobilnego chloratora na potrzeby działań związanych z obroną cywilną w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w 2025 r. na terenie Gminy Aleksandrów Łódzki.
2. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony, zamontowany i uruchomiony w Stacji Uzdatniania Wody (SUW) w Aleksandrowie Łódzkim przy ul. 11 Listopada 101, 95-070 Aleksandrów Łódzki.
3. Przedmiot zamówienia winien spełniać następujące wymagania techniczne:
(wymagania techniczne dla paczkowarki):
1) musi być wykonana z materiałów pozwalających na bezpieczny kontakt z wodą przeznaczoną do spożycia przez ludzi, a jego konstrukcja ma zapewniać możliwość utrzymania bezpieczeństwa mikrobiologicznego produktu w trakcie pakowania;
2) musi posiadać aktualny Atest Państwowego Zakładu Higieny (PZH) w sprawie jakości wody dopuszczający zaoferowane urządzenie do kontaktu z wodą pitną przeznaczoną do spożycia przez ludzi, z zawartym sformułowaniem ,,przeznaczony do paczkowania wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi”;
3) urządzenie wraz z opakowaniem (folia do produkcji woreczków) zapewniające przydatność do spożycia przechowywanej wody w wyprodukowanym woreczku minimum 5 dni;
4) wymagana jest funkcjonalność urządzenia tj. dezynfekcja folii, do której będzie dozowana woda. W celu utrzymania wymaganej jakości wody wprowadzanej do opakowania dopuszczalną metodą dezynfekcji jest promieniowanie ultrafioletowe;
5) bobina folii musi znajdować się w zamkniętej kabinie gdzie będzie dezynfekowana przy użyciu lampy UV. Sterowanie maszyną musi być realizowane z pulpitu operatorskiego, który powinien wyświetlać informacje o pracy urządzenia;
6) mycie urządzenia za pośrednictwem pompki z dozownikiem podchlorynu sodu rozcieńczonego lub innego produktu posiadającego aktualny Atest Państwowego Zakładu Higieny (PZH);
7) winna mieć następujące parametry techniczno – użytkowe:
a) produkt pakowany - woda przeznaczona do spożycia przez ludzi (z sieci wodociągowej),
b) wielkość woreczków foliowych: pojemność woreczków: w zakresie od 0,2 l do 1 l, (regulowana mechanicznie),
c) wydajność techniczna min. 1000 opakowań litrowych/h,
d) średni pobór mocy max. 3 kW,
e) napięcie zasilania 400 V; 50 Hz,
f) maksymalna średnica wałka rolki - max 400 mm,
g) szerokość folii - 300 mm +/- 10%,
h) grubość folii - minimum 0,06 mm,
i) folia posiadająca aktualny Atest Państwowego Zakładu Higieny (PZH) do kontaktu z wodą przeznaczoną do spożycia przez ludzi, z wykazanym terminem gwarancji,
j) dezynfekcja folii - lampa z zastosowaniem promieni UV,
k) dezynfekcja wody - lampa z zastosowaniem promieni UV,
l) urządzenie posiadające tabliczkę znamionową,
m) urządzenie oznakowane CE,
n) masa: do 300 kg,
o) urządzenie obsługiwane przez jedną osobę
p) licznik wyprodukowanych woreczków, oddzielna regulacja temperatury zgrzewu podłużnego i poprzecznego, regulacja prędkości przesuwu transportera woreczków, oświetlenie przedziału pakującego oraz linii uzdatniania wody;
8) winna mieć następujące wyposażenie:
a) datownik koloryzujący - powinien umożliwić nadruk w zakresie daty przydatności wody do spożycia,
b) promiennik UV folii,
c) promiennik UV wody,
d) Transporter odbiorczy zapakowanych produktów z możliwością regulacji wysokości,
e) szafę sterowniczą z panelem sterującym,
f) matrycę do nadruku na folii,
g) baloty pozwalające na przygotowanie 3000 sztuk woreczków z wodą.
(wymagania techniczne dla mobilnego chloratora – winien posiadać):
1) zbiornik na roztwór środka dezynfekcyjnego o pojemności minimum 5 litrów, wykonanego z tworzywa odpornego na działanie podchlorynu sodu (PE);
2) aktualny atest PZH, zezwalający na dezynfekcję wody w instalacjach lub sieciach wodociągowych przeznaczonej do spożycia przez ludzi (wydany na całe urządzenia tj. na chlorator zawierający wszystkie wymienione podzespoły, a nie na poszczególne części składowe);
3) membranową pompkę dozującą o wydajności 3 - 4 l/godz, która ma wyświetlacz oraz panel sterowania, umożliwiający kontrolę nastawy urządzenia oraz wielkości dozy. Regulacja pracą urządzenia powinna być możliwa z poziomu wyświetlacza poprzez przyciski sterujące;
4) elastyczny zbrojony wąż dozujący, o długości co najmniej 4 metrów, średnicy wewnętrznej nie mniejszej niż 6 mm oraz grubości ścianek nie mniejszej niż 3 mm, zakończonego końcówką z szybkozłączką;
5) zewnętrzny podstawowy panel zasilająco - sterujący, który umożliwia sterowanie pracą urządzenia;
6) co najmniej cztery koła jezdne, w tym dwa skrętne ułożone symetrycznie, pozwalające na transport urządzenia;
7) pokrywę komory chemicznej, posiadającą regulację wysokości otwarcia. Pokrywa powinna być zabezpieczona uszczelką, która po zamknięciu pokrywy zabezpiecza przed ulatnianiem się oparów;
8) przynajmniej dwa uchwyty, umiejscowione z przodu i z boku urządzenia, ułatwiające przemieszczanie urządzenia;
9) w komorze chemicznej odpornej na działanie agresywnych oparów i środków powinna się znajdować pompka dozująca, zbiornik środka dezynfekującego, wąż. Z uwagi na wymagania dot. BHP komora chemiczna powinna pełnić jednocześnie funkcję wanny wychwytowej, która zapewni całkowite przejęcie środka dezynfekcyjnego w przypadku rozszczelnienia któregokolwiek z elementów w tej komorze. Dlatego wymaga się, aby wanna wychwytowa jak również jej pokrywa stanowiły dwa jednolite odlewy w wykonaniu odpornym na działanie środków chemicznych tj. PE lub kompozyt (z uwagi na możliwość występowania wstrząsów w trakcie transportu chloratora nie dopuszcza się łączenia elementów poprzez spawanie czy klejenie). Całkowita pojemność wanny wychwytowej musi być większa o min 20% od pojemności zbiornika środka dezynfekcyjnego;
10) możliwość podłączenia końcówek dozujących, pozwalających na jego podłączenie bezpośrednio do hydrantu, rurociągu lub instalacji wodociągowej.
4. Chlorator powinien być dostosowany do współpracy z paczkowarką- być z nią kompatybilny i nie ograniczać jej wydajności ani sprawności.
5. Nie dopuszcza się w zakresie dostawy przedmiotu zamówienia rozwiązań prototypowych z uwagi na wysoki reżim bezpieczeństwa dla wody pitnej.
6. Dostarczone przez Wykonawcę przy realizacji przedmiotu zamówienia urządzenia muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, w szczególności bez obciążeń prawami osób trzecich.
7. Wykonawca przeniesie na Zamawiającego własność przedmiotu zamówienia z chwilą dostarczenia, uruchomienia i protokolarnego odbioru urządzeń przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42921300-1 - Maszyny do pakowania zbiorczego lub jednostkowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42912300-5 - Maszyny i aparatura do filtrowania lub oczyszczania wody

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 343170,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 343170,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 343170,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Proffico Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 145926529

7.3.3) Ulica: Marszałkowska 84/92/72

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-514

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 343170,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.