eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LeżajskDostawa sprzętu, namiotów, kontenerów magazynowych i mieszkalnych w ramach programu OliOC Gminy Leżajsk



Ogłoszenie z dnia 2025-11-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu, namiotów, kontenerów magazynowych i mieszkalnych w ramach programu OliOC Gminy Leżajsk

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LEŻAJSK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581732

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łukasza Opalińskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Leżajsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-300

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@poczta.gminalezajsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-lezajsk

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-df1d04a9-a894-4aef-a131-a24ac5983b59

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu, namiotów, kontenerów magazynowych i mieszkalnych w ramach programu OliOC Gminy Leżajsk

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df1d04a9-a894-4aef-a131-a24ac5983b59

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00558070

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00495910

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.24.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa mobilnych stacji uzdatniania wody w ramach OliOC
Ilość – 4 szt.
Stacja uzdatniania wody nowa, rok produkcji min. 2024, dopuszczalna waga max. 60 kg(bez wody).

Rozwiązania równoważne:
W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując opis przedmiotu zamówienia powinien założyć, że każdemu odniesieniu, o którym mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp użytemu w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszy sformułowanie „lub równoważne". Wszystkie kryteria i cechy opisane w normach, specyfikacjach technicznych i systemach referencji technicznych wyznaczają minimalne standardy, które musi spełnić oferowany produkt.
Określone opisie przedmiotu zamówienia typy materiałów i urządzeń podano dla wyznaczenia minimalnego standardu technicznego. Wykonawcy przysługuje prawo ich zastąpienia przez materiały i urządzenia o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42912330-4 - Aparatura do oczyszczania wody

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42912300-5 - Maszyny i aparatura do filtrowania lub oczyszczania wody

4.5.5.) Wartość części: 110000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa kontenerów magazynowych w ramach OliOC.
Dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych kontenerów magazynowych o długości min. 12 m, przeznaczonych do składowania materiałów, wyposażonych zgodnie z niniejszą specyfikacją.
Ilość – 5 szt.
Wymagania ogólne
• Kontener magazynowy, nowy, nieużywany.
• Wykonany w technologii stalowej.
• Konstrukcja odporna na warunki atmosferyczne.
• Gotowy do użytkowania bez konieczności dodatkowych adaptacji.

Rozwiązania równoważne:
W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując opis przedmiotu zamówienia powinien założyć, że każdemu odniesieniu, o którym mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp użytemu w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszy sformułowanie „lub równoważne". Wszystkie kryteria i cechy opisane w normach, specyfikacjach technicznych i systemach referencji technicznych wyznaczają minimalne standardy, które musi spełnić oferowany produkt.
Określone opisie przedmiotu zamówienia typy materiałów i urządzeń podano dla wyznaczenia minimalnego standardu technicznego. Wykonawcy przysługuje prawo ich zastąpienia przez materiały i urządzenia o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne

4.5.5.) Wartość części: 60625,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

• Przedmiotem zamówienia jest dostawa całorocznych kontenerowych lokali mieszkalnych z wyposażeniem w ilości 2 sztuk.
• Kontenery fabrycznie nowe, nieużywane, wyprodukowane nie wcześniej niż w roku dostawy.
• Wersja modułowa lub wolnostojąca
• Gotowe do natychmiastowego użytkowania po podłączeniu mediów.
• Minimalna powierzchnia użytkowa 18m2.
• Mieszkanie zakłada podstawowy układ pomieszczeń: pokój z aneksem kuchennym oraz łazienką.
• Kontenery mieszkalne są przeznaczone do użytkowania całorocznego jako mieszkania komunalne lub socjalne, klasyfikowane wg Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych w dziale 11 Budynki mieszkalne. Każdy lokal mieszkalny musi spełniać zapisy rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. z późn. zm. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie dla budynków mieszkalnych.
• Kontenery mieszkalne mają mieć możliwość wielokrotnego transportu.


Rozwiązania równoważne:
W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując opis przedmiotu zamówienia powinien założyć, że każdemu odniesieniu, o którym mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp użytemu w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszy sformułowanie „lub równoważne". Wszystkie kryteria i cechy opisane w normach, specyfikacjach technicznych i systemach referencji technicznych wyznaczają minimalne standardy, które musi spełnić oferowany produkt.
Określone opisie przedmiotu zamówienia typy materiałów i urządzeń podano dla wyznaczenia minimalnego standardu technicznego. Wykonawcy przysługuje prawo ich zastąpienia przez materiały i urządzenia o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne

4.5.5.) Wartość części: 96560,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa motopomp szlamowych w ramach OliOC

Motopompa szlamowa nowa, rok produkcji 2025, dopuszczalna waga max. 94 kg.
Musi spełniać wymagania załącznika do rozporządzenia MSWiA z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. nr 143 poz. 1002) wprowadzonego rozporządzeniem zmieniającym z dnia 27 kwietnia 2010 r. (Dz. U. Nr 85, poz. 553), aktualne świadectwo CNBOP-PIB
Ilość – 2 szt.

Rozwiązania równoważne:
W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując opis przedmiotu zamówienia powinien założyć, że każdemu odniesieniu, o którym mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp użytemu w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszy sformułowanie „lub równoważne". Wszystkie kryteria i cechy opisane w normach, specyfikacjach technicznych i systemach referencji technicznych wyznaczają minimalne standardy, które musi spełnić oferowany produkt.
Określone opisie przedmiotu zamówienia typy materiałów i urządzeń podano dla wyznaczenia minimalnego standardu technicznego. Wykonawcy przysługuje prawo ich zastąpienia przez materiały i urządzenia o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144213-4 - Motopompy

4.5.5.) Wartość części: 23819,52 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa zbiorników na wodę w ramach OliOC.

Zbiornik przeznaczony do magazynowania i dystrybucji wody pitnej lub technicznej. Przystosowany do ustawienia naziemnego.
Ilość – 2 szt.
Pojemność całkowita Min.13 000 litrów (13 m³)


Rozwiązania równoważne:
W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując opis przedmiotu zamówienia powinien założyć, że każdemu odniesieniu, o którym mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp użytemu w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszy sformułowanie „lub równoważne". Wszystkie kryteria i cechy opisane w normach, specyfikacjach technicznych i systemach referencji technicznych wyznaczają minimalne standardy, które musi spełnić oferowany produkt.
Określone opisie przedmiotu zamówienia typy materiałów i urządzeń podano dla wyznaczenia minimalnego standardu technicznego. Wykonawcy przysługuje prawo ich zastąpienia przez materiały i urządzenia o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44611500-1 - Zbiorniki na wodę

4.5.5.) Wartość części: 18685,92 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa namiotów w ramach OLiOC .

Namiot o minimalnej powierzchnię użytkową 25 m2, ale nie większą niż 30m2. Minimalna szerokość wejścia do namiotu musi wynosić 4,57 m. Namiot musi mieć maksymalną długość ściany 5,48 m ze względu na ograniczenia miejsca pracy.
Namiot musi mieć konstrukcję modułową umożliwiającą łączenie wielu systemów schronienia w różnych konfiguracjach w zależności od wymagań akcji.
Konstrukcja schronienia, dach i ściany czołowe muszą być w stanie zostać wzniesione i ustawione przez co najmniej dwie (2) osoby w czasie krótszym niż dwie (2) minuty.
Kompletny system schronienia musi być szybko rozłożony w czasie krótszym niż 15 minut dla maksymalnie dwóch osób. Do montażu, konfiguracji lub naprawy namiotu jak i poszycia nie mogą być wymagane żadne specjalistyczne narzędzia. Konstrukcja i rama namiotu muszą być wykonane z anodowanego aluminium, aby zapobiec rdzewieniu.
Ilość – 2 szt.

Rozwiązania równoważne:
W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując opis przedmiotu zamówienia powinien założyć, że każdemu odniesieniu, o którym mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp użytemu w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszy sformułowanie „lub równoważne". Wszystkie kryteria i cechy opisane w normach, specyfikacjach technicznych i systemach referencji technicznych wyznaczają minimalne standardy, które musi spełnić oferowany produkt.
Określone opisie przedmiotu zamówienia typy materiałów i urządzeń podano dla wyznaczenia minimalnego standardu technicznego. Wykonawcy przysługuje prawo ich zastąpienia przez materiały i urządzenia o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39522530-1 - Namioty

4.5.5.) Wartość części: 118150,66 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu oświetlenia wielopowierzchniowego w ramach OliOC
System oświetlenia obszarowego fabrycznie nowy, rok produkcji min.2024, dopuszczalna waga max. 30 kg.
Strumień świetlny o maksymalnej wartości 100 000 lm
Obudowa o klasie ochrony mechanicznej IK08 i klasie szczelności min.IP65,
Ilość – 2 szt.


Rozwiązania równoważne:
W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując opis przedmiotu zamówienia powinien założyć, że każdemu odniesieniu, o którym mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp użytemu w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszy sformułowanie „lub równoważne". Wszystkie kryteria i cechy opisane w normach, specyfikacjach technicznych i systemach referencji technicznych wyznaczają minimalne standardy, które musi spełnić oferowany produkt.
Określone opisie przedmiotu zamówienia typy materiałów i urządzeń podano dla wyznaczenia minimalnego standardu technicznego. Wykonawcy przysługuje prawo ich zastąpienia przez materiały i urządzenia o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie

31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

31521300-7 - Przenośne lampy elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 24291,71 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa stacji DSP 50 w ramach OLiOC.
Stacja obiektowa DSP 50, będąca częścią Zintegrowanego Systemu Alarmowania i Ochrony Ludności DSP 50, służy do radiowego uruchamiania syren alarmowych (mechanicznych i elektronicznych), powiadamiania drużyn OSP, i współpracy z terminalami GSM.
Ilość – 2 szt.


Rozwiązania równoważne:
W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując opis przedmiotu zamówienia powinien założyć, że każdemu odniesieniu, o którym mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp użytemu w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszy sformułowanie „lub równoważne". Wszystkie kryteria i cechy opisane w normach, specyfikacjach technicznych i systemach referencji technicznych wyznaczają minimalne standardy, które musi spełnić oferowany produkt.
Określone opisie przedmiotu zamówienia typy materiałów i urządzeń podano dla wyznaczenia minimalnego standardu technicznego. Wykonawcy przysługuje prawo ich zastąpienia przez materiały i urządzenia o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35121700-5 - Systemy alarmowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

35113000-9 - Sprzęt bezpieczeństwa

32344210-1 - Sprzęt radiowy

38821000-6 - Radiowe urządzenia zdalnie sterowane

4.5.5.) Wartość części: 23404,15 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:

W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie składania ofert wpłynęły następujące oferty:
 Oferta Wykonawcy: Aquahold Prosta Spółka Akcyjna, ul. Studzienki 24, 32-085 Modlnica, za cenę 393 354,00 zł,
 Oferta Wykonawcy: ISOMER Sp. z o. o., ul. Czerwonego Krzyża 40 lokal 74, 08-110 Siedlce, za cenę 373 920,00 zł,

Zamawiający na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia zamierzał przeznaczyć kwotę – 88 560,00 zł brutto i nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.



Uzasadnienie prawne:
Zamawiający unieważnił postępowanie pn. „Dostawa sprzętu, namiotów, kontenerów magazynowych i mieszkalnych w ramach programu OliOC Gminy Leżajsk - Część nr 1: Dostawa mobilnych stacji uzdatniania wody w ramach OliOC” na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79212,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 82287,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79212,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "POLKONT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932823786

7.3.3) Ulica: ul. Stary Rynek 15-21 lokal 3

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-105

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79212,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108732,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108732,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 108732,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARTHome TOMASZ KAPUSTA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366563627

7.3.3) Ulica: ul. Głęboka 44

7.3.4) Miejscowość: Przeworsk

7.3.5) Kod pocztowy: 37-200

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 108732,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:

W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie składania ofert nie wpłynęła żadna oferta

Uzasadnienie prawne:
Zamawiający unieważnił postępowanie pn. „Dostawa sprzętu, namiotów, kontenerów magazynowych i mieszkalnych w ramach programu OliOC Gminy Leżajsk - Część nr 4: Dostawa motopomp szlamowych w ramach OliOC” na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, ponieważ nie złożono żadnej oferty

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:

W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie składania ofert nie wpłynęła żadna oferta

Uzasadnienie prawne:
Zamawiający unieważnił postępowanie pn. „Dostawa sprzętu, namiotów, kontenerów magazynowych i mieszkalnych w ramach programu OliOC Gminy Leżajsk - Część nr 4: Dostawa motopomp szlamowych w ramach OliOC” na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, ponieważ nie złożono żadnej oferty

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:

W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie składania ofert nie wpłynęła żadna oferta

Uzasadnienie prawne:
Zamawiający unieważnił postępowanie pn. „Dostawa sprzętu, namiotów, kontenerów magazynowych i mieszkalnych w ramach programu OliOC Gminy Leżajsk - Część nr 4: Dostawa motopomp szlamowych w ramach OliOC” na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, ponieważ nie złożono żadnej oferty

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:

W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie składania ofert nie wpłynęła żadna oferta

Uzasadnienie prawne:
Zamawiający unieważnił postępowanie pn. „Dostawa sprzętu, namiotów, kontenerów magazynowych i mieszkalnych w ramach programu OliOC Gminy Leżajsk - Część nr 4: Dostawa motopomp szlamowych w ramach OliOC” na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, ponieważ nie złożono żadnej oferty

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:

W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie składania ofert nie wpłynęła żadna oferta

Uzasadnienie prawne:
Zamawiający unieważnił postępowanie pn. „Dostawa sprzętu, namiotów, kontenerów magazynowych i mieszkalnych w ramach programu OliOC Gminy Leżajsk - Część nr 4: Dostawa motopomp szlamowych w ramach OliOC” na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, ponieważ nie złożono żadnej oferty

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.