eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Glinojeck"Termomodernizacja Szko³y Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Glinojecku - zaprojektuj i wybuduj"



Og³oszenie z dnia 2025-11-26


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
„Termomodernizacja Szko³y Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Glinojecku - zaprojektuj i wybuduj”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Glinojeck

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377882

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: P³ocka, 12

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Glinojeck

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-450

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@e-glinojeck.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.glinojeck.e-biuletyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fa724291-9327-486a-8928-96ed9c59bd02

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Termomodernizacja Szko³y Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Glinojecku - zaprojektuj i wybuduj”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-fa724291-9327-486a-8928-96ed9c59bd02

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00558018

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-11-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

zadanie wspó³finansowane w ramach programu priorytetowego „Wymiana ¼róde³ ciep³a i poprawa efektywno¶ci energetycznej szkó³” - programu realizuj±cego inwestycjê B1.1.3. Wymiana ¼róde³ ciep³a i poprawa efektywno¶ci energetycznej szkó³ Komponent B „Zielona energia i zmniejszenie energoch³onno¶ci” w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiêkszania Odporno¶ci.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00365041

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.28.2025

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej wielobran¿owej dokumentacji projektowej dla inwestycji pn. „Termomodernizacja Szko³y Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Glinojecku” a nastêpnie wykonanie robót budowlanych na podstawie wykonanego i zatwierdzonego przez Zamawiaj±cego projektu, zgodnie z Programem Funkcjonalno-U¿ytkowym, zwanym dalej PFU oraz Audytami Energetycznymi stanowi±cymi za³±czniki do niniejszej SWZ.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71251000-2 - Us³ugi architektoniczne i dotycz±ce pomiarów budynków

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 7

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 5558985,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 5658000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5558985,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiêbiorstwo Instalacyjno-Sanitarne Pawe³ Woliñski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5661048182

7.3.3) Ulica: Paderewskiego

7.3.4) Miejscowo¶æ: Ciechanów

7.3.5) Kod pocztowy: 06-400

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o czê¶ciach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, je¿eli s± ju¿ znani:

Informacja o czê¶ciach zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyæ podwykonawcom:
1) wykonanie dokumentacji projektowo kosztorysowej –
Wojewódzkie Przedsiêbiorstwo Us³ug Inwestycyjnych Spó³ka. z o.o.
Ul. Tadeusza Wyrzykowskiego 3, 06-400 Ciechanów
2) wykonanie robót bran¿y budowlanej
Przedsiêbiorstwo Handlowo Us³ugowe Pawe³ Ozdarski
G±ski, ul. Le¶na 29 , 06-400 Ciechanów


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-03

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 5558985,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-05-22

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.