Ogłoszenie z dnia 2025-11-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00521656/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-11-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Naprawa nawierzchni mineralnej wodoprzepuszczalnej alejek na terenie Parku Solankowego w Inowrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Inowrocław
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350725
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Ratuszowa 36
1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 52 35 55 250
1.5.8.) Numer faksu: 52 35 55 233
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@inowroclaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://inowroclaw.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Naprawa nawierzchni mineralnej wodoprzepuszczalnej alejek na terenie Parku Solankowego w Inowrocławiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f2b90a9f-747e-48b3-8c07-bf15961896d9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00557947
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00056507/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.18 Naprawa nawierzchni mineralnej wodoprzepuszczalnej alejek na terenie Parku Solankowego w Inowrocławiu.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00521656
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZP.271.1.57.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest naprawa alejek oraz odtworzenie konstrukcji alejki na terenie Parku Solankowego o łącznej powierzchni 2 090,30 m² (w tym 100 m² pełnej wymiany konstrukcji), zgodnie z technologią naprawy nawierzchni mineralnej, wodoprzepuszczalnej, stabilizowanej mechanicznie, typu HanseGrand lub równoważnej.
2. Zakres robót obejmuje:
1) Naprawę nawierzchni mineralnej, w tym:
a) Oczyszczenie nawierzchni z ziemi i pozostałości roślinnych- 1 277,30 m²,
b) Spulchnienie istniejącej nawierzchni w całym przekroju, usunięcie kruszywa przenikającego
z podbudowy oraz lokalnego nadmiaru materiału z warstwy ścieralnej- 1 277,30 m²,
c) Wypełnienie głębokich ubytków mieszanką HanseMineral lub równoważną, przyjęto 20% na powierzchni- 1 277,30 m²,
d) Usunięcie nawierzchni mineralnej przerośniętej chwastami z wywozem urobku, warstwa grubości 8 cm- 713,00 m²,
e) Uzupełnienie nawierzchni mieszanką HanseMineral lub równoważną do wymaganej wysokości, nadanie nawierzchni właściwego profilu i zagęszczenie, warstwa gr. 5 cm
- 713,00 m²,
f) Uzupełnienie nawierzchni mieszanką HanseGrand lub równoważną do wymaganej wysokości, nadanie nawierzchni właściwego profilu i zagęszczenie, warstwa gr. 3 cm- 1 990,30 m²,
g) Regulacja wysokościowa obrzeży kamiennych z odtworzeniem ławy betonowej
z oporem- 220,00 m,
h) Ścięcie nadmiaru gruntu na poboczach, spulchnienie podłoża, obsianie trawą- 105,00 m²,
i) Demontaż i ponowny montaż ławek parkowych- 20 szt.
2) Odtworzenie konstrukcji nawierzchni w rejonie muszli koncertowej + montaż wpustu, w tym:
a) Roboty ziemne i wykopaliskowe, w tym wykonanie wykopów z wywozem i utylizacją na składowisko wykonawcy- 45,00 m³,
b) profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne- 100,00 m²,
c) wykonanie warstwy mrozoodpornej z piasku, warstwa gr. 20 cm- 100,00 m²,
d) wykonanie podbudowy z mieszanki niezwiązanej z kruszywem gr. 15 cm- 100,00 m²,
e) Wykonanie i nawierzchni mineralnej:
• nawierzchnia typu HanseMineral mineral lub podobna, warstwa grubości 5 cm,- 100,00 m²,
• nawierzchnia typu HanseGrand lub podobna, warstwa grubości 3 m- 100,00 m²,
f) Betonowe obrzeża chodnikowe w tym przełożenie obrzeży kamiennych 8x25 z wykonaniem ław betonowych z oporem- 45,00 m,
g) budowa wpustu wraz z przyłączem 1 kpl,
h) demontaż i ponowne ustawienie ławek parkowych – 20 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zawiadamia o unieważnieniu postępowania, ponieważ nie złożono żadnej oferty.INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Doposażenie baz magazynowych w sprzęt niezbędny do realizacji zadań w sytuacjach kryzysowych, katastrof, zdarzeń masowych.
- ''Św. usług kom. w zakresie przyjęcia, odzysku i unieszkodliwiania odpadów, odbioru odpadów kom. z nieruchomości niezam. oraz najmu pojemnika i kontenera'' z terenów OSIR w Inowrocławiu,
- Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w miejscowości Jacewo, gm. Inowrocław - etap I
- Dostawa agregatu prądotwórczego o mocy ciągłej 100 kW w ramach zadania Tworzenie i utrzymywanie zasobów ochrony ludności przeznaczonych do wykonywania zadań z zakresu ochrony ludności.
- Dostawa 5 sztuk agregatów prądotwórczych 3-fazowych, o mocy 7,5 kW
- Świadczenie usług ratownictwa wodnego na pływalniach i basenie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Inowrocławiu w 2026 r.
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostosowanie Szkoły Podstawowej w Zalesiu Małym w zakresie edukacji włączającej - roboty budowlane.
- Termomodernizacja placówek oświatowych na terenie gminy Chmielno
- Katowice - Czyste powietrze. Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół nr 02 w Katowicach
- SVA/4620-582/2025: Docieplenie stropodachu budynku magazynowego nr 33, oraz docieplenie stropodachu i wymiana stolarki okiennej budynku magazynowego 108 na terenie kompleksu wojskowego w Komorowie.
- Zakup awaryjnego źródła zasilania dla Urzędu Gminy Stanisławów w postaci agregatu prądotwórczego wraz z jego dostawą, montażem i uruchomieniem
- Wykonywanie konserwacji, napraw bieżących i głównych w branży ogólnobudowlanej, instalacyjnej sanitarnej oraz elektroinstalacyjnej w nieruchomościach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania w 2026
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





