Ogłoszenie z dnia 2025-11-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00529878/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-11-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa 2 szt. agregatów prądotwórczych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Wschowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 977945847
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kosynierów 1c
1.5.2.) Miejscowość: Wschowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat.wschowa.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wschowa.info/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiatwschowa.ezamawiajacy.pl/pn/powiatwschowa/demand/247210/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa 2 szt. agregatów prądotwórczych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a20a0d8-1295-4f9e-8c85-b1278c14408a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00557622
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00049212/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa 2 szt. agregatów prądotwórczych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00529878
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.272.10.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 162600,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Zamówienie obejmuje dostawę 2 szt. agregatów prądotwórczych o minimalnych parametrach określonych w załączniku nr1 do SWZ.
2) Sprzęt musi być nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2025 r.
3) Wszystkie wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia wskazane w specyfikacji należy traktować jako minimalne.
4) W przypadku gdy dostarczony przedmiot zamówienia nie nadaje się do użytkowania Wykonawca zobowiązany jest do
dostarczenia towaru zamiennego wolnego od wad i usterek na własny koszt;
5) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w odniesieniu do jednej lub wszystkich części zamówienia;
6) Wymaga się, aby Wykonawca uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje, które mogą być
konieczne do przygotowania kompletnej oferty.
7) Zamawiający informuje, iż środki na zakup agregatu pochodzą z dotacji z Programu OLiOC. W przypadku utraty dotacji z
winy Wykonawcy, tj. w przypadku zwłoki w realizacji umowy uniemożliwiającej rozliczenie dotacji z Wojewodą Lubuskim, co
spowoduje konieczność zwrotu dotacji przeznaczonej na zakup agregatu, Wykonawca ponosi odpowiedzialność za
wyrządzenie szkody w wysokości kwoty dotacji do zwrotu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie Części 1 zawiera ust. 1 Załącznika nr 1 do SWZ – Opis Przedmiotu
Zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31120000-3 - Generatory
31121000-0 - Zestawy prądnicowe
4.5.5.) Wartość części: 105000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Zamówienie obejmuje dostawę 2 szt. agregatów prądotwórczych o minimalnych parametrach określonych w załączniku nr1 do SWZ.
2) Sprzęt musi być nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2025 r.
3) Wszystkie wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia wskazane w specyfikacji należy traktować jako minimalne.
4) W przypadku gdy dostarczony przedmiot zamówienia nie nadaje się do użytkowania Wykonawca zobowiązany jest do
dostarczenia towaru zamiennego wolnego od wad i usterek na własny koszt;
5) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w odniesieniu do jednej lub wszystkich części zamówienia;
6) Wymaga się, aby Wykonawca uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje, które mogą być
konieczne do przygotowania kompletnej oferty.
7) Zamawiający informuje, iż środki na zakup agregatu pochodzą z dotacji z Programu OLiOC. W przypadku utraty dotacji z
winy Wykonawcy, tj. w przypadku zwłoki w realizacji umowy uniemożliwiającej rozliczenie dotacji z Wojewodą Lubuskim, co
spowoduje konieczność zwrotu dotacji przeznaczonej na zakup agregatu, Wykonawca ponosi odpowiedzialność za
wyrządzenie szkody w wysokości kwoty dotacji do zwrotu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie Części 2 zawiera ust. 2 Załącznika nr 1 do SWZ – Opis Przedmiotu
Zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31120000-3 - Generatory
31121000-0 - Zestawy prądnicowe
4.5.5.) Wartość części: 95000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ESAP TOMASZ MYSZKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971886328
7.3.3) Ulica: Nowa wieś 20
7.3.4) Miejscowość: Wschowa
7.3.5) Kod pocztowy: 67-400
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97100,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-12Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93110,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93110,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93110,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ESAP TOMASZ MYSZKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971886328
7.3.3) Ulica: Nowa Wieś 20
7.3.4) Miejscowość: Wschowa
7.3.5) Kod pocztowy: 67-400
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93110,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-12INNE PRZETARGI Z WSCHOWY
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Powiatu Wschowskiego
- Ubezpieczenie Powiatu Wschowskiego
- Zakup i dostawa koparko-ładowarki
- Dostawa ratowniczego zestawu hydraulicznego o napędzie elektrycznym z osprzętem
więcej: przetargi w Wschowej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa dwóch agregatów prądotwórczych stacjonarnych
- Dostawa 12 agregatów prądotwórczych
- Dostawa agregatu prądotwórczego i przyczepy transportowej
- Zakup sprzętu w ramach systemu ochrony cywilnej Gminy Kruszwica
- "Dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej dla gminy Małomice."
- Dostawa AGREGATÓW PRĄDOTWÓRCZYCH w ramach realizacji zadań z zakresu Programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026 w Gminie Bogdaniec
więcej: Generatory »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





