eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁobezDostawa ciągnika rolniczego do Zarządu Dróg Powiatowych w Łobzie



Ogłoszenie z dnia 2023-12-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa ciągnika rolniczego do Zarządu Dróg Powiatowych w Łobzie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 812429660

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Niepodległości 35

1.5.2.) Miejscowość: Łobez

1.5.3.) Kod pocztowy: 73-150

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 913974066

1.5.8.) Numer faksu: 913974066

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@powiatlobeski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdp.lobez.ibip.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5a62e200-8cf5-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa ciągnika rolniczego do Zarządu Dróg Powiatowych w Łobzie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a62e200-8cf5-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00557381

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00099387/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa ciągnika rolniczego do Zarządu Dróg Powiatowych w Łobzie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00514520

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZ.261.08.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 264450 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje sprzedaż ciągnika rolniczego wraz z jego dostarczeniem do siedziby Zamawiającego (ciągnik zostanie dostarczony w dniu ustalonym z Zamawiającym celem przeprowadzenia jego odbioru).
Poniższe wymagania należy traktować jako minimalne tj. Wykonawca może zaoferować ciągnik o lepszych parametrach (z zastrzeżeniem że wszystkie graniczne wartości muszą być zachowane i muszą być spełnione ogólne wymagania).
Ciągnik nowy lub używany, rok produkcji co najwyżej 2016, przebieg max. 3200 Mtg, moc co najmniej 115 KM, liczba cylindrów – 4, typ silnika – wysokoprężny z szyną common rail.
Wymagania techniczne:
1) Zaczep przyczep – przesuwny zaczep transportowy automatyczny
2) Dolny zaczep
3) Hamulce pneumatyczne (2 obwody hamulcowe)
4) Obciążniki przodu około 900 kg
5) Obciążniki tylnych kół
6) Amortyzowana przednia oś i kabina operatora
7) Skrzynia biegów 16x16 40 km/h multicontroller z możliwością przełączenia biegów w automacie pod obciążeniem jak i w transporcie
8) 3 pary wyjść hydraulicznych na elektrozaworach (ustawienie przepływu oleju na komputerze)
9) Siedzenie pneumatyczne
10) Klimatyzacja automatyczna, fabrycznie zamontowana
11) Dodatkowo możliwość podłączenia nawigacji z kierownicą
12) Elektryczne lusterka
13) Opony przednie w rozstawie
Przód 440/65 R28
Tył 540/65R 38
14) Pomarańczowa lampa ostrzegawcza – 2 szt.
15) Oświetlenie LED
16) Wydajność pompy hydraulicznej 113 l/min.
17) Sterowanie na błotniku – zewnętrzne przyciski sterowania tylnym TUZ i WOM na błotnikach
18) Układ kierowniczy – kierownica z regulacją kąta nachylenia i kolumną teleskopową

Wszystkie dokumenty, w tym instrukcja obsługi, książka serwisowa i gwarancyjna, świadectwo homologacji - w języku polskim. Komplet dokumentów do zarejestrowania i użytkowania pojazdu. Pojazd musi spełniać wymagania przepisów prawa, obowiązujące na terenie Rzeczypospolitej Polskiej w zakresie dopuszczenia pojazdu do ruchu drogowego. Gwarancja 12 miesięcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 264450 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 381300 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 264450 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gospodarstwo Rolne Gwiazda Adam

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8581602531

7.3.4) Miejscowość: Sobieradz 1

7.3.5) Kod pocztowy: 74-100

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 264450 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-22

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.