eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzłuchówWynajem sprzętu oraz środków transportu do prowadzenia prac przez Powiatowy Zakład Transportu Publicznego w Człuchowie



Ogłoszenie z dnia 2023-12-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wynajem sprzętu oraz środków transportu do prowadzenia prac przez Powiatowy Zakład Transportu Publicznego w Człuchowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Człuchowski Powiatowy Zakład Transportu Publicznego w Człuchowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 362168443

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kasztanowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Człuchów

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-300

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pztpczluchow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pztpczluchow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_czluchow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Transport zbiorowy i drogi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wynajem sprzętu oraz środków transportu do prowadzenia prac przez Powiatowy Zakład Transportu Publicznego w Człuchowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6f699f3a-845a-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00557311

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00496912

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.33.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa sukcesywnego wynajmu sprzętu oraz środków transportu wraz z obsługą do prowadzenia prac na obszarze powiatu Człuchowskiego przez Powiatowy Zakład Transportu Publicznego w Człuchowie.

Część 1: – Koparko-ładowarka do prowadzenia robót na obszarze Gmin: Czarne, Debrzno, Człuchów i Miejskiej Człuchów.
Koparko-ładowarka:
- moc minimum 68 kW,
- wyposażona w łyżki: wąską o szerokości 200-400 mm i szeroką „skarpówkę”.

Przewidywana ilość godzin:
- ilość godzin pracy: 250
- ilość godzin postojowych: 25

4.5.3.) Główny kod CPV: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

4.5.5.) Wartość części: 43500,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa sukcesywnego wynajmu sprzętu oraz środków transportu wraz z obsługą do prowadzenia prac na obszarze powiatu Człuchowskiego przez Powiatowy Zakład Transportu Publicznego w Człuchowie.

Część 2: – Samochód ciężarowy wywrotka do prowadzenia robót na obszarze Gmin: Czarne, Debrzno, Człuchów i Miejskiej Człuchów.
Samochód ciężarowy wywrotka:
- ładowność 8-12Mg :
- moc minimum 150kW,
- ma posiadać przykrycie (oplandekowanie) skrzyni ładunkowej.

Przewidywana ilość godzin:
ilość godzin pracy: 100, ilość godzin postojowych: 12

4.5.3.) Główny kod CPV: 60180000-3 - Wynajem pojazdów do transportu towarów wraz z kierowcą

4.5.5.) Wartość części: 16480,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa sukcesywnego wynajmu sprzętu oraz środków transportu wraz z obsługą do prowadzenia prac na obszarze powiatu Człuchowskiego przez Powiatowy Zakład Transportu Publicznego w Człuchowie.

Część 3: – Koparko-ładowarka do prowadzenia robót na obszarze Gmin: Koczała, Przechlewo, Rzeczenica, Człuchów i Miejskiej Człuchów.
Koparko-ładowarka:
- moc minimum 68 kW,
- wyposażona w łyżki: wąską o szerokości 200-400 mm i szeroką „skarpówkę”.

Przewidywana ilość godzin:
- ilość godzin pracy: 300
- ilość godzin postojowych: 30

4.5.3.) Główny kod CPV: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

4.5.5.) Wartość części: 52200,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa sukcesywnego wynajmu sprzętu oraz środków transportu wraz z obsługą do prowadzenia prac na obszarze powiatu Człuchowskiego przez Powiatowy Zakład Transportu Publicznego w Człuchowie.

Część 4: - Samochód ciężarowy wywrotka do prowadzenia robót na obszarze Gmin: Koczała, Przechlewo, Rzeczenica, Człuchów i Miejskiej Człuchów
Samochód ciężarowy wywrotka:
- ładowność 8-12Mg :
- moc minimum 150kW,
- ma posiadać przykrycie (oplandekowanie) skrzyni ładunkowej.

Przewidywana ilość godzin:
- ilość godzin pracy: 120
- ilość godzin postojowych: 15

4.5.3.) Główny kod CPV: 60180000-3 - Wynajem pojazdów do transportu towarów wraz z kierowcą

4.5.5.) Wartość części: 19800,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa sukcesywnego wynajmu sprzętu oraz środków transportu wraz z obsługą do prowadzenia prac na obszarze powiatu Człuchowskiego przez Powiatowy Zakład Transportu Publicznego w Człuchowie.

Część 5: - Samobieżna koparka obrotowa, kołowa do prowadzenia robót na obszarze powiatu człuchowskiego:
- moc minimum 150 kW,
-wyposażona w łyżki: wąską o szerokości 600-1000 mm i szeroką „skarpówkę” o szerokości min.2000mm z hydrauliczną regulacją kąta,
- Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował lawetą do transportu koparki.

Przewidywana ilość godzin:
- ilość godzin pracy: 100
- ilość godzin postojowych: 10

4.5.3.) Główny kod CPV: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

4.5.5.) Wartość części: 20400,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa sukcesywnego wynajmu sprzętu oraz środków transportu wraz z obsługą do prowadzenia prac na obszarze powiatu Człuchowskiego przez Powiatowy Zakład Transportu Publicznego w Człuchowie.

Część 6: - Samobieżny walec wibracyjny do prowadzenia robót na obszarze powiatu człuchowskiego:
- ciężar 1,5 do 2,5 tony,
- wibracja na oba koła,
- zraszacze wodne obu kół,
- Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował lawetą do transportu walca.

Przewidywana ilość godzin:
- ilość godzin pracy: 40
- ilość godzin postojowych: 5

4.5.3.) Główny kod CPV: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

4.5.5.) Wartość części: 11400,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający po terminie składania ofert powziął informację, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą polegającą na rozbieżności pomiędzy ogłoszeniem o zamówieniu, a Specyfikacją Warunków Zamówienia (SWZ), polegającą na niezgodności dotyczącej warunków udziału i wymaganych w związku z tym dokumentów. Informacje zawarte w treści ogłoszenia o zamówienie publiczne i SWZ powinny być ze sobą spójne. Wszelkie rozbieżności między ogłoszeniem a SWZ powodują, że postępowanie zostaje obarczone wadą uniemożliwiającą zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający po terminie składania ofert powziął informację, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą polegającą na rozbieżności pomiędzy ogłoszeniem o zamówieniu, a Specyfikacją Warunków Zamówienia (SWZ), polegającą na niezgodności dotyczącej warunków udziału i wymaganych w związku z tym dokumentów. Informacje zawarte w treści ogłoszenia o zamówienie publiczne i SWZ powinny być ze sobą spójne. Wszelkie rozbieżności między ogłoszeniem a SWZ powodują, że postępowanie zostaje obarczone wadą uniemożliwiającą zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający po terminie składania ofert powziął informację, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą polegającą na rozbieżności pomiędzy ogłoszeniem o zamówieniu, a Specyfikacją Warunków Zamówienia (SWZ), polegającą na niezgodności dotyczącej warunków udziału i wymaganych w związku z tym dokumentów. Informacje zawarte w treści ogłoszenia o zamówienie publiczne i SWZ powinny być ze sobą spójne. Wszelkie rozbieżności między ogłoszeniem a SWZ powodują, że postępowanie zostaje obarczone wadą uniemożliwiającą zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający po terminie składania ofert powziął informację, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą polegającą na rozbieżności pomiędzy ogłoszeniem o zamówieniu, a Specyfikacją Warunków Zamówienia (SWZ), polegającą na niezgodności dotyczącej warunków udziału i wymaganych w związku z tym dokumentów. Informacje zawarte w treści ogłoszenia o zamówienie publiczne i SWZ powinny być ze sobą spójne. Wszelkie rozbieżności między ogłoszeniem a SWZ powodują, że postępowanie zostaje obarczone wadą uniemożliwiającą zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający po terminie składania ofert powziął informację, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą polegającą na rozbieżności pomiędzy ogłoszeniem o zamówieniu, a Specyfikacją Warunków Zamówienia (SWZ), polegającą na niezgodności dotyczącej warunków udziału i wymaganych w związku z tym dokumentów. Informacje zawarte w treści ogłoszenia o zamówienie publiczne i SWZ powinny być ze sobą spójne. Wszelkie rozbieżności między ogłoszeniem a SWZ powodują, że postępowanie zostaje obarczone wadą uniemożliwiającą zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający po terminie składania ofert powziął informację, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą polegającą na rozbieżności pomiędzy ogłoszeniem o zamówieniu, a Specyfikacją Warunków Zamówienia (SWZ), polegającą na niezgodności dotyczącej warunków udziału i wymaganych w związku z tym dokumentów. Informacje zawarte w treści ogłoszenia o zamówienie publiczne i SWZ powinny być ze sobą spójne. Wszelkie rozbieżności między ogłoszeniem a SWZ powodują, że postępowanie zostaje obarczone wadą uniemożliwiającą zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.