Ogłoszenie z dnia 2023-12-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00496912/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wynajem sprzętu oraz środków transportu do prowadzenia prac przez Powiatowy Zakład Transportu Publicznego w Człuchowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Człuchowski Powiatowy Zakład Transportu Publicznego w Człuchowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 362168443
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kasztanowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Człuchów
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-300
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pztpczluchow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pztpczluchow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_czluchow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Transport zbiorowy i drogi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wynajem sprzętu oraz środków transportu do prowadzenia prac przez Powiatowy Zakład Transportu Publicznego w Człuchowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6f699f3a-845a-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00557311
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00496912
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.33.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa sukcesywnego wynajmu sprzętu oraz środków transportu wraz z obsługą do prowadzenia prac na obszarze powiatu Człuchowskiego przez Powiatowy Zakład Transportu Publicznego w Człuchowie.Część 1: – Koparko-ładowarka do prowadzenia robót na obszarze Gmin: Czarne, Debrzno, Człuchów i Miejskiej Człuchów.
Koparko-ładowarka:
- moc minimum 68 kW,
- wyposażona w łyżki: wąską o szerokości 200-400 mm i szeroką „skarpówkę”.
Przewidywana ilość godzin:
- ilość godzin pracy: 250
- ilość godzin postojowych: 25
4.5.3.) Główny kod CPV: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej
4.5.5.) Wartość części: 43500,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa sukcesywnego wynajmu sprzętu oraz środków transportu wraz z obsługą do prowadzenia prac na obszarze powiatu Człuchowskiego przez Powiatowy Zakład Transportu Publicznego w Człuchowie.Część 2: – Samochód ciężarowy wywrotka do prowadzenia robót na obszarze Gmin: Czarne, Debrzno, Człuchów i Miejskiej Człuchów.
Samochód ciężarowy wywrotka:
- ładowność 8-12Mg :
- moc minimum 150kW,
- ma posiadać przykrycie (oplandekowanie) skrzyni ładunkowej.
Przewidywana ilość godzin:
ilość godzin pracy: 100, ilość godzin postojowych: 12
4.5.3.) Główny kod CPV: 60180000-3 - Wynajem pojazdów do transportu towarów wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 16480,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa sukcesywnego wynajmu sprzętu oraz środków transportu wraz z obsługą do prowadzenia prac na obszarze powiatu Człuchowskiego przez Powiatowy Zakład Transportu Publicznego w Człuchowie.Część 3: – Koparko-ładowarka do prowadzenia robót na obszarze Gmin: Koczała, Przechlewo, Rzeczenica, Człuchów i Miejskiej Człuchów.
Koparko-ładowarka:
- moc minimum 68 kW,
- wyposażona w łyżki: wąską o szerokości 200-400 mm i szeroką „skarpówkę”.
Przewidywana ilość godzin:
- ilość godzin pracy: 300
- ilość godzin postojowych: 30
4.5.3.) Główny kod CPV: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej
4.5.5.) Wartość części: 52200,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa sukcesywnego wynajmu sprzętu oraz środków transportu wraz z obsługą do prowadzenia prac na obszarze powiatu Człuchowskiego przez Powiatowy Zakład Transportu Publicznego w Człuchowie.Część 4: - Samochód ciężarowy wywrotka do prowadzenia robót na obszarze Gmin: Koczała, Przechlewo, Rzeczenica, Człuchów i Miejskiej Człuchów
Samochód ciężarowy wywrotka:
- ładowność 8-12Mg :
- moc minimum 150kW,
- ma posiadać przykrycie (oplandekowanie) skrzyni ładunkowej.
Przewidywana ilość godzin:
- ilość godzin pracy: 120
- ilość godzin postojowych: 15
4.5.3.) Główny kod CPV: 60180000-3 - Wynajem pojazdów do transportu towarów wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 19800,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa sukcesywnego wynajmu sprzętu oraz środków transportu wraz z obsługą do prowadzenia prac na obszarze powiatu Człuchowskiego przez Powiatowy Zakład Transportu Publicznego w Człuchowie.Część 5: - Samobieżna koparka obrotowa, kołowa do prowadzenia robót na obszarze powiatu człuchowskiego:
- moc minimum 150 kW,
-wyposażona w łyżki: wąską o szerokości 600-1000 mm i szeroką „skarpówkę” o szerokości min.2000mm z hydrauliczną regulacją kąta,
- Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował lawetą do transportu koparki.
Przewidywana ilość godzin:
- ilość godzin pracy: 100
- ilość godzin postojowych: 10
4.5.3.) Główny kod CPV: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej
4.5.5.) Wartość części: 20400,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa sukcesywnego wynajmu sprzętu oraz środków transportu wraz z obsługą do prowadzenia prac na obszarze powiatu Człuchowskiego przez Powiatowy Zakład Transportu Publicznego w Człuchowie.Część 6: - Samobieżny walec wibracyjny do prowadzenia robót na obszarze powiatu człuchowskiego:
- ciężar 1,5 do 2,5 tony,
- wibracja na oba koła,
- zraszacze wodne obu kół,
- Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował lawetą do transportu walca.
Przewidywana ilość godzin:
- ilość godzin pracy: 40
- ilość godzin postojowych: 5
4.5.3.) Główny kod CPV: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej
4.5.5.) Wartość części: 11400,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający po terminie składania ofert powziął informację, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą polegającą na rozbieżności pomiędzy ogłoszeniem o zamówieniu, a Specyfikacją Warunków Zamówienia (SWZ), polegającą na niezgodności dotyczącej warunków udziału i wymaganych w związku z tym dokumentów. Informacje zawarte w treści ogłoszenia o zamówienie publiczne i SWZ powinny być ze sobą spójne. Wszelkie rozbieżności między ogłoszeniem a SWZ powodują, że postępowanie zostaje obarczone wadą uniemożliwiającą zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający po terminie składania ofert powziął informację, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą polegającą na rozbieżności pomiędzy ogłoszeniem o zamówieniu, a Specyfikacją Warunków Zamówienia (SWZ), polegającą na niezgodności dotyczącej warunków udziału i wymaganych w związku z tym dokumentów. Informacje zawarte w treści ogłoszenia o zamówienie publiczne i SWZ powinny być ze sobą spójne. Wszelkie rozbieżności między ogłoszeniem a SWZ powodują, że postępowanie zostaje obarczone wadą uniemożliwiającą zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający po terminie składania ofert powziął informację, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą polegającą na rozbieżności pomiędzy ogłoszeniem o zamówieniu, a Specyfikacją Warunków Zamówienia (SWZ), polegającą na niezgodności dotyczącej warunków udziału i wymaganych w związku z tym dokumentów. Informacje zawarte w treści ogłoszenia o zamówienie publiczne i SWZ powinny być ze sobą spójne. Wszelkie rozbieżności między ogłoszeniem a SWZ powodują, że postępowanie zostaje obarczone wadą uniemożliwiającą zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający po terminie składania ofert powziął informację, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą polegającą na rozbieżności pomiędzy ogłoszeniem o zamówieniu, a Specyfikacją Warunków Zamówienia (SWZ), polegającą na niezgodności dotyczącej warunków udziału i wymaganych w związku z tym dokumentów. Informacje zawarte w treści ogłoszenia o zamówienie publiczne i SWZ powinny być ze sobą spójne. Wszelkie rozbieżności między ogłoszeniem a SWZ powodują, że postępowanie zostaje obarczone wadą uniemożliwiającą zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający po terminie składania ofert powziął informację, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą polegającą na rozbieżności pomiędzy ogłoszeniem o zamówieniu, a Specyfikacją Warunków Zamówienia (SWZ), polegającą na niezgodności dotyczącej warunków udziału i wymaganych w związku z tym dokumentów. Informacje zawarte w treści ogłoszenia o zamówienie publiczne i SWZ powinny być ze sobą spójne. Wszelkie rozbieżności między ogłoszeniem a SWZ powodują, że postępowanie zostaje obarczone wadą uniemożliwiającą zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający po terminie składania ofert powziął informację, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą polegającą na rozbieżności pomiędzy ogłoszeniem o zamówieniu, a Specyfikacją Warunków Zamówienia (SWZ), polegającą na niezgodności dotyczącej warunków udziału i wymaganych w związku z tym dokumentów. Informacje zawarte w treści ogłoszenia o zamówienie publiczne i SWZ powinny być ze sobą spójne. Wszelkie rozbieżności między ogłoszeniem a SWZ powodują, że postępowanie zostaje obarczone wadą uniemożliwiającą zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego.
INNE PRZETARGI Z CZŁUCHOWA
- Budowa oświetlenia na terenie miejscowości Piaskowo
- Likwidacja barier architektonicznych dla klientów z niepełnosprawnością Urzędu Miejskiego w Człuchowie
- Budowa siłowni plenerowej na terenie miejscowości Mosiny.
więcej: przetargi w Człuchowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Czernichowie",
- "Rozbudowa i przebudowa świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą techniczną w miejscowości Łazy."
- Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Andrychów w roku 2025
- Wynajem koparko ładowarki z obsługą operatorską do robót drogowych związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych w obszarze działania Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach w 2025/2026
- Budowa Centrum Przesiadkowego w Gminie Lyski
- "Budowa oraz funkcjonowanie 100 miejsc opieki w formie żłobka w Legnicy - Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 AKTYWNY MALUCH 2022-2029"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.