eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Braniewo › Dostawa na plac Zamawiającego gazu propan do celów grzewczych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-12-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa na plac Zamawiającego gazu propan do celów grzewczych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W BRANIEWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170818131

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Królewiecka 55

1.5.2.) Miejscowość: Braniewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-500

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 556442232

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@zdpbraniewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpbraniewo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0feecd76-5078-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa na plac Zamawiającego gazu propan do celów grzewczych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0feecd76-5078-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00556985

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00012207/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa na plac Zamawiającego gazu propan do celów grzewczych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00389639

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP.7.252.29.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 200000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa na plac Zamawiającego gazu propan do celów grzewczych”.
2. Zakres zamówienia:
2.1 Zamówienie obejmuje zakup i sukcesywną dostawę gazu propan do celów grzewczych w ilości 50 000 litrów dla potrzeb ogrzewania budynku administracyjno - garażowego. Zamawiający zaznacza, że ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania niepełnej ilości asortymentu. Z tytułu nie wykorzystania pełnej ilości asortymentu nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze.
2.2 Gaz płynny dostarczany będzie transportem Dostawcy do jednego zbiornika o pojemności 6 400 litrów, stanowiącego własność Zamawiającego i zlokalizowanego na terenie siedziby Zamawiającego ul. Królewiecka 55, Braniewo. Podana wielkość gazu jest szacunkowa i może ona ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od warunków atmosferycznych, mających wpływ na wielkość zużycia gazu. Dostawy gazu będą odbywały się cyklicznie w ilościach minimum 2 000 l jednorazowo podanych przy zamówieniach telefonicznych. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywała się będzie sukcesywnie w postaci jednostkowych dostaw w dniach i godzinach pracy Zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 – 15:00.
2.3 Termin dostawy maksymalnie do 3 dni (w terminie zadeklarowanym w ofercie) od dnia zgłoszenia potrzeb przez Zamawiającego. Strony dokonywać będą rozliczenia wykonywanych dostaw na podstawie prawidłowo wystawionej faktury.
2.4 Przyjęcia każdorazowo gazu płynnego propan odbywać się będą za dowodem obrotu materiałowego – wydruku z drukarki licznika posiadającego aktualną legalizację przepływomierza autocysterny, wystawionego zgodnie z ilością dostarczonego gazu płynnego propan. Każdorazowa dostawa gazu będzie się odbywać w obecności pracownika wyznaczonego przez Zamawiającego.
2.5 Gaz płynny propan będący przedmiotem zamówienia musi odpowiadać Polskim Normom: PN-82/C-96000 lub aktualnie obowiązującym. Każda partia dostawy gazu musi posiadać aktualne świadectwo jakości.
2.6 Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłości dostaw przedmiotu zamówienia bez względu na okoliczności.
3. Cena gazu może ulec zmianie tylko w przypadku:
a) zmiany stawki podatku VAT
b) zmiany ceny wynikającej z waloryzacji obliczanej następująco:
cena netto podlega waloryzacji po dostawie każdej partii gazu na podstawie współczynnika k służący do określenia bieżącej ceny Cb gazu obliczany wg wzoru:

k=Ch1/Ch2
gdzie:
k –współczynnik waloryzacji (wyliczony z dokładnością do czterech miejsc po przecinku)
Ch1 – cena hurtowa gazu w zł za 1 l z dnia dostawy na podstawie notowań publikowanych przez ORLEN Paliwa na stronie internetowej: https://www.orlenpaliwa.com.pl/PL/notowania/Strony/Celegrzewczeitechnologiczne.aspx,dla województwa warmińsko-mazurskiego
Ch2 – cena hurtowa gazu w zł za 1 l z dnia złożenia oferty na podstawie notowań publikowanych przez ORLEN Paliwa na stronie internetowej : https://www.orlenpaliwa.com.pl/PL/notowania/Strony/Celegrzewczeitechnologiczne.aspx. dla województwa warmińsko-mazurskiego

Cena bieżąca netto za 1 litr dostarczonej partii gazu zostanie ustalona jako iloczyn ceny ofertowej gazu w zł za 1 litr netto i współczynnika waloryzacji. Cena bieżąca liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku następująco:

Cb=Co x k
gdzie:
Cb - bieżąca cena netto w zł za 1 litr gazu
Co - cena ofertowa netto za 1 litr gazu
k - współczynnik waloryzacji

Zamawiający zapłaci wyłącznie za faktycznie dostarczoną ilość gazu.

4. Wykonawca przez cały okres realizacji zamówienia zobowiązany jest posiadać aktualną koncesję na obrót paliwami, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t. j. Dz.U. z 2021 r. poz. 716 ze zm.).
5. Wymagania, o których mowa w art. 95 ust. 2 Ustawy – obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy.
1) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ust. 2 Ustawy:
a) najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kompletną Listę Pracowników przeznaczonych do realizacji zamówienia ze wskazaniem podstawy dysponowania tymi osobami oraz z przypisanymi do tych osób czynnościami, które będzie wykonywać w ramach umowy o pracę, która stanowić będzie załącznik do umowy.
b) roboty budowlane objęte przedmiotem umowy będą świadczone przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy - zwane Pracownikami wymienione w załączniku do Umowy pn. „Wykaz Pracowników”.
c) wykonawca zobowiązuje się, że Pracownicy wykonujący przedmiot umowy wskazani w Wykazie Pracowników będą w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 ze zm.).
d) W celu weryfikacji czy osoby wskazane w Wykazie Pracowników są zatrudnione na umowę o pracę Zamawiający przewiduje możliwość zwrócenia się z wnioskiem do Państwowej Inspekcji Pracy o przeprowadzenie kontroli.
2) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 2 Ustawy, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań:
a) W celu kontroli przestrzegania postanowień umowy przez Wykonawcę przedstawiciel Zamawiającego uprawniony jest w każdym czasie do weryfikacji Personelu Wykonawcy uczestniczącego w realizacji przedmiotu umowy, na okoliczność zgodności z informacjami zawartymi w Wykazie Pracowników.
b) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób, przy pomocy, których Wykonawca świadczyć będzie przedmiot umowy, na inne posiadające co najmniej taką samą wiedzę, doświadczenie i kwalifikacje opisane w SWZ z zachowaniem wymogów dotyczących zatrudniania na podstawie umowy o pracę. O planowanej zmianie osób, przy pomocy których Wykonawca wykonuje Przedmiot Umowy, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zamawiającego na piśmie przed dopuszczeniem tych osób do wykonywania prac.
3) Rodzaje czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia:
a) wykonywanie badań, prób, sprawdzeń,
b) kierowanie pojazdami, maszynami, sprzętem,
c) praca przy wykonywaniu robót budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09122100-1 - Propan

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108240 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 155595 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 108240 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BARTER S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9661388342

7.3.3) Ulica: ul. Legionowa 28

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-281

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 108240 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Na podstawie art. 253 ustawy z dnia z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2023, poz. 1605), wybrano ofertę najkorzystniejszą:
1.1. W wyniku przeprowadzonego postępowania wybrano ofertę firmy:
I. BARTER S.A. ul. Legionowa 28, 15-281 Białystok – za cenę 108 240,00 zł brutto
Uzasadnienie dokonania wyboru:
1) Uzasadnienie prawne:
a) art. 263 ustawy Pzp: „Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie”, w zw. z art. 266 ustawy Pzp;
b) Na podstawie art. 239 ust. 1 ustawy PZP: „Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dokumentach zamówienia”
2) Uzasadnienie faktyczne:
a) w prowadzonym postępowaniu Zamawiający w dniu 12.10.2023 r. dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej złożonej przez PUHP Justyn Rafał FEIT ul. Makowska 146, 06-300 Przasnysz, o czym Wykonawcy zostali poinformowaniu zgodnie z art. 253 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp. W dniu 19.10.2023 r. ww. Wykonawca złożył oświadczenie o odstąpieniu od zawarcia umowy.
Wobec powyższego, Zamawiający działając na podstawie art. 263 ustawy Pzp w zw. z art. 266 ustawy Pzp, dokonał ponownego badania i oceny oferty złożonej przez BARTER S.A. ul. Legionowa 28, 15-281 Białystok. Oferta Wykonawcy została złożona prawidłowo, jest ważna, jej treść jest zgodna z przepisami ustawy Pzp oraz warunkami zamówienia. Wykonawca potwierdził spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz wyraził zgodę na wybór oferty po upływie terminu związania ofertą. Oferta otrzymała najwyższą ilość punktów zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w dokumentach zamówienia, tj. 80,00 pkt. Zamawiający dysponuje środkami niezbędnymi do realizacji zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.