eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceRozbudowa monitoringu miejskiego. Zamówienie udzielane w czterech częściach.



Ogłoszenie z dnia 2024-10-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa monitoringu miejskiego. Zamówienie udzielane w czterech częściach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO KATOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000515780

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Młyńska 4

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-098

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@katowice.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.katowice.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umkatowice.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa monitoringu miejskiego. Zamówienie udzielane w czterech częściach.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8bc00d4d-1377-11ef-9381-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00556942

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028883/26/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Rozbudowa monitoringu Miejskiego (BO -4 części)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00332205

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.1.35.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2434600,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 - Bezpieczeństwo ponad wszystko. Bezpieczna Dąbrówka Mała - podłączenie kamer monitoringu miejskiego, BO - L14/01/X
Zaprojektowanie, wybudowanie oraz dostawa urządzeń i materiałów oraz montaż i uruchomienie monitoringów video dla 2 kamer w dzielnicach: Dąbrówka Mała” w lokalizacjach jn:
 Rejon ul. Gen. Le Ronda i ul. Styczniowej
 ul. Gen. Le Ronda w rejonie nr 62 - przystanek autobusowy
W ramach I części zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania dokumentacji projektowej dla wykonania monitoringów wizyjnych składających się łącznie z 2 kamer usytuowanych zgodnie z PFU.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32562000-0 - Kable światłowodowe

32333200-8 - Kamery wideo

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

72720000-3 - Usługi w zakresie rozległej sieci komputerowej

4.5.5.) Wartość części: 167100,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 - Kamera monitoringu miejskiego w Katowicach - Plac Wajdy i Skwer A. Halotty, BO- L13/06/X
Zaprojektowanie, wybudowanie oraz dostawa urządzeń i materiałów oraz montaż i uruchomienie monitoringów video dla 2 kamer w lokalizacjach jn:
 działka nr 84, latarnia oświetleniowa przy wiacie przystankowej, Plac Wajdy
 działka nr 123/2, latarnia oświetleniowa przy budynku przy ul. Katowicka 14
W ramach II części zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania dokumentacji projektowej dla wykonania monitoringów wizyjnych składających się łącznie z 2 kamer usytuowanych zgodnie z PFU.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32562000-0 - Kable światłowodowe

32333200-8 - Kamery wideo

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

72720000-3 - Usługi w zakresie rozległej sieci komputerowej

4.5.5.) Wartość części: 167100,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 - Objęcie obwodnicy Os. Odrodzenia siecią monitoringu miejskiego, BO- L19/06/X
Zaprojektowanie, wybudowanie oraz dostawa urządzeń i materiałów oraz montaż i uruchomienie monitoringów video dla 4 kamer w dzielnicy Piotrowice-Ochojec - w lokalizacjach jn:
 okolice ul. Radockiego 296
 okolice ul. Bażantów 24C (wjazd na Osiedle)
 okolice ul Radockiego 150 (przy sklepie Biedronka)
 okolice ul. Radockiego 70 B (rejon sklepu Netto)
W ramach III części zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania dokumentacji projektowej dla wykonania monitoringów wizyjnych składających się łącznie z 4 kamer usytuowanych zgodnie z PFU.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32562000-0 - Kable światłowodowe

32333200-8 - Kamery wideo

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

72720000-3 - Usługi w zakresie rozległej sieci komputerowej

4.5.5.) Wartość części: 329200,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 - BezpieczneDzielnice: Brynów-Stara Ligota, Witosa, Załęże i Tysiąclecie BO - M/01/X
Zaprojektowanie, wybudowanie oraz dostawa urządzeń i materiałów oraz montaż i uruchomienie monitoringów video dla 18 kamer - w lokalizacjach jn:
i. skrzyżowanie ul. Gliwickiej z ul. Wyplera,
ii. skrzyżowanie ul. Gliwickiej z ul. Janasa,
iii. ul. Gliwicka rejon kościoła,
iv. Plac ks. Józefa Londzina
v. skrzyżowanie ul. Ossowskiego z ul. Witosa
vi. Rondo Józefa Olejniczaka
vii. ul. Kwiatkowskiego przy pętli autobusowej (cmentarz, parking, dom kultury)
viii. rejon Stawu Kozubek i Drogi do MPGK na Osiedlu Witosa
ix. rejon Szkoły Podstawowej nr 8 – skrzyżowanie ulic Hetmańska i Ligocka,
x. rejon skrzyżowania ulic Rolna, Kredytowa i Hetmańska,
xi. rejon skrzyżowania ulic Rolna i Wodospady,
xii. rejon skrzyżowania ulic Orkana, Rolna i Kossak-Szczuckiej,
xiii. rejon skrzyżowania ulic Wincentego Pola i Gallusa,
xiv. rejon ul. W. Pola (zjazd w wewnętrzną drogę osiedlową prowadzącą w stronę wjazdu do Szkoły Podstawowej nr 5 i Spółdzielni Mieszkaniowej "Górnik"),
xv. ul. Mieszka I przy wjeździe na alejkę do cmentarza (parkingi, teren przykościelny, niebezpieczne przejście dla pieszych),
xvi. ul. Zawiszy Czarnego w rejonie przychodni, przedszkola, kompleksu sklepów,
xvii. ul. Tysiąclecia (rejon posesji nr 47) - rejon parkingu miejskiego, przystanków, drogi do przedszkola, dojścia do sklepów
xviii. Rondo bpa Ignacego Jeża
W ramach IV części zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania dokumentacji projektowej dla wykonania monitoringów wizyjnych składających się łącznie z 18 kamer usytuowanych zgodnie z PFU.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32562000-0 - Kable światłowodowe

32333200-8 - Kamery wideo

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

72720000-3 - Usługi w zakresie rozległej sieci komputerowej

4.5.5.) Wartość części: 1771200,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 204690,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 204690,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 204690,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SKTC Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 2220912017

7.3.3) Ulica: ul. Jabłoniowa 2

7.3.4) Miejscowość: Mysłowice

7.3.5) Kod pocztowy: 41-400

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 204690,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 204690,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 204690,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 204690,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SKTC Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 2220912017

7.3.3) Ulica: ul. Jabłoniowa 2

7.3.4) Miejscowość: Mysłowice

7.3.5) Kod pocztowy: 41-400

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 204690,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 403723,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 403723,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 403723,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SKTC Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 2220912017

7.3.3) Ulica: ul. Jabłoniowa 2

7.3.4) Miejscowość: Mysłowice

7.3.5) Kod pocztowy: 41-400

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 403723,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2172179,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2172179,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2172179,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sprint Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7390204115

7.3.3) Ulica: ul. Jagiellończyka 26

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-062

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2172179,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.