Ogłoszenie z dnia 2024-10-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00332205/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-21
- 2024/BZP 00339314/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-27
- 2024/BZP 00352367/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa monitoringu miejskiego. Zamówienie udzielane w czterech częściach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO KATOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000515780
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Młyńska 4
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-098
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@katowice.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.katowice.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umkatowice.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa monitoringu miejskiego. Zamówienie udzielane w czterech częściach.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8bc00d4d-1377-11ef-9381-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00556942
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028883/26/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Rozbudowa monitoringu Miejskiego (BO -4 części)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00332205
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.1.35.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2434600,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - Bezpieczeństwo ponad wszystko. Bezpieczna Dąbrówka Mała - podłączenie kamer monitoringu miejskiego, BO - L14/01/XZaprojektowanie, wybudowanie oraz dostawa urządzeń i materiałów oraz montaż i uruchomienie monitoringów video dla 2 kamer w dzielnicach: Dąbrówka Mała” w lokalizacjach jn:
Rejon ul. Gen. Le Ronda i ul. Styczniowej
ul. Gen. Le Ronda w rejonie nr 62 - przystanek autobusowy
W ramach I części zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania dokumentacji projektowej dla wykonania monitoringów wizyjnych składających się łącznie z 2 kamer usytuowanych zgodnie z PFU.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32562000-0 - Kable światłowodowe
32333200-8 - Kamery wideo
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
72720000-3 - Usługi w zakresie rozległej sieci komputerowej
4.5.5.) Wartość części: 167100,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - Kamera monitoringu miejskiego w Katowicach - Plac Wajdy i Skwer A. Halotty, BO- L13/06/XZaprojektowanie, wybudowanie oraz dostawa urządzeń i materiałów oraz montaż i uruchomienie monitoringów video dla 2 kamer w lokalizacjach jn:
działka nr 84, latarnia oświetleniowa przy wiacie przystankowej, Plac Wajdy
działka nr 123/2, latarnia oświetleniowa przy budynku przy ul. Katowicka 14
W ramach II części zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania dokumentacji projektowej dla wykonania monitoringów wizyjnych składających się łącznie z 2 kamer usytuowanych zgodnie z PFU.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32562000-0 - Kable światłowodowe
32333200-8 - Kamery wideo
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
72720000-3 - Usługi w zakresie rozległej sieci komputerowej
4.5.5.) Wartość części: 167100,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 - Objęcie obwodnicy Os. Odrodzenia siecią monitoringu miejskiego, BO- L19/06/XZaprojektowanie, wybudowanie oraz dostawa urządzeń i materiałów oraz montaż i uruchomienie monitoringów video dla 4 kamer w dzielnicy Piotrowice-Ochojec - w lokalizacjach jn:
okolice ul. Radockiego 296
okolice ul. Bażantów 24C (wjazd na Osiedle)
okolice ul Radockiego 150 (przy sklepie Biedronka)
okolice ul. Radockiego 70 B (rejon sklepu Netto)
W ramach III części zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania dokumentacji projektowej dla wykonania monitoringów wizyjnych składających się łącznie z 4 kamer usytuowanych zgodnie z PFU.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32562000-0 - Kable światłowodowe
32333200-8 - Kamery wideo
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
72720000-3 - Usługi w zakresie rozległej sieci komputerowej
4.5.5.) Wartość części: 329200,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 - BezpieczneDzielnice: Brynów-Stara Ligota, Witosa, Załęże i Tysiąclecie BO - M/01/XZaprojektowanie, wybudowanie oraz dostawa urządzeń i materiałów oraz montaż i uruchomienie monitoringów video dla 18 kamer - w lokalizacjach jn:
i. skrzyżowanie ul. Gliwickiej z ul. Wyplera,
ii. skrzyżowanie ul. Gliwickiej z ul. Janasa,
iii. ul. Gliwicka rejon kościoła,
iv. Plac ks. Józefa Londzina
v. skrzyżowanie ul. Ossowskiego z ul. Witosa
vi. Rondo Józefa Olejniczaka
vii. ul. Kwiatkowskiego przy pętli autobusowej (cmentarz, parking, dom kultury)
viii. rejon Stawu Kozubek i Drogi do MPGK na Osiedlu Witosa
ix. rejon Szkoły Podstawowej nr 8 – skrzyżowanie ulic Hetmańska i Ligocka,
x. rejon skrzyżowania ulic Rolna, Kredytowa i Hetmańska,
xi. rejon skrzyżowania ulic Rolna i Wodospady,
xii. rejon skrzyżowania ulic Orkana, Rolna i Kossak-Szczuckiej,
xiii. rejon skrzyżowania ulic Wincentego Pola i Gallusa,
xiv. rejon ul. W. Pola (zjazd w wewnętrzną drogę osiedlową prowadzącą w stronę wjazdu do Szkoły Podstawowej nr 5 i Spółdzielni Mieszkaniowej "Górnik"),
xv. ul. Mieszka I przy wjeździe na alejkę do cmentarza (parkingi, teren przykościelny, niebezpieczne przejście dla pieszych),
xvi. ul. Zawiszy Czarnego w rejonie przychodni, przedszkola, kompleksu sklepów,
xvii. ul. Tysiąclecia (rejon posesji nr 47) - rejon parkingu miejskiego, przystanków, drogi do przedszkola, dojścia do sklepów
xviii. Rondo bpa Ignacego Jeża
W ramach IV części zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania dokumentacji projektowej dla wykonania monitoringów wizyjnych składających się łącznie z 18 kamer usytuowanych zgodnie z PFU.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32562000-0 - Kable światłowodowe
32333200-8 - Kamery wideo
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
72720000-3 - Usługi w zakresie rozległej sieci komputerowej
4.5.5.) Wartość części: 1771200,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 204690,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 204690,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 204690,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SKTC Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 2220912017
7.3.3) Ulica: ul. Jabłoniowa 2
7.3.4) Miejscowość: Mysłowice
7.3.5) Kod pocztowy: 41-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 204690,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 204690,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 204690,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 204690,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SKTC Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 2220912017
7.3.3) Ulica: ul. Jabłoniowa 2
7.3.4) Miejscowość: Mysłowice
7.3.5) Kod pocztowy: 41-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 204690,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 403723,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 403723,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 403723,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SKTC Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 2220912017
7.3.3) Ulica: ul. Jabłoniowa 2
7.3.4) Miejscowość: Mysłowice
7.3.5) Kod pocztowy: 41-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 403723,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2172179,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2172179,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2172179,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sprint Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7390204115
7.3.3) Ulica: ul. Jagiellończyka 26
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-062
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2172179,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Modernizacja i doposażenie punktu ochrony fizycznej Ministerstwa Przemysłu.
- Dostawa i wdrożenie systemu AV w salach konferencyjnych H i I wraz z integracją
- Dostawa zestawu elementów do montażu instalacji sieci internetowych w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w ZSTiO nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach
- Remont szaletu miejskiego na placu Szramka w Katowicach
- Zakup i dostawa kompletnego systemu sztucznej trawy wraz z materiałami montażowymi.
- Remont kuchni z zapleczem w Zespole Szkół i Placówek Nr 2 w Katowicach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Żłobka Miejsko-Gminnego "NIEDŹWIADEK" w Mordach
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi modernizacji terenu zewnętrznego Szkoły Podstawowej nr 405 przy ul. Na Uboczu 9 w Warszawie.
- Budowa żłobka w miejscowości Kozłowo
- Przebudowa lądowiska dla śmigłowców w Wysokiem Mazowieckiem
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania "Rozbudowa systemu ścieżek rowerowych na terenie gm. Kostrzyn wraz z budową zintegrowanego węzła przesiadkowego Gułtowy w formule zaprojektuj i wybuduj"
- Wykonanie ekspertyzy technicznej oraz dokumentacji projektowo - kosztorysowej obejmującej optymalizację systemu wentylacji w Szkole Podstawowej nr 2 im. Ireny Szewińskiej w Łomiankach
więcej: Kamery wideo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.