Ogłoszenie z dnia 2024-10-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00485055/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór zużytych tablic przeznaczonych do złomowania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Gliwicki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276254985
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zygmunta Starego 17
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@starostwo.gliwice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.starostwo.gliwice.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3ce47a46-1840-4007-8ebb-5c2bf2d2ecbb1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór zużytych tablic przeznaczonych do złomowania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ce47a46-1840-4007-8ebb-5c2bf2d2ecbb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00556783
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00016413/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór zużytych tablic przeznaczonych do złomowania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00485055
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIF-RZPO.272.00025.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 617655,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
• sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych wykonanych zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 sierpnia 2022 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów związanych z rejestracją pojazdów (Dz. U. z 2022 r. poz. 1847) i w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej dnia 2 maja 2012r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1885 z późn. zm.),
• odbiór zużytych tablic przeznaczonych do złomowania.
Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania przedmiotu zamówienia odpowiadającego określonym normom lub specyfikacji technicznej, o których mowa w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 roku o systemie oceny zgodności (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 215).
Wykonawcę obciążają wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia (w tym: produkcja, załadunek, dostawa, wyładunek w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, odbiór z siedziby Zamawiającego tablic do złomowania i inne koszty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia).
W przypadku zmiany przepisów prawa dotyczących wyrobu tablic w trakcie trwania umowy, Wykonawca będzie zobowiązany wykonać tablice rejestracyjne zgodnie z przepisami obowiązującymi na dzień złożenia przez Zamawiającego zamówienia na dostawę tablic rejestracyjnych.
Wykonawca przez cały okres realizacji zamówienia obowiązany jest posiadać aktualne certyfikaty ITS (Instytutu Transportu Samochodowego) dla każdego rodzaju dostarczanych tablic rejestracyjnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30195000-2 - Tablice
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928470-3 - Elementy oznakowania
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 797976,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 888748,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 797976,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AIM Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811904294
7.3.3) Ulica: Rychla 18
7.3.4) Miejscowość: Piekary Śląskie
7.3.5) Kod pocztowy: 41-948
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AIM SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
AIM SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 797976,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- 2025- Dostawa urządzeń drukujących i projektorów na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach
- Dostawa licencji firmy Microsoft. DZPZ.282.112.2025.DM
- Sukcesywne dostawy gazów technicznych dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach.
- Organizacja pobytu uczestników oraz personelu zimowej szkoły algorytmicznej. Znak sprawy: DZPZ.283.104.2025.MW
- Dostawa kamery termowizyjnej. Znak sprawy DZPZ.282.111.2025.AG.
- ZP/G/82/25 Dostawa drutu Ag900 fi 1,72 mm (+0,01) z6 zwinięty w krąg o średnicy ok 700 mm, krążki 2 x 3 kg i 9 kg
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie odpadów komunalno - bytowych odbieranych przez Spółkę Gmin Dolnej Odry sp. z o.o. od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne
- Remont oraz doposażenie budynków Miejsko-Gminnej Biblioteki Publicznej w Więcborku oraz Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Więcborku
- Udostępnienie sił i środków na realizację odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych na terenie Gminy Miejskiej Hel w okresie od 01.01.2026 - 31.12.2026
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Wyszki
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie gminy Łochów w I kwartale 2026 roku
- Wywóz odpadów (dzikie wysypiska, cmentarz) z terenu gminy Czerwonak w 2026 roku
więcej: Tablice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





