Ogłoszenie z dnia 2024-10-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont patio i wentylatorowni
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, Dom Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta
1.3.) Oddział zamawiającego: DPS im. św. Brata Alberta
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010043645
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kawęczyńska 4b
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-772
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 226195802
1.5.8.) Numer faksu: 22/670-43-18
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.dpsalbert@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpskaw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.dpskaw.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Dom Pomocy Społecznej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont patio i wentylatorowni2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7dcb2dd0-8fe3-4226-afd4-08b929f6f8a1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00556764
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00244611/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remont patio i wentylatorowni
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienie zostało udzielone temu samemu Wykonawcy, który wygrał przetarg na zamówienie podstawowe. W kosztorysie na podobne roboty Wykonawca zastosował te same stawki roboczogodziny i narzuty co w przetargu. Zamówienie jest udzielane w ciągu 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienie podstawowe zostało udzielone 29 lipca 2024 roku. Zamówienie to zostało przewidziane w SWZ oraz w ogłoszeniu o przetargu, w obliczaniu wartości zamówienia podstawowego. Roboty są podobne.
Podstawa prawna to art. 214 ust. 1 pkt 7) i art. 305 pkt. 1)
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-09194812-378e-11ef-b37c-4e696a6d8c25
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DAG-351-4/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 289686,44 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont na patio polega na wykonaniu nowej izolacji w związku z przeciekami do piwnicy -do wentylatorowni. Zostanie wymurowany nowy murek na patio -dawna czerpnia powietrza do wentylatorowni. Zakres prac obejmuje również roboty remontowe tynków wraz z malowaniem w kaplicy, na korytarzach w piwnicy i wymianie dwóch drzwi w magazynie w piwnicy. Ponadto wymiana gresu na rampie kuchni.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 246900 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 246900 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 246900 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instalatorstwo Elektryczne Robert Skrzypczyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5311335314
7.3.3) Ulica: Leszczynowa
7.3.4) Miejscowość: Łomianki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-092
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INSTALATORSTWO ELEKTRYCZNE ROBERT SKRZYPCZYŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
INSTALATORSTWO ELEKTRYCZNE ROBERT SKRZYPCZYŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 246900 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-128.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie robót remontowych w klatkach schodowych budynku nr 6 na osiedlu Wieniawskiego w Lublińcu, wraz z wymianą bram wejściowych do budynku oraz malowaniem i naprawą 18 szt. bram garażowych
- Kompleksowa organizacja trzech przedsięwzięć artystyczno-kulturalnych tj. Koncert Powstańczy, Koncert w ramach Wolskiej Jesieni Kultury oraz Koncert Kolęd - numer postępowania: 52/ZP/25
- Roboty utrzymaniowe w korycie cieku Wapienickiego w km 6+120 - 6+570 w m. Mazańcowice gm. Jasienica
- Przebudowa nawierzchni wraz z odwodnieniem i remontem garaży na terenie Oddziału Otwock
- DZP.261.37.2025 - dostawa sprzętu komputerowego
- Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej im. Armii Krajowej w Kołbieli
- "MODERNIZACJA ELEWACJI BUDYNKU, PIWNIC I POMIESZCZEŃ TECHNICZNYCH CKIS ORAZ ILUMINACJA BUDYNKU CENTRUM"
- Adaptacja i rozbudowa budynku stacji kolejki wąskotorowej przy ul. Wawerskiej na budynek użyteczności publicznej - Stacja Integracja
- Zaprojektowanie, dostawa i wykonanie instalacji klimatyzacji w systemie VRF w budynku Prokuratury Okręgowej i Prokuratury Rejonowej w Piotrkowie Trybunalskim
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko Orlik 2012" w Kwakowie (Zadanie nr 1) (II)
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - ORLIK 2012" w miejscowości Świętosław gmina Ciechocin
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.