Ogłoszenie z dnia 2023-12-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00480937/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-07
- 2023/BZP 00501654/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-21
- 2023/BZP 00501756/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa przejść dla pieszych w Gminie Strzegom
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Strzegom
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718372
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 38
1.5.2.) Miejscowość: Strzegom
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-150
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 748560599
1.5.8.) Numer faksu: 748560516
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: strzegom@strzegom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzegom.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/strzegom1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa przejść dla pieszych w Gminie Strzegom2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-952718e4-7d5a-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00556745
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00480937
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIiZP.271.36.2023.AJk
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 187418,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1 „Przebudowa przejścia dla pieszych na drodze gminnej nr 110781D ul. Adama Mickiewicza w Strzegomiu”Przedmiot zamówienia dla Zadania Nr 1 obejmuje:
-doświetlenie przejścia dla pieszych oświetleniem dedykowanym w postaci słupów oświetleniowych z wysięgnikami z oprawami LED oraz inteligentnym systemem sygnalizacyjnym wraz z wbudowanym aktywnym znakiem drogowym D-6 z zasileniem
z istniejącego oświetlenia ulicznego znajdującego się w obrębie drogi gminnej,
-wykonanie przebudowy istniejącego przejścia dla pieszych poprzez zastosowanie płytek integracyjnych STOP wraz z wykonaniem oznakowania poziomego zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu drogowego oraz wykonanie wyniesionego przejścia dla pieszych.
Zakres robót dla Zadania 1 obejmuje między innymi:
-roboty pomiarowe,
-roboty przygotowawcze,
-roboty rozbiórkowe - drogowe,
-budowę sieci kablowej oświetlenia parkowego i drogowego,
-roboty w zakresie różnych nawierzchni m.in. wykonanie wyniesionego przejścia dla pieszych,
-wprowadzenie docelowej organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzeniem z dnia 07.03.2023r. KD.7121.2.23.2023,
-uprzątnięcie placu budowy,
-demontaż obiektów tymczasowych.
Roboty należy prowadzić zgodnie z projektem budowlanym , specyfikacją techniczną, zaświadczeniem Starosty Świdnickiego – znak: WB.6743.207.2023.3.OP z dn. 21.06.2023r. oraz SWZ.
Należy stosować urządzenia i wyroby budowlane dopuszczone do obrotu i powszechnego użytku, posiadające wymagane prawem atesty i certyfikaty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45232200-4 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych
4.5.5.) Wartość części: 113871,60 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2 „Przebudowa przejścia dla pieszych na drodze gminnej nr 110810D Aleja Wojska Polskiego w Strzegomiu".Przedmiot zamówienia dla Zadania Nr 2 obejmuje:
-doświetlenie przejścia dla pieszych oświetleniem dedykowanym w postaci słupów oświetleniowych z wysięgnikami z oprawami LED oraz inteligentnym systemem sygnalizacyjnym wraz z wbudowanym aktywnym znakiem drogowym D-6 z zasileniem z istniejącego oświetlenia ulicznego znajdującego się w obrębie drogi gminnej,
-wykonanie przebudowy istniejącego przejścia dla pieszych poprzez zastosowanie płytek integracyjnych STOP wraz z wykonaniem oznakowania poziomego zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu drogowego oraz wykonanie azylu drogowego z elementów prefabrykowanych.
Roboty należy prowadzić zgodnie z projektem budowlanym , specyfikacją techniczną, zaświadczeniem Starosty Świdnickiego – znak: WB.6743.206.2023.3.OP z dn. 21.06.2023r. oraz SWZ.
Zakres robót dla Zadania 2 obejmuje:
-roboty pomiarowe,
-roboty przygotowawcze,
-roboty rozbiórkowe - drogowe,
-budowę sieci kablowej oświetlenia parkowego i drogowego,
-roboty w zakresie różnych nawierzchni,
-wprowadzenie docelowej organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzeniem z dnia 07.03.2023r. KD.7121.2.20.2023,
-uprzątnięcie placu budowy,
-demontaż obiektów tymczasowych.
Należy stosować urządzenia i wyroby budowlane dopuszczone do obrotu i powszechnego użytku, posiadające wymagane prawem atesty i certyfikaty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45232200-4 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych
4.5.5.) Wartość części: 73546,80 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 133000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 161708,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 133000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sudeckie Drogi Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8842765960
7.3.3) Ulica: Hermana 3/24
7.3.4) Miejscowość: Świdnica
7.3.5) Kod pocztowy: 58-100
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 133000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 175 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104376,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sudeckie Drogi Sp. zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8842765960
7.3.3) Ulica: Hermana 3/24
7.3.4) Miejscowość: Świdnica
7.3.5) Kod pocztowy: 58-100
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 175 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Rożno-Parcele, gmina Aleksandrów Kujawski
- Przebudowa instalacji gazu celem podłączenia dwóch gazowych kotłów kondensacyjnych oraz montaż powietrznych pomp ciepła "Modernizacja kotłowni gazowej z zastosowaniem OZE dla budynku WCO i W w W-iu
- Konserwacje i remonty leśnych dróg gruntowych na terenie Nadleśnictwie Lębork w 2025 r.
- Przebudowa i wzmocnienie muru oporowego przy SP6"
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach poprawy efektywności budynków IBPRS - PIB w Warszawie w podziale na zadania
- "Utwardzenie placu z kostki betonowej na działce 47/9 w Jodłownie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.