eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzegom › Przebudowa przejść dla pieszych w Gminie Strzegom



Ogłoszenie z dnia 2023-12-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa przejść dla pieszych w Gminie Strzegom

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Strzegom

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718372

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 38

1.5.2.) Miejscowość: Strzegom

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-150

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 748560599

1.5.8.) Numer faksu: 748560516

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: strzegom@strzegom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzegom.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/strzegom

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa przejść dla pieszych w Gminie Strzegom

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-952718e4-7d5a-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00556745

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00480937

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIiZP.271.36.2023.AJk

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 187418,40 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1 „Przebudowa przejścia dla pieszych na drodze gminnej nr 110781D ul. Adama Mickiewicza w Strzegomiu”
Przedmiot zamówienia dla Zadania Nr 1 obejmuje:
-doświetlenie przejścia dla pieszych oświetleniem dedykowanym w postaci słupów oświetleniowych z wysięgnikami z oprawami LED oraz inteligentnym systemem sygnalizacyjnym wraz z wbudowanym aktywnym znakiem drogowym D-6 z zasileniem
z istniejącego oświetlenia ulicznego znajdującego się w obrębie drogi gminnej,
-wykonanie przebudowy istniejącego przejścia dla pieszych poprzez zastosowanie płytek integracyjnych STOP wraz z wykonaniem oznakowania poziomego zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu drogowego oraz wykonanie wyniesionego przejścia dla pieszych.
Zakres robót dla Zadania 1 obejmuje między innymi:
-roboty pomiarowe,
-roboty przygotowawcze,
-roboty rozbiórkowe - drogowe,
-budowę sieci kablowej oświetlenia parkowego i drogowego,
-roboty w zakresie różnych nawierzchni m.in. wykonanie wyniesionego przejścia dla pieszych,
-wprowadzenie docelowej organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzeniem z dnia 07.03.2023r. KD.7121.2.23.2023,
-uprzątnięcie placu budowy,
-demontaż obiektów tymczasowych.
Roboty należy prowadzić zgodnie z projektem budowlanym , specyfikacją techniczną, zaświadczeniem Starosty Świdnickiego – znak: WB.6743.207.2023.3.OP z dn. 21.06.2023r. oraz SWZ.
Należy stosować urządzenia i wyroby budowlane dopuszczone do obrotu i powszechnego użytku, posiadające wymagane prawem atesty i certyfikaty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45232200-4 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 113871,60 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2 „Przebudowa przejścia dla pieszych na drodze gminnej nr 110810D Aleja Wojska Polskiego w Strzegomiu".
Przedmiot zamówienia dla Zadania Nr 2 obejmuje:
-doświetlenie przejścia dla pieszych oświetleniem dedykowanym w postaci słupów oświetleniowych z wysięgnikami z oprawami LED oraz inteligentnym systemem sygnalizacyjnym wraz z wbudowanym aktywnym znakiem drogowym D-6 z zasileniem z istniejącego oświetlenia ulicznego znajdującego się w obrębie drogi gminnej,
-wykonanie przebudowy istniejącego przejścia dla pieszych poprzez zastosowanie płytek integracyjnych STOP wraz z wykonaniem oznakowania poziomego zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu drogowego oraz wykonanie azylu drogowego z elementów prefabrykowanych.
Roboty należy prowadzić zgodnie z projektem budowlanym , specyfikacją techniczną, zaświadczeniem Starosty Świdnickiego – znak: WB.6743.206.2023.3.OP z dn. 21.06.2023r. oraz SWZ.
Zakres robót dla Zadania 2 obejmuje:
-roboty pomiarowe,
-roboty przygotowawcze,
-roboty rozbiórkowe - drogowe,
-budowę sieci kablowej oświetlenia parkowego i drogowego,
-roboty w zakresie różnych nawierzchni,
-wprowadzenie docelowej organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzeniem z dnia 07.03.2023r. KD.7121.2.20.2023,
-uprzątnięcie placu budowy,
-demontaż obiektów tymczasowych.
Należy stosować urządzenia i wyroby budowlane dopuszczone do obrotu i powszechnego użytku, posiadające wymagane prawem atesty i certyfikaty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45232200-4 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 73546,80 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 133000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 161708,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 133000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sudeckie Drogi Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8842765960

7.3.3) Ulica: Hermana 3/24

7.3.4) Miejscowość: Świdnica

7.3.5) Kod pocztowy: 58-100

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 133000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 175 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104376,57 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sudeckie Drogi Sp. zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8842765960

7.3.3) Ulica: Hermana 3/24

7.3.4) Miejscowość: Świdnica

7.3.5) Kod pocztowy: 58-100

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 175 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.