eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceNadbudowa i przebudowa hali magazyn. wraz z budowa fundam. pod urządzenia techniczne w ramach zad. inwestycyjnego: "Modernizacja hali soli zlokalizowanej na terenie Obwodu Drogowego Mikołów Mokre"



Ogłoszenie z dnia 2024-10-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Nadbudowa i przebudowa hali magazyn. wraz z budowa fundam.
pod urządzenia techniczne w ramach zad. inwestycyjnego:
„Modernizacja hali soli zlokalizowanej na terenie Obwodu Drogowego
Mikołów Mokre”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD ODDZIAŁ W KATOWICACH

1.3.) Oddział zamawiającego: ODDZIAŁ W KATOWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01751157500050

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Myśliwska 5

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-017

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: +48322586281

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariatkatowice@gddkia.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gddkia.eb2b.com.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie drogami krajowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Nadbudowa i przebudowa hali magazyn. wraz z budowa fundam.
pod urządzenia techniczne w ramach zad. inwestycyjnego:
„Modernizacja hali soli zlokalizowanej na terenie Obwodu Drogowego
Mikołów Mokre”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d86acb87-9b3a-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00556669

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00130516/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.24 Nadbudowa i przebudowa hali magazyn. wraz z budową fundamentów pod urządzenia techniczne w ramach zad. inwest. „Modernizacja hali soli zlokalizowanej na terenie Obwodu Drogowego Mikołów Mokre”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00571675

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: O/KA.D-3.2421.33.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2484314,09 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest nadbudowa i przebudowa hali magazynowej wraz z budową fundamentów pod urządzenia techniczne w ramach zadania inwestycyjnego: „Modernizacja hali soli zlokalizowanej na terenie Obwodu Drogowego Mikołów Mokre”.
W ramach zamówienia przewiduje się m.in.:
- wymianę, wzmocnienie i konserwacja uszkodzonych elementów konstrukcji dachu,
- wymianę/wzmocnienie fundamentów,
- wymianę poszycia dachu wraz z orynnowaniem,
- wymianę, wzmocnienie i konserwacja uszkodzonych elementów konstrukcji ścian,
- wymianę poszycia ścian,
- przebudowę istniejących pomieszczeń technicznych,
- montaż izolacji termicznej na ścianach i stropie pomieszczenia,
- wymianę bramy wjazdowej oraz montaż kurtyny PCV,
- zabudowanie/likwidacja tylnej bramy wjazdowej,
- montaż stolarki okiennej,
- montaż okładzin z belek drewnianych na ścianach hali,
- montaż odbojnic przy bramie wjazdowej oraz barierek technicznych przy podeście dla obsługującego stanowisko tankowania,
- wymianę istniejącego sprzętu - wytwornicy solanki wraz z osprzętem,
- rozbiórkę istniejącego podestu z kostki betonowej pod zbiornik,
- wykonanie nowego fundamentu pod zbiornik na solankę oraz podestu dla obsługi,
- montaż zbiornika na solankę na zewnątrz,
- wymianę instalacji elektrycznych wraz z wymianą oświetlenia,
- montaż oświetlenia przy podeście do tankowania,
- wymianę instalacji wodnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44000000-0 - Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej)

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45262310-7 - Zbrojenie

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

44232000-5 - Drewniane konstrukcje dachowe

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45432130-4 - Pokrywanie podłóg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3201804,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3201804,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3201804,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P. P. U. PROBUDREM KAZIMIERZ LIPIŃSKI Sp. jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 241775533

7.3.3) Ulica: Słowackiego 28

7.3.4) Miejscowość: Ogrodzieniec

7.3.5) Kod pocztowy: 42-440

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Dostawa i montaż wytwornicy solanki, wykonanie i montaż konstrukcji stalowych, wykonanie nawierzchni bitumicznych


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2603093,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.