eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Waśniów › Remonty dróg gminnych na terenie gminy Waśniów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-12-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty dróg gminnych na terenie gminy Waśniów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WAŚNIÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010837

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 24

1.5.2.) Miejscowość: Waśniów

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-425

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: (41) 2646026

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: techniczny@wasniow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wasniow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wasniow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remonty dróg gminnych na terenie gminy Waśniów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-41975d40-5092-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00556583

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00088074/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remonty dróg gminnych na terenie Gminy Waśniów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00390782

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: T.2710.56.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 pn. Remonty dróg gminnych w msc. Nowy Skoszyn i w msc. Jeżów, obejmuje realizację:
a. Zadania 1 pn. Remont drogi nr 393004T zlokalizowanej w msc. Nowy Skoszyn, o długości 1330 mb w km od 1+861 do 3+191, w ramach którego Wykonawca jest zobowiązany w szczególności do:
 wykonania koryta pod poszerzenie jezdni,
 wykonania warstw podbudowy drogowej,
 wykonania warstw z mieszanki mineralno-asfaltowej,
 wykonania zjazdów z kruszywa,
 zabezpieczenia placu budowy przez zaprojektowany przez Wykonawcę system oznakowania (projekt tymczasowej organizacji ruchu),
 dostawy i montażu tablicy informacyjnej, o której mowa w art. 38 ustawy z dnia 23 października 2018 roku o Rządowym Funduszu Rozwoju Dróg, z zastrzeżeniem przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego projektu tablicy informacyjnej oraz wytycznych do jej wykonania
oraz
b. Zadania 2 pn. Remont drogi nr 393016T w miejscowości Jeżów na długości 392 mb w km od 0+000 do 0+392,
 remontu drogi nr 393016T w msc. Jeżów,
 remontu zjazdów indywidulanych do posesji,
 remontu poboczy,
 zabezpieczenia placu budowy przez zaprojektowany przez Wykonawcę system oznakowania (projekt tymczasowej organizacji ruchu),
 wdrożenia projektu stałej organizacji ruchu, zgodnie z dokumentacją projektową przekazaną przez Zamawiającego,
 dostawy i montażu tablicy informacyjnej, o której mowa w art. 38 ustawy z dnia 23 października 2018 roku o Rządowym Funduszu Rozwoju Dróg, z zastrzeżeniem przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego projektu tablicy informacyjnej oraz wytycznych do jej wykonania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 2236604,28 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 pn. Modernizacja obejmująca przebudowę dróg dojazdowych do gruntów w msc. Grzegorzowice i w msc. Sławęcice obejmuje realizację:
a. Zadania 1 pn. Modernizacja obejmująca przebudowę drogi dojazdowej do gruntów rolnych zlokalizowanej na działce nr 356 w msc. Grzegorzowice o długości 245 mb, w ramach którego Wykonawca będzie zobowiązany w szczególności do:
 przebudowy drogi wewnętrznej w msc. Grzegorzowice,
 przebudowy zjazdów zwykłych do posesji,
 przebudowy poboczy,
 zabezpieczenia placu budowy przez zaprojektowany przez Wykonawcę system oznakowania (projekt tymczasowej organizacji ruchu).
b. Zadania 2 pn. Modernizacja obejmująca przebudowę drogi dojazdowej do gruntów rolnych zlokalizowanej na działce nr 322 w msc. Sławęcice o długości 155 mb, w ramach którego Wykonawca będzie zobowiązany w szczególności do:
 przebudowy drogi wewnętrznej w msc. Sławęcice,
 przebudowa zjazdów zwykłych do posesji,
 przebudowa poboczy,
 zabezpieczenia placu budowy przez zaprojektowany przez Wykonawcę system oznakowania (projekt tymczasowej organizacji ruchu).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

4.5.5.) Wartość części: 577700,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 obejmuje realizację zadania pn. Remonty cząstkowe przy drogach gminnych na terenie gminy Waśniów w 2023 roku, w ramach którego Wykonawca będzie zobowiązany w szczególności do:
 uzupełnienia nawierzchni dróg na pow. ok. 300 m2 („załatanie” dziur w drogach),
 mechanicznego ścięcia poboczy z odwozem i utylizacją na pow. ok. 4 000 m2,
 wykonania odwodnienia drogi poprzez remont rowu o długości 350 mb wraz z wykonaniem 8 zjazdów o szerokości 8mb każdy fi 400 wraz z przyczółkami ze skrzydełkami,
 malowania linii drogowych na parkingu w msc. Waśniów o szerokości linii 25cm i długości łącznej linii: 433,9m 5,
 wykonania oznakowania pionowego i poziomego dla miejsca parkingowego dla osób z niepełnosprawnościami: 1 kpl.,
 dostawy i montażu bariery energochłonnej drogowej 24mb (pojedyncza, z jednej strony baranie rogi, z drugiej strony do ziemi).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 204487,50 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 630293,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 805650,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 630293,82 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych ROADSTAR Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6642130210

7.3.3) Ulica: ul. Bugaj 32

7.3.4) Miejscowość: Starachowice

7.3.5) Kod pocztowy: 27-225

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 630293,82 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Najniższa z cen ofertowych (zaoferowanych po przeprowadzonych negocjacjach, w ramach oferty dodatkowej), przewyższała kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 382176,97 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 492000,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.