Ogłoszenie z dnia 2023-12-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00395063/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-13
- 2023/BZP 00406443/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-21
- 2023/BZP 00416848/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-27
- 2023/BZP 00525656/01 - Wynik z dnia 2023-11-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników i funkcjonariuszy Krajowej Administracji Skarbowej (KAS)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ministerstwo Finansów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000002217
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Świętokrzyska 12
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-916
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/finanse
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mf.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników i funkcjonariuszy Krajowej Administracji Skarbowej (KAS)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a81eede8-4e30-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00556521
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00141506/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.28 Zakup szkoleń w zakresie metodyk zarządzania projektami
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
e – Urząd Skarbowy2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00395063
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: C/639/23/DRK/B
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń stacjonarnych dla pracowników i funkcjonariuszy Krajowej Administracji Skarbowej (KAS), w tym przekazanie materiałów szkoleniowych każdemu uczestnikowi szkolenia, w celu rozwoju kompetencji pracowników i funkcjonariuszy pracujących/pełniących służbę w KAS, przyczyniających się do podniesienia jakości funkcjonowania organizacji i skutecznego wspierania celów strategicznych oraz realizacji zadań stawianych przed KAS.Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w Projektowanych postanowieniach umowy, zwanych dalej „PPU”, których wzór stanowi Załącznik D1 do SWZ oraz Opisie przedmiotu zamówienia, zwanym dalej „OPZ”, stanowiącym Załącznik nr 1 do PPU
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 170000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń stacjonarnych dla pracowników i funkcjonariuszy Krajowej Administracji Skarbowej (KAS), w tym przekazanie materiałów szkoleniowych każdemu uczestnikowi szkolenia, w celu rozwoju kompetencji pracowników i funkcjonariuszy pracujących/pełniących służbę w KAS, przyczyniających się do podniesienia jakości funkcjonowania organizacji i skutecznego wspierania celów strategicznych oraz realizacji zadań stawianych przed KAS.Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w Projektowanych postanowieniach umowy, zwanych dalej „PPU”, których wzór stanowi Załącznik D1 do SWZ oraz Opisie przedmiotu zamówienia, zwanym dalej „OPZ”, stanowiącym Załącznik nr 1 do PPU
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 110000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń stacjonarnych dla pracowników i funkcjonariuszy Krajowej Administracji Skarbowej (KAS), w tym przekazanie materiałów szkoleniowych każdemu uczestnikowi szkolenia, w celu rozwoju kompetencji pracowników i funkcjonariuszy pracujących/pełniących służbę w KAS, przyczyniających się do podniesienia jakości funkcjonowania organizacji i skutecznego wspierania celów strategicznych oraz realizacji zadań stawianych przed KAS.Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w Projektowanych postanowieniach umowy, zwanych dalej „PPU”, których wzór stanowi Załącznik D1 do SWZ oraz Opisie przedmiotu zamówienia, zwanym dalej „OPZ”, stanowiącym Załącznik nr 1 do PPU
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 70000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia online (w czasie rzeczywistym) dla pracowników i funkcjonariuszy Krajowej Administracji Skarbowej (KAS), w tym przekazanie materiałów szkoleniowych każdemu uczestnikowi szkolenia, w celu rozwoju kompetencji pracowników i funkcjonariuszy pracujących/pełniących służbę w KAS, przyczyniających się do podniesienia jakości funkcjonowania organizacji i skutecznego wspierania celów strategicznych oraz realizacji zadań stawianych przed KAS.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Projektowanych postanowieniach umowy, zwanych dalej „PPU”, których wzór stanowi Załącznik D2 do SWZ oraz Opisie przedmiotu zamówienia, zwanym dalej „OPZ”, stanowiącym Załącznik nr 1 do PPU.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 17500,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń stacjonarnych dla pracowników i funkcjonariuszy Krajowej Administracji Skarbowej (KAS), w tym przekazanie materiałów szkoleniowych każdemu uczestnikowi szkolenia, w celu rozwoju kompetencji pracowników i funkcjonariuszy pracujących/pełniących służbę w KAS, przyczyniających się do podniesienia jakości funkcjonowania organizacji i skutecznego wspierania celów strategicznych oraz realizacji zadań stawianych przed KAS.Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w Projektowanych postanowieniach umowy, zwanych dalej „PPU”, których wzór stanowi Załącznik D1 do SWZ oraz Opisie przedmiotu zamówienia, zwanym dalej „OPZ”, stanowiącym Załącznik nr 1 do PPU
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 16500,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń stacjonarnych dla pracowników i funkcjonariuszy Krajowej Administracji Skarbowej (KAS), w tym przekazanie materiałów szkoleniowych każdemu uczestnikowi szkolenia, w celu rozwoju kompetencji pracowników i funkcjonariuszy pracujących/pełniących służbę w KAS, przyczyniających się do podniesienia jakości funkcjonowania organizacji i skutecznego wspierania celów strategicznych oraz realizacji zadań stawianych przed KAS.Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w Projektowanych postanowieniach umowy, zwanych dalej „PPU”, których wzór stanowi Załącznik D1 do SWZ oraz Opisie przedmiotu zamówienia, zwanym dalej „OPZ”, stanowiącym Załącznik nr 1 do PPU
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 66000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59484,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78372,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59484,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): INPROGRESS Trainings Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: INPROGRESS Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6772379008
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59484,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-15Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23586,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23586,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23586,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): NobleProg Services Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: NobleProg Polska Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252923356
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INPROGRESS TRAININGS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
INPROGRESS TRAININGS SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23586,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-15Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57936,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62184,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57936,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): INPROGRESS Trainings Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: INPROGRESS Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6772379008
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57936,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-15INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont lokali mieszkalnych kwater internatowych i kwater przed ponownym zasiedleniem w m. Chełm, Dęblin, Hrubieszów, Grójec, Lublin, Nisko, Przemyśl, Radom, Rzeszów, Siedlce, Zamość
- Remont umocnień brzegowych i urządzeń wodnych, zabudowy wyrw na rz. Nysa Kłodzka na terenie Nadzoru Wodnego Otmuchów od km 0,0 do 65,2.
- Usługi konserwacji, przeglądu oraz napraw bieżących instalacji i urządzeń teletechnicznych oraz bieżącej obsługi rejestru czasu pracy
- ZP/CZD/069/25 DOSTAWA METERIAŁÓW MEDYCZNYCH DEDYKOWANYCH DO WSTRZYKIWACZY KONTRASTU ORAZ DYSPENSERA W KOMORZE LAMINARNEJ
- Sukcesywna dostawa sprzętu AGD do Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
- Usługa kompleksowego przygotowania i przeprowadzenia dwudniowego spotkania sieciującego dla kadr mazowieckich powiatowych centrów pomocy rodzinie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zatrudnienie kadry merytorycznej w ramach projektu pn. "Rodzina w Centrum"
- "Prawo jazdy kat. C", zorganizowanie badań psychologicznych i lekarskich niezbędnych do podjęcia szkolenia, ustalenie terminów egzaminów państwowych i dokonanie opłaty za egzaminy państwowe
- Realizacja usług szkoleniowych dla uczniów i nauczycieli szkół objętych wsparciem w ramach projektu "Zawodowi transformersi".
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na organizację i przeprowadzenie kursu pn. Operator koparkoładowarki klasa III wszystkie oraz koparki jednonaczyniowej do 25 ton klasa III
- USŁUGI SPOŁECZNE DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU "Q działaniu II"
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na organizację i przeprowadzenie kursu pn. Opiekun w żłobku lub klubie dziecięcym
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.