eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skoczów › Remont odcinków dróg gminnych, z podziałem na 2 części: Cz. 1 - Remont odcinka drogi gminnej 431710S - ul. Dworcowej w Pogórzu, Cz. 2 - Remont odcinka drogi gminnej 431305S - ul. Dolny Bór w Kowalach



Ogłoszenie z dnia 2023-12-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont odcinków dróg gminnych, z podziałem na 2 części: Cz. 1 - Remont odcinka drogi gminnej 431710S – ul. Dworcowej w Pogórzu, Cz. 2 - Remont odcinka drogi gminnej 431305S – ul. Dolny Bór w Kowalach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZARZĄD DRÓG

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241380964

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 14

1.5.2.) Miejscowość: Skoczów

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-430

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@mzd.skoczow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.skoczow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/skoczow/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie i utrzymanie dróg

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont odcinków dróg gminnych, z podziałem na 2 części: Cz. 1 - Remont odcinka drogi gminnej 431710S – ul. Dworcowej w Pogórzu, Cz. 2 - Remont odcinka drogi gminnej 431305S – ul. Dolny Bór w Kowalach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-125e6e1a-6dc4-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00556481

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039556/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Remont odcinków dróg gminnych, z podziałem na 2 części: Część 1 - Remont odcinka drogi 431710S – ul. Dworcowej w Pogórzu, Część 2 - Remont odcinka drogi 431305S – ul. Dolny Bór w Kowalach.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00450391

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MZD.341.106.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont odcinków dróg gminnych w miejscowościach Pogórze i Kowale , z podziałem na 2 części:
Część 1 - Remont odcinka drogi gminnej 431710S – ul. Dworcowej w Pogórzu.

Zakres zamówienia obejmuje kompleksową realizację robót budowlanych, w tym
w szczególności:
1) ścinanie poboczy wraz z zagospodarowaniem urobku,
2) korekcyjne (miejscowe) frezowanie istniejącej nawierzchni jezdni,
3) lokalnie ( w miarę stwierdzonych podczas prowadzenia remontu potrzeb) remont / uzupełnienie podbudowy z kruszywa i/lub betonu asfaltowego,
4) oczyszczenie istniejących warstw bitumicznych,
5) skropienie warstw bitumicznych emulsja asfaltową,
6) wykonanie warstwy wyrównawczej i wiążącej z betonu asfaltowego,
7) wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego,
8) odtworzenie poboczy z kruszywa kamiennego,
9) wykonanie i montaż tablicy informacyjnej zgodnie Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7.05.2021 (Dz. U. z 2021 r. poz. 953) i z 20.12.2021 r. Dz.U.2021 poz. 2506.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zwarty w załącznikach od 7 do 9 do SWZ.

Obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ projektowane postanowienia umowy.

Wymagany minimalny okres gwarancji: 60 miesięcy na wykonany przedmiot zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, licząc od dnia odbioru końcowego prac. W Formularzu ofertowym, (Załącznik nr 1 do SWZ), należy podać pełną liczbę miesięcy oferowanej gwarancji nie mniejszą niż 60 miesięcy (minimalny okres gwarancji) i nie większą niż 96 miesięcy. Udzielenie dłuższego okresu gwarancji nie będzie dodatkowo punktowane.
Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji.
Okres udzielonej gwarancji stanowi kryterium oceny ofert, o którym mowa w Rozdziale XXVIII SWZ.

Zamawiający, na podstawie art. 95 ustawy Pzp, wymaga, aby w ramach realizacji umowy, przez cały okres trwania realizacji zamówienia, czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót (wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie wynikające z przedmiaru robót) były wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę niezależnie od tego, czy prace te będzie wykonywał Wykonawca, Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca (tzw. pracownicy fizyczni).
Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 527621,02 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont odcinków dróg gminnych w miejscowościach Pogórze i Kowale , z podziałem na 2 części:
Część 2 - Remont odcinka drogi gminnej 431305S – ul. Dolny Bór w Kowalach

Zakres zamówienia obejmuje kompleksową realizację robót budowlanych, w tym
w szczególności:
1) ścinanie poboczy wraz z zagospodarowaniem urobku,
2) korekcyjne (miejscowe) frezowanie istniejącej nawierzchni jezdni,
3) lokalnie ( w miarę stwierdzonych podczas prowadzenia remontu potrzeb) remont / uzupełnienie podbudowy z kruszywa i/lub betonu asfaltowego,
4) oczyszczenie istniejących warstw bitumicznych,
5) skropienie warstw bitumicznych emulsja asfaltową,
6) wykonanie warstwy wyrównawczej i wiążącej z betonu asfaltowego,
7) wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego,
8) odtworzenie poboczy z kruszywa kamiennego,
9) wykonanie i montaż tablicy informacyjnej zgodnie Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7.05.2021 (Dz. U. z 2021 r. poz. 953) i z 20.12.2021 r. Dz.U.2021 poz. 2506.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zwarty w załącznikach od 7 do 9 do SWZ.

Obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ projektowane postanowienia umowy.

Wymagany minimalny okres gwarancji: 60 miesięcy na wykonany przedmiot zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, licząc od dnia odbioru końcowego prac. W Formularzu ofertowym, (Załącznik nr 1 do SWZ), należy podać pełną liczbę miesięcy oferowanej gwarancji nie mniejszą niż 60 miesięcy (minimalny okres gwarancji) i nie większą niż 96 miesięcy. Udzielenie dłuższego okresu gwarancji nie będzie dodatkowo punktowane.
Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji.
Okres udzielonej gwarancji stanowi kryterium oceny ofert, o którym mowa w Rozdziale XXVIII SWZ.

Zamawiający, na podstawie art. 95 ustawy Pzp, wymaga, aby w ramach realizacji umowy, przez cały okres trwania realizacji zamówienia, czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót (wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie wynikające z przedmiaru robót) były wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę niezależnie od tego, czy prace te będzie wykonywał Wykonawca, Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca (tzw. pracownicy fizyczni).
Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 343344,05 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 596522,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 786341,39 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 596522,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROGRÓD Szymon Tetla

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 276291970

7.3.3) Ulica: ul. Męczenników Oświęcimskich 37a

7.3.4) Miejscowość: Ćwiklice

7.3.5) Kod pocztowy: 43-229

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 596522,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 397389,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 537689,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 397389,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROGRÓD Szymon Tetla

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 276291970

7.3.3) Ulica: ul. Męczenników Oświęcimskich 37a

7.3.4) Miejscowość: Ćwiklice

7.3.5) Kod pocztowy: 43-229

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 397389,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.