Ogłoszenie z dnia 2025-11-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00394727/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Modernizacja sprzętu komputerowego – zakup jednostek komputerowych, laptopów i monitorów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SPECJALISTYCZNY PSYCHIATRYCZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁODZI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000297187
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleksandrowska 159
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-229
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrekcja@psychiatria-lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://babinski.home.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/babinski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Łodzi
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja sprzętu komputerowego – zakup jednostek komputerowych, laptopów i monitorów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-76900051-b3ce-4c41-8d87-784566534b9a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00556430
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00073117/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Modernizacja sprzętu komputerowego - zakup jednostek komputerowych, laptopów i monitorów.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00394727
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPIZ/TP/D/13/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja sprzętu komputerowego – zakup jednostek komputerowych, laptopów i monitorów.” zgodnie z formularzem asortymentowo - cenowym, stanowiącym Załącznik nr 1A do SWZ oraz opisem przedmiotu zamówienia Załącznik nr 2 do SWZ.2. Przedmiot zamówienia dostarczony przez Wykonawcę będzie fabrycznie nowy, gotowy do użycia, wolny od wad fizycznych i prawnych, oryginalnie zapakowany, najwyższej jakości oraz będzie posiadać co najmniej 36 miesięczny okres gwarancji, licząc od daty dostawy.
3. Przedmiot zamówienia będzie realizował wszystkie funkcjonalności opisane w opisie przedmiotu zamówienia.
4. Dostarczony przedmiot zamówienia będzie wolny od wad fizycznych i prawnych oraz, że nie toczy się żadne postępowanie, którego przedmiotem jest dostarczony przez niego przedmiot Umowy, jak również, że nie jest obciążony zastawem, zastawem rejestrowym, ani zastawem skarbowym, ani żadnymi innymi ograniczonymi prawami rzeczowymi.
5. Dostarczone oprogramowanie jest wolne od mechanizmów blokujących jego funkcje i wolne od wirusów, koni trojańskich, robaków i innych szkodliwych programów.
6. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych (oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wszelkie wymagania Zamawiającego o wszystkich parametrach nie gorszych niż te określone w SWZ, tzn. takich, które gwarantują zachowanie tych samych norm, parametrów i standardów), jeżeli z opisu przedmiotu zamówienia wynika, że przedmiot zamówienia określony został poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub dostawy, usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów oraz w zakresie wskazanym w art. 101 ust. 4 ustawy Pzp.
7. Jeżeli wskazano nazwy towarów pochodzących od konkretnych producentów to określają one minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Towary pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe Zamawiający rozumie wymagania dotyczące towaru zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając
tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.
8. W przypadku niewskazania w ofercie rozwiązania równoważnego Zamawiający uzna, iż Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia zgodnie z rozwiązaniami wskazanymi w SWZ.
9. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu i stosowania.
10. Jeżeli Wykonawca powoła się na rozwiązania równoważne to, jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymogi/parametry Zamawiającego.
PAKIET NR 1 - Jednostka komputerowa - 70 szt.
Nazwa parametru Minimalna wartość parametru
Procesor Intel Core i3-1215U (6 rdzeni, 8 wątków, 3.30-4.40 GHz, 10 MB cache) lub równoważny
Pamięć RAM 8 GB (SO-DIMM DDR4, 3200 MHz)
Maksymalna obsługiwana ilość RAM 32 GB
Liczba gniazd pamięci (ogółem / wolne) 2/1
Karta grafiki: Karta graficzna Intel UHD Graphics
Pamięć grafiki Wielkość pamięci karty graficznej Pamięć współdzielona
Dysk Dysk SSD PCIe 512 GB
Dysk - rozbudowa Możliwość montażu dysku SATA 2.5"
Dźwięk Zintegrowana karta dźwiękowa
Łączność: Łączność Wi-Fi 6 (802.11 a/b/g/n/ac/ax)
LAN 10/100/1000 Mbps
Bluetooth
Złącza - panel przedni USB 3.2 Gen. 1 - 1 szt.USB Type-C - 1 szt.
Wyjście słuchawkowe/wejście mikrofonowe - 1 szt.
Złącza - panel tylny USB 2.0 - 2 szt., USB 3.2 Gen. 2 - 2 szt., RJ-45 (LAN) - 1 szt.
HDMI - 1 szt., Display Port - 1 szt.
Zasilanie Zasilacz 65 W
Bezpieczeństwo: Wbudowany moduł TPM
Akcesoria Mysz i klawiatura przewodowa w zestawie. Zasilacz w zestawie.
System operacyjny Microsoft Windows 11 Pro PL
Partycja recovery (opcja przywrócenia systemu z dysku)
Waga 1,1 kg
Gwarancja 36 miesięcy (gwarancja producenta)
Inne Sprzęt fabrycznie nowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213300-8 - Komputer biurkowy
4.5.5.) Wartość części: 174000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja sprzętu komputerowego – zakup jednostek komputerowych, laptopów i monitorów.” zgodnie z formularzem asortymentowo - cenowym, stanowiącym Załącznik nr 1A do SWZ oraz opisem przedmiotu zamówienia Załącznik nr 2 do SWZ.2. Przedmiot zamówienia dostarczony przez Wykonawcę będzie fabrycznie nowy, gotowy do użycia, wolny od wad fizycznych i prawnych, oryginalnie zapakowany, najwyższej jakości oraz będzie posiadać co najmniej 36 miesięczny okres gwarancji, licząc od daty dostawy.
3. Przedmiot zamówienia będzie realizował wszystkie funkcjonalności opisane w opisie przedmiotu zamówienia.
4. Dostarczony przedmiot zamówienia będzie wolny od wad fizycznych i prawnych oraz, że nie toczy się żadne postępowanie, którego przedmiotem jest dostarczony przez niego przedmiot Umowy, jak również, że nie jest obciążony zastawem, zastawem rejestrowym, ani zastawem skarbowym, ani żadnymi innymi ograniczonymi prawami rzeczowymi.
5. Dostarczone oprogramowanie jest wolne od mechanizmów blokujących jego funkcje i wolne od wirusów, koni trojańskich, robaków i innych szkodliwych programów.
6. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych (oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wszelkie wymagania Zamawiającego o wszystkich parametrach nie gorszych niż te określone w SWZ, tzn. takich, które gwarantują zachowanie tych samych norm, parametrów i standardów), jeżeli z opisu przedmiotu zamówienia wynika, że przedmiot zamówienia określony został poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub dostawy, usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów oraz w zakresie wskazanym w art. 101 ust. 4 ustawy Pzp.
7. Jeżeli wskazano nazwy towarów pochodzących od konkretnych producentów to określają one minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Towary pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe Zamawiający rozumie wymagania dotyczące towaru zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając
tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.
8. W przypadku niewskazania w ofercie rozwiązania równoważnego Zamawiający uzna, iż Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia zgodnie z rozwiązaniami wskazanymi w SWZ.
9. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu i stosowania.
10. Jeżeli Wykonawca powoła się na rozwiązania równoważne to, jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymogi/parametry Zamawiającego.
PAKIET NR 2 - Laptop - 15 szt.
Nazwa parametru Minimalna wartość parametru
Procesor Intel® Core™ i5-1334U (10 rdzeni, 12 wątków, 1.30-4.60 GHz, 12MB cache lub równoważny
Pamięć RAM 16 GB (DDR4, 2666 MHz)
Dysk SSD M.2 PCIe 512 GB
Typ ekranu Matowy, LED, WVA
Przekątna ekranu 15,6"
Rozdzielczość ekranu 1920 x 1080 (Full HD)
Jasność matrycy 250 cd/m²
Karta graficzna Intel UHD (Intel Iris Xe Graphics)
Pamięć karty graficznej Pamięć współdzielona
Multimedia Wbudowane głośniki stereo
Wbudowany mikrofon
Kamera internetowa HD
Łączność Łączność LAN 1 Gb/s
Wi-Fi 5
Moduł Bluetooth 5.0
Złącza Złącza USB 2.0 - 1 szt.
USB 3.2 Gen. 1 - 1 szt.
USB Typu-C - 1 szt.
HDMI 1.4 - 1 szt.
Czytnik kart pamięci SD - 1 szt.
RJ-45 (LAN) - 1 szt.
Wyjście słuchawkowe/wejście mikrofonowe - 1 szt.
DC-in (wejście zasilania) - 1 szt.
Bateria Typ baterii Litowo-jonowa
Pojemność baterii 3-komorowa, 3467 mAh
Kolor dominujący Czarny
Czytnik linii papilarnych Tak
Podświetlana klawiatura Tak
Kolor podświetlenia klawiatury Biały
Zabezpieczenia Szyfrowanie TPM
System operacyjny Microsoft Windows 11 Pro
Dołączone oprogramowanie Partycja recovery (opcja przywrócenia systemu z dysku)
Zasilanie Zasilacz 65 W
Dodatkowe informacje Wielodotykowy, intuicyjny touchpad
Waga 1,90 kg
Dołączone akcesoria Zasilacz
Gwarancja 36 miesięcy
Inne Sprzęt fabrycznie nowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30213000-5 - Komputery osobiste
4.5.5.) Wartość części: 39000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja sprzętu komputerowego – zakup jednostek komputerowych, laptopów i monitorów.” zgodnie z formularzem asortymentowo - cenowym, stanowiącym Załącznik nr 1A do SWZ oraz opisem przedmiotu zamówienia Załącznik nr 2 do SWZ.2. Przedmiot zamówienia dostarczony przez Wykonawcę będzie fabrycznie nowy, gotowy do użycia, wolny od wad fizycznych i prawnych, oryginalnie zapakowany, najwyższej jakości oraz będzie posiadać co najmniej 36 miesięczny okres gwarancji, licząc od daty dostawy.
3. Przedmiot zamówienia będzie realizował wszystkie funkcjonalności opisane w opisie przedmiotu zamówienia.
4. Dostarczony przedmiot zamówienia będzie wolny od wad fizycznych i prawnych oraz, że nie toczy się żadne postępowanie, którego przedmiotem jest dostarczony przez niego przedmiot Umowy, jak również, że nie jest obciążony zastawem, zastawem rejestrowym, ani zastawem skarbowym, ani żadnymi innymi ograniczonymi prawami rzeczowymi.
5. Dostarczone oprogramowanie jest wolne od mechanizmów blokujących jego funkcje i wolne od wirusów, koni trojańskich, robaków i innych szkodliwych programów.
6. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych (oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wszelkie wymagania Zamawiającego o wszystkich parametrach nie gorszych niż te określone w SWZ, tzn. takich, które gwarantują zachowanie tych samych norm, parametrów i standardów), jeżeli z opisu przedmiotu zamówienia wynika, że przedmiot zamówienia określony został poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub dostawy, usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów oraz w zakresie wskazanym w art. 101 ust. 4 ustawy Pzp.
7. Jeżeli wskazano nazwy towarów pochodzących od konkretnych producentów to określają one minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Towary pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe Zamawiający rozumie wymagania dotyczące towaru zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając
tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.
8. W przypadku niewskazania w ofercie rozwiązania równoważnego Zamawiający uzna, iż Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia zgodnie z rozwiązaniami wskazanymi w SWZ.
9. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu i stosowania.
10. Jeżeli Wykonawca powoła się na rozwiązania równoważne to, jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymogi/parametry Zamawiającego.
PAKIET NR 3 - Pozycja nr 1 - Monitor 24" - 70 szt.
Nazwa parametru Minimalna wartość parametru
Przekątna ekranu 23,8"
Powłoka matrycy Matowa
Rodzaj matrycy LED, IPS
Typ ekranu Płaski
Rozdzielczość ekranu 1920 x 1080 (FullHD)
Format obrazu 16:9
Częstotliwość odświeżania ekranu 100 Hz
Jasność 250 cd/m²
Liczba wyświetlanych kolorów 16,7 mln
HDR HDR 10
Czas reakcji 1 ms (MPRT)
14 ms (GTG)
Technologie ochronne Technologia synchronizacji Adaptive-Sync
Technologia ochrony oczu Redukcja migotania (Flicker free)
Filtr światła niebieskiego
Kąt widzenia w poziomie 178 stopni
Kąt widzenia w pionie 178 stopni
Złącza VGA (D-sub) - 1 szt.
HDMI 1.4 - 1 szt.
Wyjście audio - 1 szt.
AC-in (wejście zasilania) - 1 szt.
Głośniki Tak
Moc głośników 2 x 2W
Regulacja kąta pochylenia (Tilt) Tak
Zakres regulacji pochylenia (Tilt) ~5° (do przodu/w dół)
~23° (do tyłu/w górę)
Kolor Czarny
Dołączone akcesoria Skrócona instrukcja obsługi
Instrukcja bezpieczeństwa
Kabel zasilający
Gwarancja 36 miesięcy (gwarancja producenta)
Inne Sprzęt fabrycznie nowy
PAKIET NR 3 - Pozycja nr 2 - Monitor 27" - 20 szt.
Nazwa parametru Minimalna wartość parametru
Przekątna ekranu 27"
Powłoka matrycy Matowa
Rodzaj matrycy LED, IPS
Typ ekranu Płaski
Rozdzielczość ekranu 1920 x 1080 (FullHD)
Format obrazu 16:9
Częstotliwość odświeżania ekranu 100 Hz
Liczba wyświetlanych kolorów 16,7 mln
Jasność 250 cd/m²
HDR HDR 10
Czas reakcji 1 ms (MPRT)
4 ms (GTG)
Technologie ochronne Technologia synchronizacji Adaptive-Sync
Technologia ochrony oczu Redukcja migotania (Flicker free)
Filtr światła niebieskiego
Kąt widzenia w poziomie 178 stopni
Kąt widzenia w pionie 178 stopni
Złącza VGA (D-sub) - 1 szt.
HDMI 1.4 - 1 szt.
Wyjście audio - 1 szt.
AC-in (wejście zasilania) - 1 szt.
Głośniki Tak
Moc głośników 2 x 2W
Regulacja kąta pochylenia (Tilt) Tak
Zakres regulacji pochylenia (Tilt) ~5° (do przodu/w dół)
~23° (do tyłu/w górę)
Kolor Czarny
Dołączone akcesoria Skrócona instrukcja obsługi
Instrukcja bezpieczeństwa
Kabel zasilający
Gwarancja 36 miesięcy (gwarancja producenta)
Inne Sprzęt fabrycznie nowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30231310-3 - Wyświetlacze płaskie
4.5.5.) Wartość części: 33000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 180810,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 192864,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 180810,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU Horyzont Krzysztof Lech
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6851656241
7.3.3) Ulica: Parkowa 6
7.3.4) Miejscowość: Gorlice
7.3.5) Kod pocztowy: 38-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
F.H.U."HORYZONT" Krzysztof Lech
jakie przetargi wygrała firma
F.H.U."HORYZONT" Krzysztof Lech
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 180810,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35977,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37638,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35977,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482528507
7.3.3) Ulica: ul. Wolność 8 lok. 4
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CEZAR CEZARY MACHNIO I PIOTR GĘBKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CEZAR CEZARY MACHNIO I PIOTR GĘBKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35977,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34009,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34218,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34009,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482528507
7.3.3) Ulica: ul. Wolność 8 lok. 4
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CEZAR CEZARY MACHNIO I PIOTR GĘBKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CEZAR CEZARY MACHNIO I PIOTR GĘBKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34009,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa instrumentów muzycznych na potrzeby PSM I stopnia im. Aleksandra Tansmana w Łodzi
- Wdrożenie wykorzystania AI w środowisku pracy UMED, poprzez zakup narzędzia do analizy wyników przeprowadzonych ankiet i uzyskiwania opinii pracowników w ramach projektu FLEXY-UMED.
- Sukcesywne dostawy akcesoriów i sprzętu jednorazowego
- Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy i modernizacji parkingu wewnętrznego przy budynkach Rektoratu Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. Narutowicza 68 i Uniwersyteckiej 3 w Łodzi z przystosow...
- Usługa rezerwacji i zakupu biletów lotniczych zagranicznych na potrzeby Uniwersytetu Medycznego w Łodzi dla pracowników, doktorantów i studentów oraz gości zagranicznych
- Dostawa artykułów spożywczych, wody mineralnej i innych napojów do Urzędu Miasta Łodzi w 2026 r.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa laptopów wraz z niezbędnym oprogramowaniem na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Poznaniu.
- Dostarczenie urządzeń komputerowych w ramach projektu pn. "Ogólniak na warsztat - wsparcie kształcenia ogólnego w ZSB nr 1, ZSM oraz XX LO w Poznaniu".
- Dostawa sprzętu dla grupy dronowej w podziale na części
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Szkoły policji w Katowicach
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla potrzeb Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Rzeszowie
- Dostawa laptopa multimedialnego oraz elektronicznego wyświetlacza (totem)
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





