Ogłoszenie z dnia 2025-11-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00493820/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa odzieży roboczej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Rybactwa Śródlądowego im. Stanisława Sakowicza - Państwowy Instytut Badawczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000080192
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Oczapowskiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-719
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: irs@infish.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.infish.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-237563a6-2e1c-4e56-af05-a1f72f945e221.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność naukowo-badawcza
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa odzieży roboczej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-237563a6-2e1c-4e56-af05-a1f72f945e22
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00556419
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DPiZP 261.40.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa odzieży roboczej do siedziby Zamawiającego w Olsztynie ul. Instytutu Rybactwa Śródlądowego im. St. Sakowicza - Państwowego Instytutu Badawczego na adres Michała Oczapowskiego 10 (część 1,2,3) . Opis Przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ (Formularz cenowy dla części 1A-1D).CZĘŚĆ 1 Odzież robocza dla Zakładu Ichtiologii, Hydrobiologii i Ekologii Wód w Olsztynie
4.5.3.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
4.5.5.) Wartość części: 65559,15 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa odzieży roboczej do siedziby Zamawiającego w Olsztynie ul. Instytutu Rybactwa Śródlądowego im. St. Sakowicza - Państwowego Instytutu Badawczego na adres Michała Oczapowskiego 10 (część 1,2,3) Opis Przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ (Formularz cenowy dla części 1A-1D).2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w następującym podziale::
CZĘŚĆ 2 Odzież robocza dla:
Zadanie nr 1 Zakładu Hodowli Ryb Łososiowatych w Olsztynie,
Zadanie nr 2 Zakładu Hodowli Ryb Jesiotrowatych w Olsztynie
Zadanie nr 3 Zakładu Rybactwa Stawowego w Olsztynie
Zadanie nr 4 Zakładu Ichtiologii, Hydrobiologii i Ekologii Wód w Olsztynie
4.5.3.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
4.5.5.) Wartość części: 3738,62 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa odzieży roboczej do siedziby Zamawiającego w Olsztynie ul. Instytutu Rybactwa Śródlądowego im. St. Sakowicza - Państwowego Instytutu Badawczego na adres Michała Oczapowskiego 10 (część 1,2,3) . Opis Przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ (Formularz cenowy dla części 1A-1D).CZĘŚĆ 3 Odzież robocza dla Zakładu Akwakultury w Olsztynie
4.5.3.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
4.5.5.) Wartość części: 38837,40 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa odzieży roboczej na adres: Instytut Rybactwa Śródlądowego Zakład Ichtiopatologii i Ochrony Zdrowia Ryb Żabieniec, ul. Instytutowa 10, 05-500 Piaseczno . Opis Przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ (Formularz cenowy dla części 1A-1D).CZĘŚĆ 4 Odzież robocza dla Zakładu Ichtiopatologii i Ochrony Zdrowia Ryb w Żabieńcu
4.5.3.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
4.5.5.) Wartość części: 17113,82 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80565 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80565 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80565 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: hunt-fish.eu Katarzyna Czaja
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8511130334
7.3.3) Ulica: Grzymińska 32a/9
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-711
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80565 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu, w cz. 2 nie została złożona żadna oferta, tym samym zaistniała przesłanka unieważnienia postępowania.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu, w cz. 3 nie została złożona żadna oferta, tym samym zaistniała przesłanka unieważnienia postępowania.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu, w cz. 4 nie została złożona żadna oferta, tym samym zaistniała przesłanka unieważnienia postępowania.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Organizacja i przeprowadzenie grupowego szkolenia wyjazdowego dla opiekunów zastępczych realizowanego w ramach projektu ,,Piecza zastępcza w Powiecie Olsztyńskim. PROFESJA Z MISJĄ" na lata 2024 - 2028
- Wykonanie niezbędnych napraw, sprawdzeń, legalizacji, wzorcowań, uwierzytelnień zbiorników stacji paliw, przygotowanie do badań WDT.
- Budowa przepustu w ciągu drogi krajowej nr 16 koło miejscowości Rutki w km 323+038
- Sukcesywne świadczenie usług restauracyjnych oraz cateringowych dla potrzeb Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki internatu przy Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 5 Mistrzostwa Sportowego im. M.G. Bublewicza w terminie od 07.01.2026 do 18.12.2026r
- Dostawa owoców i warzyw do DPS Kombatant
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w 2025 roku
- ZAKUP SAMOCHODU RATOWNICZO ROZPOZNAWCZEGO ORAZ WYPOSAŻENIA OSOBISTEGO STRAŻAKÓW
- Zakup i dostawa wyposażenia dla potrzeb ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w podziale na 5 części
- Dostawa sprzętu ratowniczego w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Wyposażenie powiatowego magazynu przeciwpowodziowego i zarządzania kryzysowego
- Sukcesywna dostawa rękawic ochronnych z podziałem na części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





