Ogłoszenie z dnia 2025-11-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00486404/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu medycznego celem wyposażenia pomieszczeń Oddziału Psychiatrii Sądowej o Podstawowym Zabezpieczeniu oraz Oddziału Psychogeriatrycznego znajdujących się w budynku Nr 2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SPECJALISTYCZNY PSYCHIATRYCZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ IM.PROF.ANTONIEGO KĘPIŃSKIEGO W JAROSŁAWIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000296638
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 18
1.5.2.) Miejscowość: Jarosław
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-500
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 16 621 46 11
1.5.8.) Numer faksu: 16 621 24 45
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spzozjaroslaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spzozjaroslaw.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa sprzętu medycznego celem wyposażenia pomieszczeń Oddziału Psychiatrii Sądowej o Podstawowym Zabezpieczeniu oraz Oddziału Psychogeriatrycznego znajdujących się w budynku Nr 22.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cec79333-80a6-4a24-b73a-979b8d9b9cc5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00556379
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00029829/28/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.24 Zakup i dostawa sprzętu medycznego celem wyposażenia pomieszczeń Oddziału Psychiatrii Sądowej o Podstawowym Zabezpieczeniu oraz Oddziału Psychogeriatrycznego znajdujących się w budynku Nr 2
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00486404
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-3502/67/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 212522,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Łóżka rehabilitacyjne , łóżko do przewożenia pacjentów, poręcze boczne do łózek, wysięgnik ręki po podnoszenia, materace przeciw odleżynowe i szpitalne, szafki przyłóżkowe statywy do kroplówek przyłóżkowe, wózkowanna z elektryczna regulacja, stołu do masażu, łózko rehabilitacyjne niskie.1. Łóżka rehabilitacyjne szt 10
2. Łóżka rehabilitacyjne do przewożenia pacjenta szt 1
3. Poręczne boczne malowane opuszczane zabezpieczajace pacjenta na całej długosci kpl 10
4. Wysięgnik ręki slużący do podnoszenie się przez pacjenta będącego w łóżku. szt 6
5. Materace łożkowe przeciw odleżynowe w pokrowcu trudnopalnym paraprzepuszczalnym szt. 10
6. Szafki przyłóżkowe szt 14
7. Statyw kroplówki przyłózkowy szt. 6
8. Wózkowanna z elektryczna regulacja szt. 1
9. Stół do masazu szt. 2
10. Łózko rehabilitacyjne niskie szt. 1
11. Materac łóżkowy w pokrowcu trudnopalnym paraprzepuszczalnym szt 5
12. Poręcze boczne łóżka składane kpl 2
13. Łózka rehabilitacyjne szt. 4
14. Mocowanie łózka do podłoża za pomoca mechanizmu metalowego (kpl=4 szt.) kpl. 1
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 150075,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Parawany medyczne, kozetki lekarskie, stojaki do kroplówek, fotele do pobierania krwi.1. Parawan medyczny o konstrukcji z rurek stalowych malowanych proszkowo, kolor biały. Parawan posiada dwa kółka oraz jedna stopke. Zasłona parawanu bawełniana mocowana na rzep koloru białego Wymiary parawanu Szerokość 1000 mm +/- 10 mm Wysokość 1850 mm +/- 10 mm szt 13
2. Kozetka lekarska wykonana z kształtowników stalowych pokrytych lakierem proszkowym. Leże dwusegmentowe tapicerowane tapicerka zmywalna i odporna na dezynfekcje. Reczna regulacja zagłówka. .Wyposażona w uchwyt na rolce dla jednorazowego prześcieradła. Kolor tapicerki po wyborze wykonawcy Wymiary wysokość od 520 mm do 550 mm szerokość od555mm do 560 mm długość: od 1850 mm do 1880 mm szt. 6
3. Stojak do kroplówek z regulowana wysokościa. Podstawa stojaka piecioramienna, wykonana z plastiku na 5 kółkach w tym co najmniej 2 kółka z blokadą. Kółka wykonane z tworzywa sztucznego o dużej trwałości . Stojak po zablokowaniu kółek nie przesuwa się po podłożu. Kolumna i głowica stojaka wykonane ze stali nierdzewnej. Głowica zakończona 2 haczykami na worki, uruchamiana mechanicznie, zewnetrzna śruba dociskowa.Stojak z możliwościa regulacji : po złożeniu wysokość od 1280 do 1300 mm , po rozłożeniu minimum wysokość 1950 mm. Konstrukcja stojaka umozliwia jego demontaz( oddzielenie podstawy od tubusa) do stojaka dołaczona spinka szt 9
4. Fotel do pobierania krwi.Konstrukcja fotela wykonana z profili stalowych malowanych proszkowo.Siedzisko i oparcie tapicerowane pianka oraz skajem odporne na działania srodków dezynfekujacych. Fotel posiada podłokietnik z regulacja wysokości oraz obrotowy stoliczek ze szklanym blatem. Mozliwość pobierania krwi pacjentowi z prawej oraz lewej reki. Wymiary: Szerokość 1000 mm+/- 10mm Głebokość 570 mm +/- 10 mm Wysokość 820 mm +/- 10 mm Udźwig fotela max 130 kg Kolorystyka po wyborze wykonawcy szt. 2
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 15382,50 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Balkoniki, szafy medyczne podwójne i pojedyncze, wózek zabiegowy, waga lekarska, aparat ambu, wózek inwalidzki, wózek do przewożenia brudnej bielizny, wózek do leków.1. Balkonik rehabilitacyjny czterokołowy aluminiowy. Wyposazony w koła o srednicy 8 cm , tylnie koła posiadaja mozliwośc zablokowania hamulcem nożnym Rama wykonana z aluminium i posiada mozliwość składania, wyposazona w uchwyt ergonomiczny ułatwiajacy manewrowanie. Wysokość balkonika regulowana skokowo co 2,5 cm. Wymiary: szerokość 55 cm wysokość regulacji od 81,5 do 91,5 cm Maksymalne obciażenie 110 kg. szt. 1
2. Szafa medyczna 2 drzwiowa (dwudzielna )metalowa wykonana z blachy o grubości od 0,8 do 1,0 mm pokryta farba proszkową ( epoksydowo-poliestrowa) . Warstwa lakieru odporna na korozje i drobne uszkodzenia mechaniczne. Wyposażona na całości w podwójne dzwi z przeszklonego szkła hartowanego zamykane zamkiem ryglujacym 3 puktowum na klucz Posiada 4 półki z szkła hartowanego o max. udźwigu 25 kg każda z półek. Wszystkie półki posiadaja regulacje co 25 mm. Podstawa szafy wyposażona w 4 kółka w tym 2 koła stałe i 2 koła z blokadą Wymiary zewnetrzne szerokość 900 mm +/- 10 mm głebokość 420 mm +/- 10 mm Wysokość 1800 mm +/- 10 mm plus wysokość kółek Kolor szafy biały szt. 6
3. Wózek zabiegowy wykonany stelaż aluminiowo-stalowy lakierowany proszkowo na biało z kanałami montażowymi umożliwiajacymi regulacje wysokości półek przystosowany do montazu elementów dodatkowych wyłącznie za pomoca elementów złącznych. Wózek posiada koła o śred. 75 mm w tym dwa z blokada. Uchwyt do prowadzenia zintegrowany z konstrukcjią blatem z podniesionym rantem ,półka z stali kwasoodpornej , szuflada stalowa lakierowana proszkowona na biało Wymiary całkowite szer. 770 mm +/- 10 mm głęb. 480 mm +/- 10 mm wysokość 880 mm +/- 10 mm szt. 4
4. Waga lekarska z wzrostomierzem dla dorosłych wyposażona w miernik wagowy z podswietlanym wyswietlaczem LCD. Maksymalne obciażenie 150 kg. Dokładność odczytu 25/50 g. Waga posiada zasielanie sieciowe oraz akumulatorowe. Czas pracy z zasilaniem akumulatorowym około 8 godzin. Zasilanie 230 VAC 50 HZ/11AC Do wagi dołaczonc zasilacz Urzadzenie posiada deklaracje zgodności ,wpis do wyrobów medycznych Waga z legalizacją Gwarancja 24 miesiące szt. 1
5. Aparat Ambu -resuscytatator silikonowy dla dorosłych W skład zestawu wchodzą: maska do ambu Nr 5, gruszka silikonowa z zaworem bezpieczenstwa 60 mbar ,przewód tlenowy , dren dł ok. 2,1 m rezerwuar tlenowy, , rurka Guadela z PCV ,Objetość resuscytatora od 1500 ml do 1700 ml. Objetość worka tlenowego 2000 ml. Całość zestawu znajduje sie w ochronym opakowaniu z tworzywa sztucznego szt. 1
6. Balkonik krocząco statyczny wzmocniono aluminiowo rama dwie funkcje sztatyczna i kroczaca . Szerokie pole podparcia Regulowana wysokość nóżek Posiada mozliwość składania do transportu Nózki zakończone gumowymi nasadkami antypoślizgowymi. Dane techniczne: szerokość całkowita 55 +/- 1 cm szerokość wewnetrzna 46 cm +/- 1 cm głębokość całkowita 46 cm +/- 1 cm wysokość całkowita 72 cm do 91 cm Maksymalne obciążenie 136 kg Kolor srebny lub ciemny szt. 6
7. "Wózek inwalidzki który posiada
Podłokietniki uchylne i wyciągane
Miękka poduszka podłokietnika
Wyciągane i odchylane na boki podnóżki
Regulacja wysokości płyty podnóżka
Tylne koła wyposażone w system szybkiego demontażu
koła tylne pełne
Dane techniczne wózka
długość całkowita z podnóżkiem: 112 cm
szerokość siedziska:50 cm,
szerokość całkowita: 67,5 cm
długość po złożeniu: 82,5 cm
szerokość po złożeniu: 29 cm
wysokość po złożeniu: 93,5 cm
waga całkowita: 16,6 kg
głębokość użytkowa siedziska: 45 cm
wysokość przedniej krawędzi siedziska: 50 cm
pochylenie siedziska: 5°
wysokość oparcia: 42 cm
odległość siedziska od podnóżka: 37 / 44 cm
odległość siedziska od podłokietnika: 22 cm
przednia pozycja podłokietnika: 31 cm
średnica obręczy: 53,5 cm
pozycja osi w poziomie (odchył): 1 cm
minimalny promień skrętu: 182 cm
średnica kół tylnich: 24""
średnica kół przednich: 20 cm
maksymalna wytrzymałość: 130 kg" szt. 7
8. Szafa medyczna 2 drzwiowa (dwudzielna )metalowa wykonana z blachy o grubości od 0,8 do 1,0 mm pokryta farba proszkową ( epoksydowo-poliestrowa) . Warstwa lakieru odporna na korozje i drobne uszkodzenia mechaniczne. Część górna wyposażona w podwójne dzwi z przeszklonego szkła hartowanego zamykane zamkiem ryglujacym 3 puktowum na klucz Wyposazona w 2 półki z szkła hartowanego o max. udźwigu 25 kg każda z półek. Cześc dolna szafy zamykana pełnymi drzwiami metalowymi ,uchylnymi z zamkiem 3 puktowym ryglowanym na klucz.Cześć dolna wyposażona w 1 półkę z szkła hartowanego W szystkie półki posiadaja regulacje co 25 mm. Podstawa szafy wyposażona w 4 kółka w tym 2 koła stałe i 2 koła z blokadą Wymiary zewnetrzne szerokość 900 mm +/- 10 mm głebokość 420 mm +/- 10 mm Wysokość 1800 mm +/- 10 mm Kolor szafy biały szt. 1
9. Chodzik aluminiowy czterokołowy z siedziskiem. Konstrukcja wzmocniona , regulowana na wysokości raczki ułatwiajaca dostosowanie uchwytów do wysokości uzytkownika. Chodzik wyposażony w hamulce postojowe tapicerowane siedzisko z oparciem , Cztery koła waskie o srednicy 8". w tym dwa z blokadą Wymiary szerokość całkowita 67 cm +/- 1 cm szerokość wewnetrzna 49 cm +/- 1 cm Głebokość całkowita 64 cm +/- 1 cm wymiary siedziska 48 x 29 cm +/=1 cm regulacja wysokości 90-101 cm +/- 1 cm Max obciązenie 136 kg szt. 1
10. "Szafa medyczna 1 drzwiowa metalowa wykonana z blachy o grubości od 0,8 do 1,0 mm pokryta farba proszkową ( epoksydowo-poliestrowa) . Warstwa lakieru odporna na korozje i drobne uszkodzenia mechaniczne. Wyposażona na całości w pojedyńcze dzwi z przeszklonego szkła hartowanego zamykane zamkiem ryglujacym 3 puktowum na klucz Posiada 4 półki z szkła hartowanego o max. udźwigu 25 kg każda z półek. Wszystkie półki posiadaja regulacje co 25 mm. Podstawa szafy wyposażona w 4 kółka w tym 2 koła stałe i 2 koła z blokadą
Wymiary zewnetrzne szerokość 600 mm +/- 10 mm
głebokość 420 mm +/- 10 mm
Wysokość 1800 mm +/- 10 mm plus wysokość kółek
Kolor szafy biały" szt. 2
11. Wózek do przewożenia brudnej bielizny wykonany szkielet z rurek stalowych pokrytych lakierem proszkowym w kolorze białym Wyposażony w 2 pokrywy z tworzywa sztucznego koloru białego lub niebieskiego oraz dwa foliowe worki o poj. 120 L. Wózek wyposażony w cztery koła jezdne w tym dwa z blokadą Wymiary: Długość od 72 mm do 74 mm Szerokość: od 62 mm do 64 mm Wysokość od 1140 mm do 1160 mm szt. 2
12. Wózek do rozwożenia leków wykonany z rurek stalowych lakierowanych proszkowo. Wyposażony w 4 koła jezdne w tym dwa z blokada Wózek posiada cztery nierdzewne przenosne tacki oraz przegródki z tworzywa na 120 leków., dodatkowo posiada uchylną miske z tworzywa. Wymiary długość od 720 mm do 740 mm szerokośc od 426 mm do 428 mm Wysokość od 835 mm do 837 mm szt. 2
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33192100-3 - Łóżka do użytku medycznego
4.5.5.) Wartość części: 37065,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wózek reanimacyjnego z szufladami z centralnym zamkiem.1. Wózek zabiegowy z szuflaladami zamykany roleta z centralnym zamkiem ( modułowym) Wymagane parametry techniczne: - 2 małe szuflady - 2 srednie szuflady - 1 duza szuflada - roleta z elektronicznym zamkiem centralnym - 2 regulowane listwy na wyposażenie Wózek na 4 kołach o średnicy 125 mm w 2 z bloadą. Wymiary wózka wysokość 101,50 +/- 1 cm głebokość 59 cm +/- 1 cm szerokość 83 cm +/- 1 cm Wózek wykonanie: - narożniki wózka wykonane z profili aluminiowych będące konstrukcją nosną wózka - sciany boczne wykonane z tworzywa ABS - Podstawa wózka z ABS ze zintegrowanymi odbojami zabezpiecza podczas transportu - wózek wyposażony jest w zaokraglony blat z ABS o podniesionych brzegach z integrowany i regulowany uchwyt pchania .- wewnętrzne ściany wyposażone w prowadnice wykonane z ABS szt. 1
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 10000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159656,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159656,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159656,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Metalowiec sp.z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7521451789
7.3.3) Ulica: ul. Fabryczna 2/2
7.3.4) Miejscowość: Namysłów
7.3.5) Kod pocztowy: 46-100
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 159656,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15627,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15627,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15627,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU „Specjał” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170199121
7.3.3) Ulica: ul. Aleja Jana Pawła II 80/5
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-105
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE "SPECJAŁ" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15627,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42367,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42367,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42367,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU „Specjał” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170199121
7.3.3) Ulica: ul. Aleja Jana Pawła II 80/5
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-175
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE "SPECJAŁ" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42367,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12915,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12915,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12915,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU „Specjał” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170199121
7.3.3) Ulica: ul. Aleja Jana Pawła II 80/5
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-175
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE "SPECJAŁ" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12915,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
INNE PRZETARGI Z JAROSŁAWIA
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych i odpadów selektywnych w roku 2026
- Świadczenie usługi restauracyjnej w 2026 r. (2 części)
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miasta Jarosławia w zakresie przyjmowania i doręczania przesyłek pocztowych w 2026 roku.
- Świadczenie usług pocztowych na rok 2026
- Przebudowa oraz rozbiórka części magazynu zasobów OL i OC w ramach inwestycji pod nazwą ,,Uzupełnianie zasobów i infrastruktury powiatu do realizacji zadań OL i OC" - Etap II
- "Dostawa zestawów edukacyjnych w zakresie pomiarowych badań sieci i instalacji elektrycznych do pracowni Branżowego Centrum Umiejętności w Jarosławiu - Etap III".
więcej: przetargi w Jarosławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ambulansu x2 z wyposażeniem oraz przeszkolenie personelu na potrzeby Zespołu Opieki Zdrowotnej w Wągrowcu
- "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej w Gminnym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Waśniowie" (postępowanie powtórzone)
- Zakup i dostawa urządzeń medycznych dla Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu
- Zakup i dostawa sprzętu ratowniczo-interwencyjnego i ochrony osobistej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w nowoczesne wyposażenie medyczne II
- Doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w nowoczesne wyposażenie medyczne I
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





