eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rawicz › Przebudowa drogi gminnej nr 810652P w Izbicach.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-12-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej nr 810652P w Izbicach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RAWICZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050729

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 21

1.5.2.) Miejscowość: Rawicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-900

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rawicz.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.rawicz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/828582

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej nr 810652P w Izbicach.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4318c89b-6421-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00556098

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039957/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Przebudowa drogi gminnej we wsi Izbice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

16. Projekt jest współfinansowany z „Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa Inwestująca w Obszary Wiejskie”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00437569

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ON.2710.9.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie drogi gminnej nr 810652P w Izbicach wraz z remontem kanalizacji deszczowej. Zadanie należy wykonać zgodnie z założeniami i wytycznymi zawartymi w dokumentacjach projektowych, w ramach zadania określonego w uchwale budżetowej pn.: „Przebudowa drogi gminnej nr 810652P w Izbicach” zgodnie z zakresem i zapisami wynikającymi z niniejszej SWZ wraz z załącznikami.

2. Opis przedmiotu zamówienia opracowany został dla poniższych branż:
1) branża drogowa,
2) branża sanitarna – kanalizacja deszczowa,

3. Zakres niniejszego zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w zakresie:

1) Zakres prac w drodze gminnej nr 810652P w Izbicach: Prace polegają w szczególności na przebudowie ok. 780,00 m drogi gminnej nr 810652P w miejscowości Izbice w celu poprawy płynności jazdy oraz bezpieczeństwa wszystkich uczestników ruchu. W ramach przedsięwzięcia należy wykonać nową konstrukcję jezdni bitumicznej o szerokości 6,00 m. Zakres opracowania obejmuje również wykonanie ciągu pieszo-rowerowego o szerokości 2,50 m (z prawej strony jezdni), zjazdów oraz ścieku ulicznego z kostki brukowej betonowej. Odwodnienie odbywać się będzie powierzchniowo poprzez spadki podłużne i poprzeczne do istniejących wpustów ulicznych, a dalej do istniejącej kanalizacji deszczowej. Wszystkie urządzenia sieci wodociągowej, sanitarnej, gazowej i telekomunikacyjnej należy wyregulować i nawiązać wysokościowo do projektowej drogi. Ponadto w ramach przedsięwzięcia przewidziano remont elementów istniejącej kanalizacji deszczowej. Zakres remontu obejmuje wymianę sieci kanalizacji deszczowej wraz ze studniami, przykanalików, wpustów ulicznych oraz wymiana wylotu do rowu, a także odmulenie i niwelacja rowu.

2) Zakres robót do wykonania (branża drogowa):
a) rozbiórka elementów drogi, nawierzchni bitumicznych, kostki betonowej, płyt betonowych, drogowych, krawężników betonowych, ław betonowych, obrzeży, podbudowy,
b) profilowanie i zagęszczanie podłoża,
c) wykonanie podbudowy,
d) wykonanie nawierzchni jezdni z masy bitumicznej,
e) wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki brukowej betonowej koloru szarego
f) wykonanie nawierzchni ciągu pieszo-rowerowego z kostki brukowej betonowej koloru czerwonego,
g) regulacja wysokościowa istniejącej nawierzchni z kostki betonowej,
h) obsianie poboczy trawą,
i) ustawienie krawężników, obrzeży betonowych,
j) wykonanie krawężników najazdowych na zjazdach,
k) wykonanie ławy pod krawężniki, obrzeża, ściek,
l) obróbka studni kostką trapezową,
m) regulacja urządzeń sieci wodociągowej, sanitarnej, gazowej i telekomunikacyjnej (nawiązać wysokościowo do projektowej drogi),
n) ułożenie ścieku ulicznego z kostki brukowej betonowej koloru szarego,
o) oznakowanie drogi zgodnie ze stałą organizacją ruchu,


UWAGA: W opisie przedmiotu zamówienia wskazano obowiązujący kolor kostki brukowej betonowej przy realizacji zadania pn.: „Przebudowa drogi gminnej nr 810652P w Izbicach”.
UWAGA: Zmiana konstrukcji ciągu pieszo-rowerowego. Z uwagi na zmiany wprowadzone w konstrukcji ciągu pieszo-rowerowego prace należy wykonać zgodnie z niżej podanymi warstwami:
Konstrukcja ciągu pieszo-rowerowego:
- warstwa ścieralna z kostki betonowej gr. 8 cm,
- podsypka cementowo-piaskowa gr. 5 cm,
- podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej kruszywem 0/63 mm C90/3 gr.15 cm,

3) Zakres robót do wykonania (branża sanitarna – remont sieci kanalizacji deszczowej):
a) demontaż studni, rurociągu o śr. 400 mm, 160 mm,
b) kanały z rur PVC o śr. 400 mm, 160 mm,
c) studnie rewizyjne,
d) wykonanie studzienek ściekowych ulicznych o śr. 500 mm z osadnikiem,
e) wykonanie umocnionego wylotu do rowu,
f) regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych, kratek ściekowych ulicznych,

4. Poza robotami budowlanymi wyszczególnionymi powyżej w ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie również do:
1) wykonania pomiarów geodezyjnych wraz z inwentaryzacją powykonawczą i tabelą pomiarów powykonawczych, które powinny zawierać:
a) długość: drogi, ciągu pieszo - rowerowego, ścieku, krawężników, obrzeży, oporników,
b) powierzchnię: jezdni, ciągu pieszo - rowerowego, zjazdów,
c) długości poszczególnych sieci kanalizacji deszczowej (Ø 160, Ø 400 - osobno), liczbę studni, wpustów,
2) wykonania badań stopnia zagęszczenia podłoża drogowego, które po zatwierdzeniu przez inspektora nadzoru należy dostarczyć do Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz,
3) należy udostępnić plac budowy Zakładowi Wodociągów i Kanalizacji w Rawiczu w celu przebudowy sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej,
4) sporządzenia zmian do dokumentacji projektowych, jeżeli zajdzie taka potrzeba,
5) bazowania na aktualnych mapach z ośrodka geodezyjnego zwłaszcza przy remoncie sieci oraz robotach ziemnych,
6) wykonania krawężników najazdowych na zjazdach,
7) wszelkie formalności i koszty związane z wycinką drzew leży po stronie Wykonawcy, zobowiązuje się wykonawcę do wykonanie nasadzeń kompensacyjnych,
8) wykonania krawężnika obniżonego 0-1 cm w obrębie przejść dla pieszych oraz zastosowanie kostek integracyjnych o szerokości min. 50 cm na całej długości przejścia dla pieszych,
9) wykończenia studni kostką trapezową w jezdni i ciągu pieszo - rowerowym,
10) wykonanie rur osłonowych na niezinwentaryzowanych sieciach lub przyłączach jeżeli zajdzie taka potrzeba,
11) opracowania projektu tymczasowej organizacji ruchu (wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii i uzgodnień). Kompletny projekt należy przedłożyć w Urzędzie Miejskim Gminy Rawicz,
12) wprowadzenia tymczasowej organizacji ruchu poprzez ustawienie odpowiedniego oznakowania oraz poinformowania mieszkańców o planowanych pracach i utrudnieniach w ruchu (co najmniej na 7 dni przed zamontowaniem oznakowania pionowego dotyczącego zabezpieczenia robót, w oparciu o zatwierdzony projekt tymczasowej organizacji ruchu, należy powiadomić organ zarządzający ruchem, zarządcę drogi oraz właściwego Komendanta Policji o rozpoczęciu robót podając datę ustawienia oznakowania oraz datę przywrócenia lub wprowadzenia stałej organizacji ruchu na drodze - Wykonawca sporządzi protokół z czynności odbiorowych).
13) W przypadku wprowadzania poszczególnych etapów tymczasowej organizacji ruchu, Zobowiązuje się Wykonawcę do zawiadamiania organu zarządzającego ruchem, zarządcę drogi, właściwego Komendanta Policji oraz mieszkańców na co najmniej 3 dni przed zamontowaniem oznakowania pionowego dotyczącego zabezpieczenia robót, w oparciu o zatwierdzony projekt tymczasowej organizacji ruchu.
14) wprowadzenia stałej organizacji ruchu poprzez ustawienie odpowiedniego oznakowania oraz poinformowania mieszkańców o planowanych pracach i utrudnieniach w ruchu (co najmniej na 7 dni przed wprowadzeniem stałej organizacji ruchu, w oparciu o zatwierdzony projekt, należy powiadomić organ zarządzający ruchem, zarządcę drogi oraz właściwego Komendanta Policji o dacie przywrócenia lub wprowadzenia stałej organizacji ruchu na drodze - Wykonawca przedłoży do Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz protokół z czynności odbiorowych, podpisany i zatwierdzony przez przedstawicieli organu zarządzającego ruchem oraz Powiatowej Policji),
15) innych prac towarzyszących wykonaniu niniejszego zadania.

5. Szczegółowy zakres zamówienia, stanowiący opis przedmiotu zamówienia określony został za pomocą:
1) dokumentacji projektowych wraz z załącznikami,
2) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,
3) projektu stałej organizacji ruchu
4) przedmiaru robót wraz z kosztorysem zerowym.

stanowiących integralną część niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Wymienione dokumenty są zamieszczone na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

6. UWAGA: Rozliczenie ryczałtowe inwestycji. Zakres prac do wykonania określają załączone przedmiary wraz z kosztorysami zerowymi. Przedmiary robót / kosztorysy zerowe mają charakter orientacyjny – stanowią jedynie dokument pomocniczy w celu ustalenia ceny ofertowej. Wykonawca sam dokona oceny ostatecznego zakresu w oparciu o projekty oraz zalecaną wizję lokalną.
7. Stosownie do art. 95 ust. 1 i 2 oraz art. 438 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego rodzaje podanych niżej czynności związanych z realizacją zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy:
 roboty polegające na wykonaniu robót branży drogowej
 roboty polegające na wykonaniu robót branży sanitarnej
8. Mogące występować w dokumentacjach projektowych wraz z załącznikami, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót lub dokumentacjach kosztorysowych wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań
i stanowią warunek równoważności dla rozwiązań zamiennych. Należy każdorazowo przyjąć, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.
Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie wskazanych znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jednakże zachowane muszą być normy, standardy
i parametry techniczne jakimi charakteryzują się wymagane przez Zamawiającego materiały, które zagwarantują realizację robót zgodnie z dokumentacjami projektowymi wraz z załącznikami.
Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane
przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych ofert równoważnych. Oferowane przez Wykonawców proponujących materiały równoważne muszą mieć parametry nie gorsze niż wskazane
w materiałach przetargowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3299740,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4701000,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3299740,74 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SKM DRÓG Sp. z.o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6991965315

7.3.3) Ulica: LAZUROWA 44

7.3.4) Miejscowość: RAWICZ, SŁUPIA KAPITULNA

7.3.5) Kod pocztowy: 63-900

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3299740,74 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-05-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.