Ogłoszenie z dnia 2025-11-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00333330/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-18
- 2025/BZP 00358763/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku na cele utworzenia Centrum Usług Społecznych w Policach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POLICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685390
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Batorego 3
1.5.2.) Miejscowość: Police
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-010
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 91 4311144
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@police.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.police.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-28655431-9af0-4582-83c5-5ee45b8e01df1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa budynku na cele utworzenia Centrum Usług Społecznych w Policach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-28655431-9af0-4582-83c5-5ee45b8e01df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00555999
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00013702/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.14 Utworzenie Centrum Usług Społecznych w Policach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Nr umowy: FEPZ.06.19-IP.01-0012/24-00 Umowa o dofinansowanie Projektu: Utworzenie Centrum Usług Społecznych w Policach w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00333330
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FP.03.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji architektoniczno-budowlanej oraz technicznej oraz realizacja prac budowlanych i montażowych na podstawie zatwierdzonej przez Zamawiającego koncepcji oraz Programu Funkcjonalno-Użytkowego wraz z zestawieniem planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych, w celu zaprojektowania i wykonania robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
Główne założenia dla przedmiotu zamówienia:
- dostosowanie poziomu parteru i 1 piętra do potrzeb osób niepełnosprawnych poprzez budowę zewnętrznej pochylni przy wejściu wschodnim do budynku, oraz budowę dźwigu osobowego obsługującej wszystkie poziomy w budynku: piwnicę, półpiętro, parter, 1 piętro i 2 piętro.
- przebudowa budynku polegająca na rozbiórce i budowie nowych ścian wewnętrznych, zmianie układu pomieszczeń– zgodnie z rysunkami rozbiórek i projektowymi
- przebudowa i wymiana instalacji sanitarnych w obrębie przebudowywanych sanitariatów i pom. socjalnego i wszystkich instalacji elektrycznych
- remont ścian, sufitów i wymiana posadzek
- wymiana oświetlenia w budynku wewnątrz obiektu na energooszczędne i montaż oświetlenia awaryjnego w częściach komunikacyjnych.
Przewidywany zakres prac związanych z przebudową budynku:
- przebudowa wskazanych ścian działowych i nośnych i budowa nowych
- przebudowa pomieszczeń i zmiana ich funkcji – zgodnie z rysunkiem koncepcji
- budowa szybu windowego i montaż dźwigu obsługującego wszystkie poziomy
- montaż drzwi i okien w nowych lokalizacjach
- wymiana posadzek
- remont ścian i sufitów
- wymiana, przebudowa instalacji sanitarnych i elektrycznych
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy:
− wykonać dokumentację techniczną niezbędną do zrealizowania zadania inwestycyjnego w zakresie wynikającym z programu funkcjonalno – użytkowego, a także uzyskać stosowne decyzje administracyjne, odstępstwa, uzgodnienia oraz opinie zezwalające na rozpoczęcie robót,
− przygotować plac budowy,
− wykonać roboty budowlane,
− wykonać dostawę i montaż urządzeń,
− uzyskać decyzje administracyjne, uzgodnienia, opinie niezbędne do dopuszczenia obiektu do użytkowania,
− przeprowadzić szkolenie pracowników wskazanych przez Zamawiającego, dotyczące sposobu użytkowania urządzeń.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71210000-3 - Doradcze usługi architektoniczne
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45316200-7 - Instalowanie urządzeń sygnalizacyjnych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45431000-7 - Kładzenie płytek
45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian
45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3250000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3800000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3250000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane "DOM" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8512864015
7.3.3) Ulica: Wielecka 9
7.3.4) Miejscowość: Police
7.3.5) Kod pocztowy: 72-010
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE "DOM" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE "DOM" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2642276,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
INNE PRZETARGI Z POLIC
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w Policach
- Świadczenie usług w zakresie ubezpieczeń mienia, odpowiedzialności cywilnej, OC członków władz (D&O), za szkody w środowisku oraz komunikacyjne pojazdów Spółki-OC i AC
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół im. Ignacego Łukasiewicza w Policach (z podziałem na części)
- Wykonanie usługi przewozowej dla Zespołu Szkół im. Ignacego Łukasiewicza w Policach (z podziałem na części)
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miejskiego w Policach
więcej: przetargi w Policach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa biblioteki z magazynem eksponatów na działce w Krzyżewie nr 148/22 w ramach projektu "Utworzenie Europejskiego Centrum Copernicus we Fromborku" - zadanie I
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU MIESZKALNEGO LEŚNICTWA WYPALANKI POSTĘPOWANIE II
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Bachowie, w ramach projektu "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej - świetlica wiejska w Bachowie"
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla przebudowy ul. Niepodległości i ul. Szpitalnej w Pionkach
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na wykonanie remontu istniejącego pokrycia dachu budynku w miejscowości Konary, gmina Mogilany
- Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynków usługowych na żłobek.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





