eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RaciechowiceWzmocnienie systemu OLiOC Gminy Raciechowice



Ogłoszenie z dnia 2025-11-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wzmocnienie systemu OLiOC Gminy Raciechowice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Raciechowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555393

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Raciechowice 277

1.5.2.) Miejscowość: Raciechowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-415

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wojt@raciechowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://raciechowice.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-96e40f4a-0bf4-4d28-892d-beef1cdda93e

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wzmocnienie systemu OLiOC Gminy Raciechowice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-96e40f4a-0bf4-4d28-892d-beef1cdda93e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00555968

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00482221

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.13.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia:
Dostawa fabrycznie nowego ciągnika siodłowego, w układzie napędowym 4x2H lub równoważny, przeznaczonego do pracy w zestawie drogowym w warunkach dróg średnio-trudnych, na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34133000-8 - Pojazdy ciężarowe z przyczepą

4.5.5.) Wartość części: 514180 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Część 2 - Motopompa powodziowa wysokiej wydajności
Specyfikacja techniczna kompletu urządzenia:
• Linia ssawna: 3 odcinki węża ssawnego 8” o łącznej długości 7 m
• Linia tłoczna: dwie linie tłoczne 4” o długości 40 mb każda
• Kosz ssawny: specjalnie skonstruowany z zaworem zwrotnym
• Przyczepa: jednoosiowa z homologacją o wymiarach 2,5x1,5 m, plandeka, dwie podpory, hamulec najazdowy, standardowy zaczep kulowy, instalacja elektryczna 12 V, wzmocnione kółko
• DMC przyczepy: max 1100 kg
• Masa zestawu: max 900 kg
• Oświetlenie: obrotowa lampa oświetlająca stanowisko pracy
• Silnik: Diesel o mocy min 21,7 kW
• Pompa: Parametry pompy: wydajność: min. 250 m3/godz. przy ciśnieniu 1 Bar
• czas pracy: min 15 godz.
• Pojemność zbiornika paliwa: min 65 l
• Zawodnienie: ręczne

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144213-4 - Motopompy

4.5.5.) Wartość części: 93357 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3. Część 3 - Agregat prądotwórczy na przyczepie transportowej ciężkiej jednoosiowej z hamulcem
SPECYFIKACJA TECHNICZNA:
• Częstotliwość (Hz): 50
• Napięcie (V): 230/400
• Moc nominalna min. (kVA): 76kW /76000W/95KVA
• Moc min. (kVA): 80 kW/80000W/100 KVA
• System kontroli : AVR pełna stabilizacja napięcia
• Typ zabudowy: Wyciszenie typu SILENT
• Wymiary (dł x szer x wys): 2500 x 1000 x 1300 mm
• Pojemność zbiornika paliwa: 170 L
• Masa (kg): 1250
• Agregat przystosowany do pracy ciągłej

4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze

4.5.5.) Wartość części: 80000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 513000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 513000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 513000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAN TRUCK & BUS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017366742

7.3.3) Ulica: Aleja Katowicka 9

7.3.4) Miejscowość: Wolica

7.3.5) Kod pocztowy: 05-830

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 513000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-28

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak złożonych ofert

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak złożonych ofert

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.