eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzostek › "Remont gminnej drogi publicznej nr 106392R w km 0+000 - 1+035 w miejscowości Grudna Dolna"



Ogłoszenie z dnia 2023-12-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont gminnej drogi publicznej nr 106392R w km 0+000 – 1+035 w miejscowości Grudna Dolna”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRZOSTEK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661085

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Brzostek

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-230

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@brzostek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzostek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://brzostek.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont gminnej drogi publicznej nr 106392R w km 0+000 – 1+035 w miejscowości Grudna Dolna”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5912fa14-5612-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00555863

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00046435/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 Remont gminnej drogi publicznej nr 106392R w km 0+000 – 1+035 w miejscowości Grudna Dolna

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00401185

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.21.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
- odtworzenie trasy i punktów wysokościowych,
- rozbiórki elementów drogowych: mechaniczne rozebranie nawierzchni (ok. 31 m2), mechaniczne rozebranie podbudowy betonowej o gr. 12 cm (ok. 15,5 m2), rozebranie przepustów rurowych o śr. 40-60 cm (ok. 13 szt.), załadowanie i wywóz gruzu/destruktu (ok. 8 m3);
- usunięcie drzew i krzaków (mechaniczne karczowanie i ścinanie drzew (ok. 15 szt.) i krzaków (ok. 0,1 ha) wraz z karczowaniem pni, utylizacja i usunięciem),
- wykonanie tymczasowej organizacji ruchu,
- roboty ziemne: zdjęcie warstwy humusu i darniny (ok. 2070 m2), wykonanie wykopów (ok. 517 m3), korytowanie gł. 25 cm (ok. 1552,5 m2), wykonanie nasypów-uzupełnień (ok. 388 m3)
- wykonanie podbudowy: zasadniczej z mieszanki niezwiązanej z kruszywem łamanym C(90/3) 0-31,5 mm (ok. 5325 m2), pomocniczej gr. 25 cm metodą recyklingu (ok. 5325 m2), rozłożenie w-wy z kruszyw naturalnych frakcji 0/31,5 mm gr. po zagęszczeniu 25 cm (ok. 1702,5 m2), recykling i frezowanie gr. 5-10 cm na zimno bez wywozu (ok. 3105 m2)
- wykonanie nawierzchni: w-wa wiążąca z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych grysowych AC16W o gr. 5 cm (ok. 4226 m2), w-wa ścieralna z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych grysowych AC11S o gr. 4 cm (ok. 3925,5 m2),
- roboty wykończeniowej: formowanie i zagęszczanie nasypów (ok. 124 m3), umocnienie poboczy kruszywem łamanym 5-31,5 mm lub destruktem gr. 8 cm (ok. 1552,5 m2), utrwalenie nawierzchni poboczy emulsją asfaltową (ok. 1552,5 m2), odmulenie i konserwacja rowów (ok. 1870 m), umocnienie skarp, rowów i cieków geowłókniną (ok. 320 m2), płytami ażurowymi 60x40x10 cm (ok. 320 m2), oznakowanie pionowe - rozebranie słupów i tablic oraz montaż nowych (ok. 5 szt.)
- wykonanie zjazdów do gospodarstw i na drogi boczne (ok. 14 szt.),
- wykonanie remontu obiektu inżynierskiego w km 0+607: wykonanie obudowy wlotów i wylotów, koszy z siatki stalowej (ok. 90 m3), wykonanie narzutu kamiennego (ok. 25 m3), wykonanie palisady z pali drewnianych (ok. 7 m),
- urządzenia bezpieczeństwa ruchu: bariery ochronne stalowe (ok. 64 m),
- wykonanie remontu obiektu inżynierskiego w km 0+981: wykonanie obudowy wlotów i wylotów, koszy z siatki stalowej (ok. 90 m3), wykonanie narzutu kamiennego (ok. 18 m3), wykonanie palisady z pali drewnianych (ok. 5 m),
- urządzenia bezpieczeństwa ruchu: bariery ochronne stalowe (ok. 56 m).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

45233140-2 - Roboty drogowe

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1543575,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1783998,67 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1543575,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8722175948

7.3.3) Ulica: Drogowców 1

7.3.4) Miejscowość: Dębica

7.3.5) Kod pocztowy: 39-200

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, ziemne, brukarskie,wykończeniowe, przepusty, oznakowanie urządzeń brd


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1543575,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Okres realizacji: 12 miesięcy, jednak nie później niż do dnia 30 września 2024 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.