Ogłoszenie z dnia 2025-11-25
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Kompleksowe ubezpieczenie Gminy Miejskiej Nowa Ruda
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: HOWDEN POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870316608
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ślusarska 7
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Wojciech.Brzozowski@howdengroup.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.howdengroup.com/pl-pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Howden Polska S.A.
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 870316608
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Ślusarska 7
1.11.4.) Miejscowość: Toruń
1.11.5.) Kod pocztowy: 87-100
1.11.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: Wojciech.Brzozowski@howdengroup.com
1.11.12.) Adres strony internetowej: https://www.howdengroup.com/pl-pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowe ubezpieczenie Gminy Miejskiej Nowa Ruda
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-095e8f0c-7d79-4983-a46c-fce601343aa3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00555747
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-095e8f0c-7d79-4983-a46c-fce601343aa33.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Tak
3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia
1) Zamawiający informuje, że specyfikacja warunków zamówienia zawiera informacje o charakterze poufnym, obejmujące szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony w załącznikach nr 5, 5a, 5b, 5c i 5d do SWZ.2) Sposób uzyskania informacji o charakterze poufnym:
a. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zostanie udostępniony, na podstawie art. 18 ust. 4 w związku z art. 280 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, wyłącznie tym Wykonawcom, którzy wystąpią z wnioskiem o udostępnienie informacji poufnych, sporządzonym zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ, oraz jednocześnie złożą oświadczenie o zachowaniu poufności, zawarte w przywołanym załączniku,
b. informacje poufne będą udostępniane wyłącznie podmiotom prowadzącym działalność ubezpieczeniową, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej, z uwagi na fakt, iż niniejsze postępowanie skierowane jest do Wykonawców posiadających uprawnienia do wykonywania takiej działalności,
c. Wykonawca zobowiązany jest przesłać wniosek o udostępnienie informacji wraz z oświadczeniem o poufności w formie elektronicznej, opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej, opatrzony podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby uprawnionej lub umocowanej do reprezentowania Wykonawcy,
d. wniosek i oświadczenie należy złożyć za pośrednictwem systemu teleinformatycznego, za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”),
e. Zamawiający dopuszcza w wyjątkowych okolicznościach złożenie wniosku wraz z oświadczeniem i przesłanie załączników zastrzeżonych za pomocą poczty elektronicznej – na adres e-mail: wojciech.brzozowski@howdengroup.com,
f. po otrzymaniu od Wykonawcy wniosku oraz oświadczenia, o których mowa w lit. a, Zamawiający – po ich zweryfikowaniu i zaakceptowaniu – przekaże część poufną specyfikacji na adres poczty elektronicznej wskazany we wniosku,
g. Zamawiający nie przekaże części poufnej SWZ w przypadku:
- złożenia wniosku lub oświadczenia przez podmiot nieposiadający uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej,
- wadliwego sporządzenia wniosku lub oświadczenia o zachowaniu poufności,
- przekazania tych dokumentów w sposób inny niż określony w niniejszej instrukcji,
- złożenia wniosku lub oświadczenia przez osobę nieuprawnioną lub nieumocowanego przedstawiciela Wykonawcy posiadającego uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej.
h. w przypadku przekazania Zamawiającemu wadliwych wniosków lub oświadczeń, Zamawiający wezwie do ich poprawienia, pod rygorem nieprzekazania części poufnej SWZ.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-095e8f0c-7d79-4983-a46c-fce601343aa3
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z rozdziałem XII SWZ.
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-095e8f0c-7d79-4983-a46c-fce601343aa3
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO zgodnie z rozdziałem II SWZ. Oświadczenia Wykonawcy zawarte w pkt. IV i V formularza oferty - w załączniku nr 1 do SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna RODO zgodnie z rozdziałem II SWZ. Oświadczenia Wykonawcy zawarte w pkt. IV i V formularza oferty - w załączniku nr 1 do SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-Howden.1.11.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Gminy Miejskiej Nowa Ruda. Zakres ubezpieczenia obejmuje:
1) ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk,
2) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,
3) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-03-01 do 2028-02-29
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
1. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania wznowienia, polegającego na wykonaniu po raz kolejny (jednokrotnie) przedmiotu zamówienia w okresie 12 miesięcy, liczonych zgodnie z zasadami ubezpieczeniowymi, po upływie okresu realizacji zamówienia podstawowego, tj. od dnia 01.03.2028 r.2. Przez wznowienie Zamawiający rozumie wykonywanie przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami określonymi w specyfikacji warunków zamówienia, opisie przedmiotu zamówienia oraz w umowie, z zachowaniem postanowień złożonej przez Wykonawcę oferty. Realizacja ta odbywać się będzie na tożsamych zasadach, w tym w zakresie warunków i zakresu ubezpieczenia, z uwzględnieniem ewentualnych zmian dotyczących wartości lub ilości majątku lub osób zgłaszanych do ubezpieczenia, a także innych zmian zaistniałych w trakcie realizacji zamówienia podstawowego.
3. Wykonanie zamówienia w ramach wznowienia nie stanowi zmiany warunków umowy i nie wymaga zawarcia aneksu.
4. Decyzja o skorzystaniu z prawa wznowienia należy wyłącznie do Zamawiającego.
5. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o wznowieniu najpóźniej w terminie 2 miesięcy przed upływem terminu realizacji zamówienia.
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczę (sumę – S) punktów w wyniku następującego działania: S = Pc + Pf
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w Ustawie oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 85
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki oraz klauzule dodatkowe fakultatywne
4.3.6.) Waga: 15
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ubezpieczenie pojazdów mechanicznych Gminy Miejskiej Nowa Ruda. Zakres ubezpieczenia obejmuje:
1) obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych,
2) ubezpieczenie Zielona Karta (ubezpieczenie bezskladkowe),
3) ubezpieczenie pojazdów od uszkodzenia i utraty auto casco,
4) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów,
5) rozszerzone ubezpieczenie assistance,
6) ubezpieczenie mini assistance (ubezpieczenie bezskładkowe, jeśli Wykonawca takie posiada).
4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
1. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania wznowienia, polegającego na wykonaniu po raz kolejny (jednokrotnie) przedmiotu zamówienia w okresie 12 miesięcy, liczonych zgodnie z zasadami ubezpieczeniowymi (odrębnie w odniesieniu do każdego pojazdu), po upływie okresu realizacji zamówienia podstawowego.2. Przez wznowienie Zamawiający rozumie wykonywanie przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami określonymi w specyfikacji warunków zamówienia, opisie przedmiotu zamówienia oraz w umowie, z zachowaniem postanowień złożonej przez Wykonawcę oferty. Realizacja ta odbywać się będzie na tożsamych zasadach, w tym w zakresie warunków i zakresu ubezpieczenia, z uwzględnieniem ewentualnych zmian dotyczących wartości lub ilości majątku lub osób zgłaszanych do ubezpieczenia, a także innych zmian zaistniałych w trakcie realizacji zamówienia podstawowego.
3. Wykonanie zamówienia w ramach wznowienia nie stanowi zmiany warunków umowy i nie wymaga zawarcia aneksu.
4. Decyzja o skorzystaniu z prawa wznowienia należy wyłącznie do Zamawiającego.
5. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o wznowieniu najpóźniej w terminie 2 miesięcy przed upływem terminu realizacji zamówienia.
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczę (sumę – S) punktów w wyniku następującego działania: S = Pc + Pf
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w Ustawie oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki oraz klauzule dodatkowe fakultatywne
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków Ochotniczych Straży Pożarnych Gminy Miejskiej Nowa Ruda. Zakres ubezpieczenia obejmuje:
1) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków ochotniczych straży pożarnych,
2) ubezpieczenie grupowe, bezimienne następstw nieszczęśliwych wypadków członków ochotniczych straży pożarnych w związku z art. 10 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia z dnia 17 grudnia 2021 r. o ochotniczych strażach pożarnych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-03-04 do 2028-03-03
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
1. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania wznowienia, polegającego na wykonaniu po raz kolejny (jednokrotnie) przedmiotu zamówienia w okresie 12 miesięcy, liczonych zgodnie z zasadami ubezpieczeniowymi, po upływie okresu realizacji zamówienia podstawowego, tj. od dnia 04.03.2028 r.2. Przez wznowienie Zamawiający rozumie wykonywanie przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami określonymi w specyfikacji warunków zamówienia, opisie przedmiotu zamówienia oraz w umowie, z zachowaniem postanowień złożonej przez Wykonawcę oferty. Realizacja ta odbywać się będzie na tożsamych zasadach, w tym w zakresie warunków i zakresu ubezpieczenia, z uwzględnieniem ewentualnych zmian dotyczących wartości lub ilości majątku lub osób zgłaszanych do ubezpieczenia, a także innych zmian zaistniałych w trakcie realizacji zamówienia podstawowego.
3. Wykonanie zamówienia w ramach wznowienia nie stanowi zmiany warunków umowy i nie wymaga zawarcia aneksu.
4. Decyzja o skorzystaniu z prawa wznowienia należy wyłącznie do Zamawiającego.
5. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o wznowieniu najpóźniej w terminie 2 miesięcy przed upływem terminu realizacji zamówienia.
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczę (sumę – S) punktów w wyniku następującego działania: S = Pc + Pf
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w Ustawie oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki oraz klauzule dodatkowe fakultatywne
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 u.p.z.p. oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
2) spełniają warunki dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej w zakresie świadczenia usług ubezpieczeniowych, obejmujących przedmiot zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający wezwie
Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – wyłącznie w przypadku, gdy na tę samą część zamówienia
zostaną złożone odrębne oferty przez Wykonawców należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie będzie żądał przedstawienia podmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia spełniania przez
Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Do oferty należy ponadto dołączyć:1) w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania – odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru,
2) jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 1 – pełnomocnictwo lub inny dokument (np. akt powołania na stanowisko prezesa zarządu, członka zarządu spółki), potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są dołączyć do oferty:1) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców,
2) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (oświadczenie składa każdy z wykonawców), zgodnie ze wzorem zawartym w Załączniku nr 2 do SWZ,
3) oświadczenie, z którego wynikać będzie, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, zgodnie ze wzorem zawartym w Załączniku nr 2a do SWZ,
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani przedstawić Zamawiającemu stosowną umowę regulującą współpracę tych podmiotów.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj, zakres i warunki wprowadzenia zmian umowy określone zostały w załącznikach nr 3, 3a i 3b do specyfikacji warunków zamówienia - Projektowane postanowienia umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-05 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: System teleinformatyczny - Platforma e-zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-05 12:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-03
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1) Wyjaśnienia dotyczące pozycji zamawiającego (z uwagi na ograniczoną funkcjonalność systemu teleinformatycznego):Zamawiającym w niniejszym postępowaniu jest Gmina Miejska Nowa Ruda, a Howden Polska S.A. jest pełnomocnikiem Zamawiającego i jego brokerem ubezpieczeniowym.
Dane zamawiającego:
Gmina Miejska Nowa Ruda
57-400 Nowa Ruda
ul. Rynek 1
Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 – 15:30
tel./faks 074 872 03 15, 074 872 22 68
Adres poczty elektronicznej: miasto@um.nowaruda.pl
2) Wyjaśnienia dotyczące brokera ubezpieczeniowego:
Zamawiający, działając na podstawie art. 37 ust. 2, 3 i 4 u.p.z.p., powierzył przygotowanie i przeprowadzenia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia brokerowi ubezpieczeniowemu, Howden Polska S.A. z siedzibą w Toruniu, wyznaczonemu jako pełnomocnik zamawiającego. Broker ubezpieczeniowy zamawiającego jest administratorem danych osobowych.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Gminy Jedlińsk
- DOSTAWA CEWNIKÓW DO ODSYSANIA
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na lata 2026-2027
- Przyg dok proj dla zad pn.: "Podniesienie jakości usług zdrowotnych oraz zwiększenie dost do tych usług medycznych w Woj Szpit Specj im. bł. ks. J. Popiełuszki we Włocławku - bud parkingu wielopoz"
- Kompleksowe ubezpieczenie Gminy Białośliwie, Gminnego Ośrodka Kultury, jednostek podległych oraz jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych
- UBEZPIECZENIE MIENIA, ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ ORAZ UBEZPIECZENIA KOMUNIKACYJNE GMINY GRUTA
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe ubezpieczenie Gminy Miejskiej Nowa Ruda
- Kompleksowe ubezpieczenie Gminy Miejskiej Nowa Ruda
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE GMINY BIAŁA PODLASKA
- Ubezpieczenie mienia Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Trzebieniu
- Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczenia osobowe i komunikacyjne Gminy Miasta Krosno wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury - 3 części
- Kompleksowe ubezpieczenie Gminy Mielec wraz z jednostkami organizacyjnymi
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





