eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PszczynaUsługa obsługi portierni oraz bezpośredniej ochrony fizycznej mienia należącego do Pszczyńskiego Centrum Kultury, a także ochrony osób znajdujących się w budynku PCKUL przy ul. Jagiełły 1 w Pszczynie



Ogłoszenie z dnia 2023-12-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Usługa obsługi portierni oraz bezpośredniej ochrony fizycznej mienia należącego do Pszczyńskiego Centrum Kultury, a także ochrony osób znajdujących się w budynku PCKUL przy ul. Jagiełły 1 w Pszczynie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: PSZCZYŃSKIE CENTRUM KULTURY

1.2.) Oddział zamawiającego: PCKUL

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000281312

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: PIASTOWSKA

1.4.2.) Miejscowość: Pszczyna

1.4.3.) Kod pocztowy: 43-200

1.4.4.) Województwo: śląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pckul.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pckul.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00555630

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-12-15

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00522751

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.8. Sposób oceny ofert

Przed zmianą:
1. Ocenie według podanego poniżej kryterium będą podlegać tylko oferty niepodlegające odrzuceniu.
2. Przy ocenie ofert wartość wagowa wyrażona w procentach (%) będzie wyrażona w punktach (1% = 1 pkt).
3. Ocena ofert zostanie przeprowadzona wyłącznie w oparciu o przedstawione poniżej kryteria:

1) Kryterium - Cena; wartość kryterium ceny - 80
2) Kryterium - Aspekty społeczne – zatrudnienie osób niepełnosprawnych do wykonywania czynności w ramach realizacji zamówienia; wartość kryterium aspektów społecznych -20

Wynik kryterium ceny danej oferty nastąpi w oparciu o następujące działanie:

Ilość punktów = (najniższa cena brutto spośród ważnych ofert : cena brutto oferty badanej) x 80

W przypadku kryterium Aspekty społeczne – zatrudnienie osób niepełnosprawnych do wykonywania czynności w ramach realizacji zamówienia, oferta otrzyma liczbę punktów wynikającą z tabeli poniżej:

1) Wykonawca otrzyma 20 pkt w przypadku złożenia oświadczenia o zatrudnieniu przy wykonywaniu zamówienia dwóch osób niepełnosprawnych na podstawie umowy o pracę;
2) Wykonawca otrzyma 10 pkt w przypadku złożenia oświadczenia o zatrudnieniu przy wykonywaniu zamówienia jednej osoby niepełnosprawnej na podstawie umowy o pracę;
3) Wykonawca otrzyma 0 pkt w przypadku, gdy nie zadeklaruje zatrudnienia przy wykonywaniu zamówienia osób niepełnosprawnych

4. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów za przedstawione kryteria.
5. Punkty zostaną przyznane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
6. Wykonawca, który uzyska najwyższą liczbę punktów i będzie spełniał wszystkie warunki określone w SWZ oraz ustawie PZP zostanie wybrany do realizacji zamówienia.
7. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert otrzymały taką samą ilość punktów, Zamawiający dokona wyboru spośród tych ofert w sposób określony w art. 248 ust. 1-3 ustawy PZP.

Po zmianie:
1. Ocenie według podanego poniżej kryterium będą podlegać tylko oferty niepodlegające odrzuceniu.
2. Przy ocenie ofert wartość wagowa wyrażona w procentach (%) będzie wyrażona w punktach (1% = 1 pkt).
3. Ocena ofert zostanie przeprowadzona wyłącznie w oparciu o przedstawione poniżej kryteria:

1) Kryterium - Cena; wartość kryterium ceny - 80, w tym:
- Usługa świadczona przez 1 pracownika 24h/dobę - 40
- Wsparcie załogi interwencyjnej 24h/dobę (co najmniej dwie osoby) - 30
Usługa dodatkowego wzmocnienia posterunku ochrony (w zależności od potrzeb) - 10
2) Kryterium - Aspekty społeczne – zatrudnienie osób niepełnosprawnych do wykonywania czynności w ramach realizacji zamówienia; wartość kryterium aspektów społecznych -20

Wynik kryterium ceny danej oferty nastąpi w oparciu o następujące działania:

- Ilość punktów = (najniższa cena brutto spośród ważnych ofert : cena brutto oferty badanej) x 40

- Ilość punktów = (najniższa cena brutto spośród ważnych ofert : cena brutto oferty badanej) x 30

- Ilość punktów = (najniższa cena brutto spośród ważnych ofert : cena brutto oferty badanej) x 10



W przypadku kryterium Aspekty społeczne – zatrudnienie osób niepełnosprawnych do wykonywania czynności w ramach realizacji zamówienia, oferta otrzyma następującą liczbę punktów:

1) Wykonawca otrzyma 20 pkt w przypadku złożenia oświadczenia o zatrudnieniu przy wykonywaniu zamówienia dwóch osób niepełnosprawnych na podstawie umowy o pracę;
2) Wykonawca otrzyma 10 pkt w przypadku złożenia oświadczenia o zatrudnieniu przy wykonywaniu zamówienia jednej osoby niepełnosprawnej na podstawie umowy o pracę;
3) Wykonawca otrzyma 0 pkt w przypadku, gdy nie zadeklaruje zatrudnienia przy wykonywaniu zamówienia osób niepełnosprawnych

4. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów za przedstawione kryteria.
5. Punkty zostaną przyznane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
6. Wykonawca, który uzyska najwyższą liczbę punktów i będzie spełniał wszystkie warunki określone w SWZ oraz ustawie PZP zostanie wybrany do realizacji zamówienia.
7. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert otrzymały taką samą ilość punktów, Zamawiający dokona wyboru spośród tych ofert w sposób określony w art. 248 ust. 1-3 ustawy PZP.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2023-12-18 16:00

Po zmianie:
2023-12-19 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2023-12-18 16:20

Po zmianie:
2023-12-19 10:30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.