Ogłoszenie z dnia 2025-11-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00357860/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Wyposażenie nowego przedszkola integracyjnego w Szamotułach przy ul. Zygmunta Szczęsnego Felińskiego 1- „Wykonanie i montaż szaf pod zabudowę”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA SZAMOTUŁY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258230
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 26
1.5.2.) Miejscowość: Szamotuły
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-500
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: +48612927501
1.5.8.) Numer faksu: +48612920072
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@szamotuly.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/szamotuly
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szamotuly1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wyposażenie nowego przedszkola integracyjnego w Szamotułach przy ul. Zygmunta Szczęsnego Felińskiego 1- „Wykonanie i montaż szaf pod zabudowę”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0cb71651-b8b4-4458-8ca3-76b8ae76ef83
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00555611
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00073097/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Wyposażenie przedszkola integracyjnego przy ulicy Zygmunta Szczęsnego Felińskiego w Szamotułach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00357860
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WI.271.10.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 989000,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 224000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż w zakresie wyposażenia nowego przedszkola- mebli pod zabudowę.
b. Sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, nieuszkodzony, nieobciążony prawami osób trzecich, wysokiej jakości.
c. Wymagane jest zapewnienie minimum 24 miesięcznego okresu gwarancji wymienione w przedmiocie zamówienia z opcją „door to door” (wszystkie koszty obsługi serwisowej pokryje Wykonawca), z czasem usunięcia usterki przez serwis określonym na maksymalnie 10 dni roboczych od momentu zgłoszenia usterki.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
Wyposażenie przedszkola integracyjnego –„Meble pod Zabudowę.
Zamawiający wymaga, aby meble pod zabudowę zostały wykonane dokładnie według opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ, które uwzględniają:
- wymogów funkcjonalnych i ergonomicznych (również dla dzieci z niepełnosprawnościami),
- dostosowania mebli do konkretnych warunków architektonicznych budynku,
- standardów bezpieczeństwa, trwałości oraz estetyki wnętrz placówki oświatowej.
W związku z powyższym Zamawiający nie dopuszcza zmian w zakresie:
- konstrukcji mebli,
- ich wymiarów i układu funkcjonalnego,
- lokalizacji elementów montażowych,
- liczby i rozmieszczenia szafek, półek, uchwytów itp.
Równoważność:
1. Wskazane w dokumentach znaki towarowe, nazwy własne, itp. – stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy, funkcjonalny, techniczny i technologiczny dotyczący przedmiotu zamówienia. We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikację przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie, nazwy materiałów, urządzeń, lub ich pochodzenie, dopuszcza się stosowanie materiałów, urządzeń równoważnych,
tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały, urządzenia użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji lub ich pochodzenie, służą wyłącznie określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami, urządzeniami. Użyte w dokumentacji zamówienia nazwy, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z producentem lub firmą, nie mają na celu preferowanie rozwiązań danego producenta lecz wskazanie na rozwiązanie, które powinno posiadać cechy techniczne, technologiczne nie gorsze od podanych w dokumentacji technicznej. Zamawiający w przypadku ofert zawierających rozwiązania równoważne będzie je weryfikować pod względem spełniania wymogów poszczególnych pozycji wymagań technicznych zawartych w załącznikach do Specyfikacji. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić w ofercie równoważność oferowanych urządzeń lub systemów. Ciężar udowodnienia równoważności jest obowiązkiem Wykonawcy. Zamawiający nie uzna rozwiązań równoważnych, jeśli będą o gorszych niż wskazane w załącznikach do Specyfikacji minimalnych wymaganiach jakościowych, funkcjonalnych, technicznych i technologicznych.
2. Zamieszczone w dokumentacji zamówienia wymienione nazwy producentów (jeśli takie się pojawią) użyto jedynie w celu przykładowym. Ewentualnie wskazane nazwy produktów oraz ich producentów nie mają na celu naruszenie zasady uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców. Wszędzie gdzie są one wskazane, należy czytać w ten sposób, że towarzyszy im określenie „lub równoważne”. Przez pojęcie „lub równoważne” Zamawiający rozumie oferowanie materiałów gwarantujących realizację zadania zapewniających uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Zastosowanie rozwiązań równoważnych nie może prowadzić do pogorszenia właściwości przedmiotu zamówienia w stosunku do przewidzianych w dokumentacji technicznej, ani do zmiany ceny, ani do naruszenia przepisów prawa. Dopuszcza się wyłącznie zastosowanie rozwiązań równoważnych w zakresie rodzaju materiałów, kolorystyki lub oklein, pod warunkiem, że nie pogarszają one parametrów technicznych, estetycznych ani użytkowych mebli, i zachowana zostaje pełna zgodność z dokumentacją projektową. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest załączyć dokumenty potwierdzające ich zgodność z wymaganiami Zamawiającego. Zmiany w zakresie materiałów mogą być zastosowane wyłącznie po wcześniejszej akceptacji Zamawiającego.
3. Jednocześnie wymogi muszą być spełnione w zakresie:
a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych);
b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji);
c) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, konstrukcje);
d) parametrów bezpieczeństwa użytkowania;
e) standardów emisyjnych.
4. W przypadku spełnienia powyższych warunków Zamawiający dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych. Jeżeli Wykonawca zaoferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać w ofercie, że proponowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
5. Ilekroć niniejsza specyfikacja opisuje przedmiot zamówienia za pomocą norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
Miejsce wykonania zamówienia
1. Przedszkole integracyjne w Szamotułach ul. Zygmunta Szczęsnego Felińskiego 1
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
- Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SWZ,
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załączniki nr 5 do SWZ;
- Projekt umowy - załącznik nr 6 do SWZ,
- Formularz cenowy - załącznik nr 7 do SWZ,
4.5.3.) Główny kod CPV: 39161000-8 - Meble przedszkolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
39173000-5 - Meble do przechowywania
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 180072,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 335273,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 261713,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Partner Producent Mebli Na Wymiar Jewheni Kulikowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7872121273
7.3.3) Ulica: Biezdrowo 39G
7.3.4) Miejscowość: Biezdrowo
7.3.5) Kod pocztowy: 64-510
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PARTNER PRODUCENT MEBLI NA WYMIAR JEWHENI KULIKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
PARTNER PRODUCENT MEBLI NA WYMIAR JEWHENI KULIKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 261713,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
INNE PRZETARGI Z SZAMOTUŁ
- Dostawa sprzętu i wyposażenia dla SP ZOZ w Szamotułach niezbędnego do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej
- Świadczenie usług odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych.
- "Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 1 w Szamotułach - zaprojektuj i wybuduj"
- "Obsługa komunikacji miejskiej na terenie Miasta i Gminy Szamotuły w 2026r."
- "Przebudowa ulicy Słonecznej w Lulinku"
- "Modernizacja kompleksu sportowego Orlik przy Szkole Podstawowej nr 3 w Szamotułach wraz z budową dodatkowych fakultatywnych obiektów sportowych" zaprojektuj i wybuduj"
więcej: przetargi w Szamotułach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Osiek nad Notecią - utworzenie miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 - Aktywny Maluch
- Rozbudowa budynku hali widowiskowo-sportowej o pomieszczenie magazynowe
- Adaptacja mieszkań treningowych przy ul. Sobieskiego 14 i Grottgera 20 w Sosnowcu
- Wymiana stolarki
- Wyposażenie pracowni językowej w RCEZ w Nisku w ramach projektu pn.: "Wzmocnienie potencjału szkół zawodowych w Powiecie Niżańskim"
- Modernizacja zaplecza oraz zasad prowadzenia gospodarki odpadami na terenie Gminy Kuryłówka w oparciu o składowe zadania częściowe
więcej: Różne meble i wyposażenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





