Ogłoszenie z dnia 2025-11-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00500596/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup urządzeń sieciowych”
Część I zamówienia: „Zakup przełączników sieciowych”
Część II zamówienia: „Urządzenia dostępu do sieci bezprzewodowej”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Siedlecki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711581653
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 40
1.5.2.) Miejscowość: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.7.) Numer telefonu: 256447217
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: akaliszuk@powiatsiedlecki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatsiedlecki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiatsiedlecki.logintrade.net/zapytania,wszystkie,propozycje.html?rodzaj=ustawowe1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup urządzeń sieciowych”Część I zamówienia: „Zakup przełączników sieciowych”
Część II zamówienia: „Urządzenia dostępu do sieci bezprzewodowej”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aa087e55-f50e-47d4-a07d-174c4dd696ef
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00555414
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00020699/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Zakup urządzeń sieciowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
1.5.1. Dofinansowanie w ramach programu FUNDUSZE EUROPEJSKIE NA ROZWÓJ CYFROWY 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa na podstawie umowy o powierzenie grantu o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23/1690/ FERC.02.02-CS.01-001/23/2024.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00500596
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RO.272.54.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 351709,66 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: „Zakup przełączników sieciowych”.1. Przedmiot zamówienia swoim zakresem obejmuje dostawę: przełączników sieciowych tj.:
a) dodatkowy, redundantny przełącznik rdzeniowy – 1 szt.,
b) zakup zarządzalnych przełączników 48-portowych do punktów dystrybucji sieci LAN – 9 szt.,
c) zakup zarządzalnych przełączników 24-portowych do serwerowni – 3 szt.
wraz z licencjami do tych urządzeń;
2. Szczegółowy opis dla każdej części zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 344706,56 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: „Urządzenia dostępu do sieci bezprzewodowej ”1. Przedmiot zamówienia swoim zakresem obejmuje dostawę urządzeń dostępu do sieci bezprzewodowej tj. dwóch sztuk urządzeń dostępu do sieci bezprzewodowej do sieci lokalnej LAN/WLAN, pracujących w standardzie Wi-Fi 7, wraz z licencjami do tych urządzeń;
2. Szczegółowy opis dla każdej części zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 7003,10 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 365636,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 464878,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 365636,47 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ITNS Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7772679107
7.3.3) Ulica: ul. Pogodna 7
7.3.4) Miejscowość: Czerwonak
7.3.5) Kod pocztowy: 62-004
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 365636,47 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6592,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6592,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6592,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ITNS Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7772679107
7.3.3) Ulica: ul. Pogodna 7,
7.3.4) Miejscowość: Czerwonak
7.3.5) Kod pocztowy: 62-004
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6592,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Kompleksowy nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn.: "Termomodernizacja budynków oświatowych na terenie miasta Siedlce"
- Bieżące utrzymanie ulic na terenie miasta Siedlce
- Dostawa rzutników/projektorów w ramach projektu "Dostępność plus...coś więcej"
- Opracowanie projektu i budowa chodnika na ul. Pięknej od działki nr 706 do granic miejscowości Nowe Opole
- "Dostawa sprzętu ratowniczego"
- "Budowa parku kieszonkowego w lokalizacji - Stary Park w Siedlcach" w formule "zaprojektuj i wybuduj"
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup telefonów IP, switchy, komputerów przenośnych oraz serwera radiowego
- "Zakup sprzętu multimedialnego i TIK"
- Zakup 20 zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem urządzeń sieciowych typu switche oraz urządzeń do rejestracji obrazu/drukarki do USG dla Obwodu Lecznictwa Kolejowego w Gliwicach - SPZOZ
- BZP.272.75.2025.AR Dostawa kart liniowych wraz niezbędnymi modułami optycznymi do węzłów SSPW
- Cyberbezpieczny Samorząd Gminy Fabianki - II postępowanie
- "Zwiększenie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Bałtów"
więcej: Urządzenia sieciowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





