Ogłoszenie z dnia 2024-10-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00492927/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup pelletu wraz z dostawą do placówek oświatowych Gminy Michałów oraz budynku usługowo-mieszkalnego w Górach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MICHAŁÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010317
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 115
1.5.2.) Miejscowość: Michałów
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-411
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 3565243
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: michalow@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.michalow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ae99d9db-1730-4240-b328-3821b7bd682e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup pelletu wraz z dostawą do placówek oświatowych Gminy Michałów oraz budynku usługowo-mieszkalnego w Górach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae99d9db-1730-4240-b328-3821b7bd682e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00555370
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00085336/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup pelletu wraz z dostawą do placówek oświatowych w Gminie Michałów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00492927
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: R.271.ZP 14.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pelletu stanowiącego powszechnie dostępny przedmiot zamówienia o ustalonych standardach jakościowych spełniających normy europejskie wraz z rozładunkiem do Zespołu Placówek Oświatowych w Michałowie, Górach , Sędowicach i Węchadłowie oraz do budynku usługowo – mieszkalnego w Górach.
Przedmiot zamówienia obejmuje załadunek, transport, wyładunek do miejsca przeznaczenia pelletu w dwóch formach:
1) dostawa pelletu autocysterną;
Zamawiający planuje zakupić ok. 145 ton pelletu z przeznaczeniem:
- do budynku Zespołu Placówek Oświatowych w Węchadłowie ok. 57 ton,
- do budynku Zespołu Placówek Oświatowych w Michałowie ok. 38 ton,
- do budynku Zespołu Placówek Oświatowych w Sędowicach ok. 22 tony,
- do budynku Zespołu Placówek Oświatowych w Górach ok. 28 ton.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianego opału w zależności od warunków atmosferycznych bez ponoszenia jakichkolwiek konsekwencji.
Pellet będzie dostarczany luzem autocysterną z wydmuchem wyposażoną w wagę z wydrukiem.
2) dostawa pelletu w workach:
Zamawiający planuje zakupić ok. 20 ton pelletu w workach 15 kg oznakowanych logiem producenta oraz znakiem DIN plus lub EN plus A1 z przeznaczeniem:
- do budynku usługowo – mieszkalnego w Górach ok. 20 ton.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianego opału w zależności od warunków atmosferycznych bez ponoszenia jakichkolwiek konsekwencji.
Jednorazowa dostawa pelletu w workach - 5 ton.
Wymagane jest aby dostarczany pellet był należytej jakości, o parametrach:
• Wartość opałowa nie niższa niż 17 000kJ/kg
• Wilgotność nie większa niż 10%
• Zawartość popiołu nie większa niż 0,5 %
• Zawartość siarki nie większa niż 0,08 %
• Gęstość od 1,0 do 1,4 kg/dm3
• Długość od 10 mm do 30 mm
• Średnica od 6 mm do 8 mm.
Dostarczony pellet będzie zgodny z normą jakościową DIN plus lub EN plus A1 potwierdzoną każdorazowo przy złożeniu faktury stosownym certyfikatem.
3. Dostarczony do Zamawiającego pellet drzewny :
- nie będzie wytwarzany z odpadów drewna, które mogą zawierać związki fluorowo-organiczne lub metale ciężkie, jako wynik obróbki środkami do konserwacji drewna lub powlekania, w skład których wchodzą w szczególności odpady drewna pochodzącego z budownictwa i odpady z rozbiórki (zgodnie z § 2 pkt 1 lit. e Rozporządzenia Ministra Klimatu z dnia 24 września 2020 r. w sprawie standardów emisyjnych dla niektórych rodzajów instalacji, źródeł spalania paliw oraz urządzeń spalania lub współspalania odpadów, Dz. U. z 2020 r., poz. 1860)
- nie będzie zawierał w sobie substancji niebiodegradowalnych w stopniu odbiegającym od znanych naturalnych właściwości pelletu drzewnego danego rodzaju, tj. nie będzie zawierał w sobie dodatków niebiodegradowalnych, niewystępujących naturalnie (np. farby, lakiery, impregnaty) lub w stopniu przekraczającym znane naturalne wielkości tych zanieczyszczeń, które wpływają na procesy spalania, a zatem wpływałyby na ilość pozyskiwanych świadectw pochodzenia;
- nie będzie zawierał zanieczyszczeń stałych, takich jak: elementy metalowe, kamienie, gruz, korzenie, deski itp. oraz elementów pleśni, grzybów i procesów gnilnych liści oraz igliwia;
4. Realizacja dostaw opału autocysterną:
a) Dostawa pelletu będzie następować sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego.
b) Pellet będzie dostarczany luzem autocysterną z wydmuchem wyposażoną w wagę z wydrukiem.
c) Jednorazowe dostawy do poszczególnych placówek wynoszą:
- do budynku Zespołu Placówek Oświatowych w Węchadłowie - ok. 10 ton,
- do budynku Zespołu Placówek Oświatowych w Górach - ok. 6 ton,
- do budynku Zespołu Placówek Oświatowych w Sędowicach - ok. 6 ton,
- do budynku Zespoły Palcówek Oświatowych w Michałowie - ok. 5 ton.
Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia dostaw.
d) Dostawy odbywać się będą transportem Wykonawcy i na jego koszt wraz z rozładunkiem do poszczególnych budynków w godzinach pracy.
5. Ilość stanowi wartość szacunkową, co oznacza, że ostateczna ilość zamawiana na podstawie umowy może ulec zmianie. Wykonawcy nie przysługują względem Zamawiającego jakiekolwiek roszczenia z tytułu niezrealizowania pełnej ilości przedmiotu zamówienia.
6.Wszelkie koszty realizacji przedmiotu umowy, w szczególności koszty załadunku, rozładunku i ubezpieczenia ponosi Wykonawca.
Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania wszelkich niezbędnych informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny oferty i podpisania umowy, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięcie elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy.
7. Wykonawca będzie dostarczał pellet na zlecenie złożone drogą elektroniczną lub telefonicznie przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć zamawianą ilość pelletu w terminie podanym w ofercie od dnia złożenia zlecenia.
Dostawy będą odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 15:00.
8. Dostawa pelletu odbywać się będzie w obecności przedstawiciela Zamawiającego.
9. Wykonawca przy każdej dostawie zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu dokument potwierdzający ilość (wagę) dostarczonego opału do poszczególnych jednostek oświatowych.
10. Każdorazowo do faktury Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć:
a) aktualny certyfikat jakości pelletu, w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem,
b) dokument potwierdzający ilość (wagę) dostarczonego opału (WZ) oraz wydruk z ważenia na wadze.
11. Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca przedstawi dokumenty potwierdzające wymagane parametry jakościowe i opałowe (np. protokoły z badań czy analiz, certyfikat/świadectwo jakości wystawione przez producenta, potwierdzające oferowaną jakość i rodzaj dostarczanego pelletu, zawierający wszystkie wymagane przez Zamawiającego parametry).
12. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wymaganego paliwa.
Wykonawca zobowiązuje się do przyjęcia zwrotu, wymiany części lub całości dostawy na własny koszt, jeżeli nie będzie odpowiadać parametrom wskazanym przez Zamawiającego, a także zawierać będzie inne zanieczyszczenia.
13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do losowej kontroli ilości dostarczonego pelletu. W przypadku stwierdzenia niezgodności (waga opału faktycznie dostarczonego jest mniejsza niż wykazana na fakturze) Wykonawca zobowiązuje się do dokonania korekty faktury i wskazania w niej wielkości faktycznych oraz poniesie kosztów kontroli wagi.
14. Przedmiot zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
09111400-4 – PALIWA DRZEWNE
4.5.3.) Główny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 161345,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 198000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 161345,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DREWEX Mariusz Toboła Michał Toboła Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6621818303
7.3.4) Miejscowość: Michałów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DREWEX MARIUSZ TOBOŁA, MICHAŁ TOBOŁA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
DREWEX MARIUSZ TOBOŁA, MICHAŁ TOBOŁA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 161345,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pelletu drzewnego dla Gminy Rogowo na sezon grzewczy 2025/2026
- Dostawa pelletu drzewnego z transportem i rozładunkiem
- Dostawa pelletu dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Piławie Górnej na sezon grzewczy 2025/2026
- Dostawa pelletu na sezon grzewczy 2025-2026
- Dostawa opału drzewnego do Szkół Podstawowych Gminy Wieluń
- "Sukcesywne dostawy paliwa drzewnego - pelletu do Szkoły Podstawowej im. Wandy Rutkiewicz w Janowicach Wielkich, ul. Partyzantów 4 w okresie od lipca 2025r. do 30 czerwca 2026r."
więcej: Paliwa drzewne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.