eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biskupiec › ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY BISKUPIEC

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-12-15

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY BISKUPIEC

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BISKUPIEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118891

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Biskupiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 13-340

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gminabiskupiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.biskupiec.biuletyn.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY BISKUPIEC

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8247ee1e-7c6f-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00555270

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00012527/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.3.1 ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY BISKUPIEC W ROKU 2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00487022

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Gmina Biskupiec , zgodnie z ustawą z dnia 8 marca 1990r. W związku z powyższym to na organie wykonawczym spoczywa obowiązek zorganizowania całego systemu gospodarowania odpadami komunalnymi.
ZDU-Komunalka sp. z o.o. z siedzibą w Biskupcu spełnia warunki określone w art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy Prawo zamówień publicznych . Organem założycielskim spółki jest Gmina Biskupiec, Spółka powstała w celu realizacji zadań własnych gminy a ponadto Gmina objęła wszystkie udziały w spółce. W związku z powyższym w ZDU Komunalka sp. z o.o. nie występuje udział kapitału prywatnego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP 271.18.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2300000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa pn.:„Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Biskupiec” . Okres realizacji zamówienia od dnia 1 stycznia 2024r. do dnia 31 grudnia 2024r.
Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkanych na których powstają odpady oraz z nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy a powstają odpady komunalne z terenu Gminy Biskupiec i ich zagospodarowania w okresie od dnia 1 stycznia 2024r. do dnia 31 grudnia 2024r.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych tj:
1.1. komunalnych odpadów niesegregowanych ( zmieszanych) i popiołu
1.2. komunalnych odpadów selektywnie zbieranych, tj. papier, szkło, metale, tworzywa sztuczne, odpady ulegające biodegradacji,
1.3. zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego , mebli i innych odpadów wielkogabarytowych;
1.4. Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć nieruchomości w pojemniki na odpady przez cały okres świadczenia usługi
II. Wykonawca zobowiązany jest do:
1. systematycznego odbioru i transportu odpadów z terenu Gminy Biskupiec zebranych w pojemnikach na odpady zmieszane i w pojemnikach lub workach na odpady selektywnie zbierane, zgodnie z harmonogramem odbioru odpadów
2. Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć nieruchomości w pojemniki na odpady oraz worki na popiół przez cały okres świadczenia usługi
3. zagospodarowania zebranych odpadów komunalnych
4. organizacji i prowadzenia na terenie Gminy Biskupiec punktu selektywnego zbierania odpadów; Odbiór , transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych zlokalizowanego ul. Wybudowanie 18, 13-340 Biskupiec
5. Miejsce realizacji usługi
5.1. Odbioru odpadów komunalnych określonych w pkt 1.1.1.- 1.1.3 należy dokonać z nieruchomości , na których zamieszkują mieszkańcy a powstają odpady komunalne w granicach administracyjnych gminy Biskupiec zgodnie z otrzymanymi wykazami;
5.2 Przez nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy rozumie się nieruchomości wykorzystywane w całości do celów mieszkalnych oraz nieruchomości mieszkalno-użytkowe lub użytkowo-mieszkalne w części mieszkalnej oraz nieruchomości wykorzystywanych do celów rekreacyjno – wypoczynkowych, na których powstają odpady
5.3 PSZOK:
Zbieranie odpadów będzie się odbywało w miejscowości Biskupiec przy ul. Wybudowanie 18 na części działki nr 72/18 obręb Biskupiec. Odpady będą zbierane selektywnie i przechowywane w wydzielonych boksach o nieprzepuszczalnym podłożu w kontenerach lub w pomieszczeniach magazynowych w zależności od właściwości fizycznych i chemicznych odpadów. Odpady gromadzone są na wydzielonym terenie objętym monitoringiem, ogrodzonym i zabezpieczonym przed dostępem osób trzecich w sposób gwarantujący zachowanie warunków ochrony środowiska, przestrzegania wymagań ochrony przeciwpożarowej, bezpieczeństwa i higieny pracy i zabezpieczającym przed negatywnym oddziaływaniem czynników atmosferycznych. Magazynowanie odpadów może trwać nie dłużej niż wymaga tego przygotowanie ich partii transportowej ładowności pojazdu samochodowego.
6. Wykonawca musi posiadać bazę transportową usytuowaną na terenie gminy Biskupiec lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy tej gminy. Wykonawca musi posiadać tytuł prawny do terenu na którym znajduje się baza transportowa. Baza transportowa musi spełniać warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości ( jednolity tekst: Dz. U. z 2013 r, poz.122).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511200-4 - Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

90511300-5 - Usługi zbierania śmieci

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZDU KOMUNALKS SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8771476650

7.3.3) Ulica: WYBUDOWANIE 18

7.3.4) Miejscowość: BISKUPIEC

7.3.5) Kod pocztowy: 13-340

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2195021,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.