eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostróda › UTRZYMANIE I PIELĘGNACJA ZIELENI MIEJSKIEJ NA TERENIE MIASTA OSTRÓDA

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-12-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
UTRZYMANIE I PIELĘGNACJA ZIELENI MIEJSKIEJ NA TERENIE MIASTA OSTRÓDA

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA OSTRÓDA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743404

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 24

1.5.2.) Miejscowość: Ostróda

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sara.bialek@um.ostroda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bipostroda.warmia.mazury.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

UTRZYMANIE I PIELĘGNACJA ZIELENI MIEJSKIEJ NA TERENIE MIASTA OSTRÓDA

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-46e54aa3-9b1e-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00555024

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00047812/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Utrzymanie i pielęgnacja zieleni miejskiej na terenie miasta Ostróda w 2024 r.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/umostroda/public/postepowanie?postepowanie=58615535

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/umostroda/public/postepowanie?postepowanie=58615535

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz informacji musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).
2. Szczegółowe informacje dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej znajdują się w SWZ (m.in. § 6, 9, 10 SWZ).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe zasady dotyczące RODO- § 31 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe zasady dotyczące RODO- § 31 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.38.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 732404,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na jedną część

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Utrzymanie i pielęgnacja zieleni miejskiej wraz z oczyszczaniem nawierzchni alejek na nabrzeżu jeziora Drwęckiego w Ostródzie,
Utrzymanie i pielęgnacja zieleni miejskiej wraz z oczyszczaniem nawierzchni alejek w parkach (powierzchnia ogółem- 61.605,01 m2), w zakresie określonym w wykazie terenów zieleni miejskiej (załącznik nr 5.1 do SWZ), wykazie prac objętych zamówieniem (załącznik nr 6.1 do SWZ), załącznikach graficznych (załącznik nr 7 do SWZ), wykazie nasadzeń (załącznik nr 8.1 do SWZ) oraz zgodnie z wzorem umowy (załącznik nr 3.1 do SWZ).

4.2.5.) Wartość części: 241286,29 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-15 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający jako najkorzystniejszą, w każdej części odrębnie, wybierze ofertę, która uzyska największą łączną punktację.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: społeczne

4.3.6.) Waga: 15,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: środowiskowe

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: personel wykonawcy

4.3.6.) Waga: 15,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Utrzymanie i pielęgnacja zieleni miejskiej wraz z oczyszczaniem nawierzchni alejek w parku ul. Czarnieckiego- Herdera, na cmentarzach wojennych ul. Jagiełły, ul. Chrobrego i na innych zieleńcach na terenie miasta Ostróda,
Utrzymanie i pielęgnacja zieleni miejskiej wraz z oczyszczaniem nawierzchni alejek w parku ul. Czarnieckiego- Herdera, na cmentarzach wojennych ul. Jagiełły, ul. Chrobrego i na innych zieleńcach na terenie miasta Ostróda (powierzchnia ogółem- 37.170,23 m2) w zakresie określonym w wykazie terenów zieleni miejskiej (załącznik nr 5.2 do SWZ), wykazie prac objętych zamówieniem (załącznik nr 6.2 do SWZ), załącznikach graficznych (załącznik nr 7 do SWZ), wykazie nasadzeń (załącznik nr 8.2 do SWZ) oraz zgodnie z wzorem umowy (załącznik nr 3.2 do SWZ).

4.2.5.) Wartość części: 124244,94 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-15 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający jako najkorzystniejszą, w każdej części odrębnie, wybierze ofertę, która uzyska największą łączną punktację.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: społeczne

4.3.6.) Waga: 15,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: środowiskowe

4.3.6.) Waga: 5,00

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: personel wykonawcy

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: Utrzymanie i pielęgnacja zieleni miejskiej przy budynkach mieszkalnych i na pozostałej zieleni miejskiej na terenie miasta Ostróda,
Utrzymanie i pielęgnacja zieleni przy budynkach mieszkalnych oraz na pozostałej zieleni miejskiej (powierzchnia ogółem- 68.970,57 m2) w zakresie określonym w wykazie terenów zieleni miejskiej (załącznik nr 5.3 do SWZ), wykazie prac objętych zamówieniem (załącznik nr 6.3 do SWZ), załącznikach graficznych (załącznik nr 7 do SWZ), wykazie nasadzeń (załącznik nr 8.3 do SWZ) oraz zgodnie z wzorem umowy (załącznik nr 3.3 do SWZ).

4.2.5.) Wartość części: 178812,59 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-15 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający jako najkorzystniejszą, w każdej części odrębnie, wybierze ofertę, która uzyska największą łączną punktację.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: społeczne

4.3.6.) Waga: 15,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: środowiskowe

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: personel wykonawcy

4.3.6.) Waga: 15,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4: Doraźne utrzymanie i pielęgnacja zieleni miejskiej na terenie miasta Ostróda,
Zamówienie podstawowe:
Przedmiot zamówienia obejmuje: koszenie trawników, koszenie traw, chwastów i innych roślin, wygrabienie liści z trawników wraz z wywozem do miejsca utylizacji, pielęgnacja krzewów, pielęgnacja żywopłotów, zbieranie papierów, butelek i innych odpadów komunalnych z trawników, zbieranie i wywóz do miejsca utylizacji leżących na ziemi gałęzi i konarów, w zakresie określonym w kalkulacji ceny ofertowej (załącznik nr 4.4 do SWZ), wykazie prac objętym zamówieniem (załącznik nr 6.4 do SWZ) oraz zgodnie z wzorem umowy (załącznik nr 3.4 do SWZ).

4.2.5.) Wartość części: 51319,45 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w następującym zakresie:
Zamówienie opcjonalne:
Przedmiot zamówienia obejmuje: koszenie traw, chwastów i innych roślin, wygrabienie liści z trawników wraz z wywozem do miejsca utylizacji, pielęgnacja krzewów, pielęgnacja żywopłotów, zbieranie papierów, butelek i innych odpadów komunalnych z trawników, zbieranie i wywóz do miejsca utylizacji leżących na ziemi gałęzi i konarów, w zakresie określonym w kalkulacji ceny ofertowej (załącznik nr 4.4 do SWZ), wykazie prac objętym zamówieniem (załącznik nr 6.4 do SWZ) oraz zgodnie z wzorem umowy (załącznik nr 3.4 do SWZ).
Maksymalna wartość opcji- zgodnie z ofertą wykonawcy.
Zasady skorzystania z prawa opcji zostały opisane we wzorze umowy (załącznik nr 3.4 do SWZ).

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-15 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający jako najkorzystniejszą, w każdej części odrębnie, wybierze ofertę, która uzyska największą łączną punktację.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: społeczne

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: środowiskowe

4.3.6.) Waga: 5,00

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: personel wykonawcy

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5: Wycinka oraz cięcia pielęgnacyjne i sanitarne drzew na terenach miejskich.
Zamówienie podstawowe:
Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: redukcję koron drzew- ok. 350 szt.; wycinkę drzew wraz z frezowaniem- ok. 10.000 cm obwodu pnia, usunięcie z gruntu przewróconego drzewa (wiatrołomu) wraz z zasypaniem wyrwy w ziemi, założenie wiązania elastycznego, usunięcie samosiewów drzew i krzewów w zakresie określonym w kalkulacji ceny ofertowej (załącznik nr 4.5 do SWZ), wykazie terenów zieleni miejskiej (załącznik nr 5.5 do SWZ), załącznikach graficznych (załącznik nr 7 do SWZ), opisie wycinki drzew (załącznik nr 9 do SWZ) oraz zgodnie z wzorem umowy (załącznik nr 3.5 do SWZ).

4.2.5.) Wartość części: 136740,74 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w następującym zakresie:
Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: redukcję koron drzew- ok. 250 szt.; wycinkę drzew wraz z frezowaniem- ok. 2.800,0 cm obwodu pnia, usunięcie samosiewów drzew i krzewów, usunięcie jemioły, założenie podpory drzewa, zabezpieczenie ubytku powierzchniowego, zabezpieczenie ubytku wgłębnego w zakresie określonym w kalkulacji ceny ofertowej (załącznik nr 4.5 do SWZ), wykazie terenów zieleni miejskiej (załącznik nr 5.5 do SWZ), załącznikach graficznych (załącznik nr 7 do SWZ), opisie wycinki drzew (załącznik nr 9 do SWZ) oraz zgodnie z wzorem umowy (załącznik nr 3.5 do SWZ).
Maksymalna wartość opcji- zgodnie z ofertą wykonawcy.
Zasady skorzystania z prawa opcji zostały opisane we wzorze umowy (załącznik nr 3.5 do SWZ).

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-15 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający jako najkorzystniejszą, w każdej części odrębnie, wybierze ofertę, która uzyska największą łączną punktację.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: środowiskowe

4.3.6.) Waga: 5,00

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: personel wykonawcy

4.3.6.) Waga: 15,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
1) zdolności technicznej lub zawodowej.
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
a) posiada doświadczenie w zakresie wykonania lub wykonywania, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie: wycinek drzew oraz cięć pielęgnacyjnych i sanitarnych drzew na ogólną kwotę minimum 50.000,00 PLN brutto. Dopuszcza się możliwość wykazania posiadania doświadczenia na podstawie jednej usługi realizowanej na wymaganą kwotę lub na podstawie kilku usług których łączna wartość wyniesienie minimum 50.000,00 PLN brutto (w przypadku składania oferty w części 5); Zamawiający nie określa warunku dotyczącego doświadczania w części 1, 2, 3, 4.
b) w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia będzie dysponował:
- potencjałem technicznym, tj.:
-- mechanicznymi kosiarkami do koszenia trawy- 3 szt.; mechanicznymi kosiarkami do koszenia żywopłotu- 2 szt.; mechanicznymi piłami do cięcia drzew- 1 szt.; środkiem transportu dostosowanym do wywozu zebranych odpadów komunalnych i organicznych- 1 szt. (w przypadku składania oferty w części 1, 2, 3);
-- mechanicznymi kosiarkami do koszenia trawy (umożliwiającymi także koszenie grubych bylin oraz wysokiej trawy)- 3 szt.; mechanicznymi kosiarkami do koszenia żywopłotu- 2 szt. (wraz z wyposażeniem umożliwiającym koszenie żywopłotów do wys. 3,5 m); środkiem transportu dostosowanym do wywozu zebranych odpadów komunalnych i organicznych-
1 szt. (w przypadku składania oferty w części 4);
-- mechanicznymi piłami do cięcia drzew - 3 szt.; ciągnikiem ogrodniczym z przyczepą lub innym środkiem transportu dostosowanym do wywozu drewna pochodzącego z wyciętych drzew lub usuwanych gałęzi i konarów- 1 szt. (w przypadku składania oferty w części 5);
- potencjałem kadrowym, tj.:
-- osobą koordynującą prowadzone prace i odpowiedzialną za prawidłowe świadczenie usługi. Wskazana osoba musi posiadać wykształcenie wyższe lub średnie lub ukończone studia podyplomowe na kierunku rolnictwo, ogrodnictwo, architektura krajobrazu (w przypadku składania oferty w części 1, 2, 3, 4);
-- co najmniej trzema osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania wycinki oraz cięć pielęgnacyjnych i sanitarnych drzew, które będą realizować usługę w zakresie w/w uprawnień (w przypadku składania oferty w części 5).
Informacje dodatkowe:
1. W przypadku wykonawców występujących wspólnie, o których mowa w art. 58 ust. 1 uPzp, w celu wykazania spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej odnoszącego się do doświadczenia, o którym mowa § 16 pkt 4 lit. a SWZ wykonawca musi wykazać, że co najmniej jeden z podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykonał wymagane usługi na ogólną kwotę minimum 50.000,00 PLN brutto (w ramach jednej lub kilku usług);
2. Jeżeli wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 uPzp, w celu wykazania spełniania warunku dotyczącego się doświadczenia, wykonawca musi wykazać, że podmiot ten wykonał wymagane usługi na ogólną kwotę minimum 50.000,00 PLN brutto (w ramach jednej lub kilku usług).
3. Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie złożonego w ofercie oświadczenia, o którym mowa w § 17 ust. 1 pkt 1 SWZ (wzór- załącznik nr 2 do SWZ). Następnie na podstawie podmiotowych środków dowodowych określonych w § 17 ust. 2 SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie § 11 ust. 2 pkt 1 SWZ, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
a) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w § 17 ust. 2 pkt 1 SWZ- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji,
nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
b) Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
c) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w lit. a, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument miał dotyczyć. Przepis lit. b stosuje się.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz usług wykonanych lub wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa,
są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonywane lub są wykonywane, a jeżeli z niezależnych od niego przyczyn nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (dotyczy wyłącznie wykonawców składających ofertę w części 5- wzór wykazu- załącznik nr 10 do SWZ);
b) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (wzór wykazu- załącznik nr 11 do SWZ);
c) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, ze wskazaniem:
- osoby odpowiedzialnej za koordynację prowadzonych prac i odpowiedzialną za prawidłowe świadczenie usługi, wraz z informacją na temat jej wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego (w przypadku składania oferty w części 1, 2, 3, 4);
- osób posiadających uprawnienia do wykonywania wycinki oraz cięć pielęgnacyjnych i sanitarnych drzew, które będą realizować usługę w zakresie w/w uprawnień (w przypadku składania oferty w części 5); a także zakresu wykonywanych przez te osoby czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór wykazu- załącznik nr 12 do SWZ);

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

karta pojazdu, wyciąg z homologacji lub odpis decyzji zwalniającej pojazd z homologacji, dowód rejestracyjny pojazdu lub inny dokument potwierdzający spełnianie normy emisji spalin EURO V lub VI (posiadanie silnika elektrycznego lub hybrydowego) przez pojazd przeznaczony do realizacji usługi (o którym mowa w § 13 ust. 2 pkt 4 SWZ). Jeżeli Wykonawca zaoferuje realizację przedmiotu zamówienia przy użyciu środka transportu spełniającego normę emisji spalin EURO V, EURO VI lub pojazd z silnikiem elektrycznym / hybrydowym.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykaz oświadczeń i dokumentów składanych wraz z ofertą:
1) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SWZ), w zakresie wskazanym przez Zamawiającego (oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp).
a) Oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu, odpowiednio na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
c) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt 1, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
2) jeżeli wykonawca, polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów;
3) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru- w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania;
a) wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt 3, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
4) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania:
a) jeżeli w imieniu: wykonawcy / wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego / podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 uPzp lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach, działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 3;
b) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wykonawców.
5) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wykonawców- oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonują poszczególni wykonawcy (wzór oświadczenia w załączniku nr 2 do SWZ, w części dotyczącej wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia);
6) wypełniony i podpisany formularz kalkulacji ceny ofertowej (adekwatnie do wybranej części załącznik nr 4.1, 4.2, 4.3, 4.4, 4.5 do SWZ);
7) informacja dotycząca doświadczenia osoby koordynującej prowadzone prace i odpowiedzialnej za prawidłowe świadczenie usługi, o której mowa w § 13 ust. 2 pkt 5 SWZ (wzór informacji w formularzu ofertowym);

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z art. 58 ust. 5 uPzp przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających o udzielenie zamówienia. Pozostałe wymagania dotyczące wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia określono w SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj, zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zgodnie z wzorem umowy (załącznik nr 3.1, 3.2, 3.3, 3.4, 3.5 do SWZ).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-27 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/umostroda/public/postepowanie?postepowanie=58615535

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-27 09:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-01-25

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Przedmiotem zamówienia jest: utrzymanie i pielęgnacja zieleni miejskiej na terenie miasta Ostróda, w tym:
1) Część 1: Utrzymanie i pielęgnacja zieleni miejskiej wraz z oczyszczaniem nawierzchni alejek na nabrzeżu jeziora Drwęckiego w Ostródzie.
2) Część 2: Utrzymanie i pielęgnacja zieleni miejskiej wraz z oczyszczaniem nawierzchni alejek w parku ul. Czarnieckiego- Herdera, na cmentarzach wojennych ul. Jagiełły, ul. Chrobrego i na innych zieleńcach na terenie miasta Ostróda.
3) Część 3: Utrzymanie i pielęgnacja zieleni miejskiej przy budynkach mieszkalnych i na pozostałej zieleni miejskiej na terenie miasta Ostróda.
4) Część 4: Doraźne utrzymanie i pielęgnacja zieleni miejskiej na terenie miasta Ostróda.
5) Część 5: Wycinka oraz cięcia pielęgnacyjne i sanitarne drzew na terenach miejskich.
zgodnie z wykazem terenów zieleni miejskiej (załącznik nr 5.1, 5.2, 5.3, 5.5 do SWZ), wykazem prac objętych zamówieniem (załącznik nr 6.1, 6.2, 6.3, 6.4 do SWZ), załącznikami graficznymi (załącznik nr 7 do SWZ), wykazem nasadzeń (załącznik nr 8.1, 8.2, 8.3 do SWZ), opisem wycinki drzew (załącznik nr 9 do SWZ), wzorami umów (załącznik nr 3.1, 3.2, 3.3, 3.4, 3.5 do SWZ).
2. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia opcjonalnego (dotyczy części 4 i części 5). Zasady skorzystania przez Zamawiającego z zamówienia opcjonalnego zostały określone we wzorze umowy- odpowiednio załącznik nr 3.4 i 3.5 do SWZ.
3. Termin wykonania zamówienia: Część 1-5: od dnia 15.01.2024 r. do dnia 31.12.2024 r. Jeśli do podpisania umowy dojdzie po dniu 15 stycznia 2024 r., termin realizacji przedmiotu umowy rozpocznie się z dniem podpisania umowy i zakończy dnia 31 grudnia 2024 r.
4. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawcę w sytuacji określonej w § 11 ust. 5 SWZ.
5. Wykluczenie, o którym mowa w ust. 4, następuje na okres trwania okoliczności określonych w ust. 4.
6. W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie ust. 4, Zamawiający odrzuca ofertę takiego wykonawcy.
7. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu dokumenty o których mowa w § 14 ust. 6 SWZ.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.