Ogłoszenie z dnia 2025-11-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00432312/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-19
- 2025/BZP 00451337/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa odzieży dla personelu medycznego na potrzeby Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr Ludwika Błażka w Inowrocławiu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Wielospecjalistyczny im. dr.L udwika Błażka w Inowrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092358780
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Poznańska 97
1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 52 3545587
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub@szpitalino.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pszozino.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_inowroclaw1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa odzieży dla personelu medycznego na potrzeby Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr Ludwika Błażka w Inowrocławiu”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-98ecf086-176b-4344-b473-2b3ff448e0c6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00554946
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00432312
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: M-39/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiot zamówienia stanowi dostawę odzieży dla personelu medycznego na potrzeby Szpitala Wielospecjalistycznego w Inowrocławiu, od dnia podpisania umowy.
2) Czas trwania realizacji zamówienia określony na 12 miesięcy może ulec przedłużeniu przez Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający nie wykorzystał ilości asortymentu określonego przedmiotem umowy.
3) Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
4) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na pozycje.
5) Miejsce realizacji zamówienia: Szpital Wielospecjalistyczny im. dr. Ludwika Błażka, ul. Poznańska 97, 88-100 Inowrocław.
6) Próbki - wzorniki oferowanej odzieży dostarczone do oferty muszą spełnić wszelkie wymagania określone w opisie znajdującym się w Formularzu asortymentowo-cenowym (zawierać wymagane kolory). Wzorniki odzieży należy dostarczyć do Działu Zamówień Publicznych – niski parter, pokój 03 lub 02A z dopiskiem: „Dział Zamówień Publicznych – próbki do przetargu na dostawę odzieży dla personelu medycznego nr sprawy M-39/2025 w terminie do dnia 30.09.2025 r. do godz. 10:00. Na opakowaniu musi znajdować się trwały opis zawierający: nazwą i adres Wykonawcy wraz z numerem Pakietu.
7) Wspólny Słownik Zamówień: CPV: 33199000-1 odzież medyczna
8) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2 do SWZ,
9) Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 5 do SWZ.
10) Gwarancja i rękojmia
a) Wymagany termin ważności przedmiotu umowy – min. 12 miesięcy
b) Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot umowy – 24 miesiące.
9) Termin realizacji bieżącego zamówienia – maksymalnie do 30 dni kalendarzowych od dnia
złożenia zamówienia
10) Sukcesywna dostawa odzieży dla personelu medycznego do siedziby Zamawiającego na
koszt Wykonawcy
Uwaga!
W celu umożliwienia identyfikacji i weryfikacji zaoferowanych produktów z opisem przedmiotu zamówienia przedstawionym w Zał. nr 2 do SWZ, Zamawiający na etapie oceny ofert zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawców do zaprezentowania przez nich przedmiotu zamówienia, które objęte jest niniejszym postępowaniem. Oferta wykonawcy, którego produkt nie spełnia wymagań zawartych w SWZ, zostanie odrzucona na mocy art. 89 ust.2 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wykonawca dopuszcza zmiany ilościowe asortymentu w ramach ogólnej kwoty kontraktu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33199000-1 - Odzież medyczna
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99157,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 180308,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 144224,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIRAFO SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 729-252-80-87
7.3.3) Ulica: TORUŃASKA 10
7.3.4) Miejscowość: ŁÓDŹ
7.3.5) Kod pocztowy: 93-487
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 144224,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-11-02INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Doposażenie baz magazynowych w sprzęt niezbędny do realizacji zadań w sytuacjach kryzysowych, katastrof, zdarzeń masowych.
- ''Św. usług kom. w zakresie przyjęcia, odzysku i unieszkodliwiania odpadów, odbioru odpadów kom. z nieruchomości niezam. oraz najmu pojemnika i kontenera'' z terenów OSIR w Inowrocławiu,
- Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w miejscowości Jacewo, gm. Inowrocław - etap I
- Dostawa agregatu prądotwórczego o mocy ciągłej 100 kW w ramach zadania Tworzenie i utrzymywanie zasobów ochrony ludności przeznaczonych do wykonywania zadań z zakresu ochrony ludności.
- Dostawa 5 sztuk agregatów prądotwórczych 3-fazowych, o mocy 7,5 kW
- Świadczenie usług ratownictwa wodnego na pływalniach i basenie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Inowrocławiu w 2026 r.
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA CZEPKÓW, RĘKAWIC, FARTUCHÓW, MASEK, KOSZUL
- Dostawy: fartuchów chirurgicznych i ubrań operacyjnych wielokrotnego użytku, obuwia na sale operacyjne oraz zarękawki.
- "Dostawa jednorazowych wyrobów medycznych i niemedycznych na potrzeby SZPZLO Warszawa Praga-Północ"
- Dostawa kompletów chirurgicznych jednorazowego użytku (bluza, spodnie) dla bloku operacyjnego wraz z użyczeniem dystrybutora wydającego odzież
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego, medycznego dla pracowników WSZ w Płocku.
więcej: Odzież medyczna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





