Ogłoszenie z dnia 2025-11-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00506732/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa agregatów prądotwórczych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OPOCZNO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648379
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Staromiejska 6
1.5.2.) Miejscowość: Opoczno
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 44/ 78 60 165, 44/ 78 60 137
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia21@um.opoczno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.opoczno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8b5d8de2-6303-4cf6-a982-c9de118525001.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa agregatów prądotwórczych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8b5d8de2-6303-4cf6-a982-c9de11852500
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00554745
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00116616/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.12 Dostawa agregatów prądotwórczych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00506732
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.47.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.2.1. CZĘŚĆ NR 1 ZAMÓWIENIADostawa agregatów prądotwórczych w ramach zadania pn.: „Zakup agregatów prądotwórczych dla Gminy Opoczno”
1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności dostawę:
1) agregatów prądotwórczych na podwoziu jezdnym (przyczepie) – 2 sztuki,
2) mobilnych agregatów prądotwórczych – 7 sztuk.
2. Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania przedmiotu zamówienia określa:
1) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący - Załącznik nr 1.1. do SWZ,
2) projekt umowy, stanowiący - Załącznik nr 2.1. do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.5.5.) Wartość części: 252032,52 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.2.2. CZĘŚĆ NR 2 ZAMÓWIENIADostawa agregatów prądotwórczych w ramach zadania pn.: „Zapewnienie ciągłości dostaw wody pitnej, poprzez zakup agregatów do zapewnienia energii elektrycznej dla Gminy Opoczno”
1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności dostawę agregatów prądotwórczych – 18 sztuk
2. Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania przedmiotu zamówienia określa:
1) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący - Załącznik nr 1.2. do SWZ,
2) projekt umowy, stanowiący - Załącznik nr 2.2. do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.5.5.) Wartość części: 527913,82 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający, Gmina Opoczno, ul. Staromiejska 6, 26-300 Opoczno, działając na podstawie art. 260 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm. ) – dalej „ustawa Pzp” informuje o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania pn.: Dostawa agregatów prądotwórczych w podziale na 2 części zamówienia
CZĘŚĆ Nr 1 zamówienia:
Dostawa agregatów prądotwórczych w ramach zadania pn.: „Zakup agregatów prądotwórczych dla Gminy Opoczno”
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert ustalonym na dzień 12.11.2025 r., do godz. 11:00, nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie prawne:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 255 pkt 1) ustawy Pzp,
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
1) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający, Gmina Opoczno, ul. Staromiejska 6, 26-300 Opoczno, działając na podstawie art. 260 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm. ) – dalej „ustawa Pzp” informuje o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania pn.: Dostawa agregatów prądotwórczych w podziale na 2 części zamówienia
CZĘŚĆ Nr 2 zamówienia:
Dostawa agregatów prądotwórczych w ramach zadania pn.: „Zapewnienie ciągłości dostaw wody pitnej, poprzez zakup agregatów do zapewnienia energii elektrycznej dla Gminy Opoczno”
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert ustalonym na dzień 12.11.2025 r., do godz. 11:00, nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie prawne:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 255 pkt 1) ustawy Pzp,
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
1) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.
INNE PRZETARGI Z OPOCZNA
- Zakup i dostawa stołów z nadbudową i imadłami, stołów spawalniczych oraz stołów monterskich z matą i opaską antystatyczną
- Dostawa preparatów do diagnostyki w podziale na zadania asortymentowe dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Opocznie
więcej: przetargi w Opocznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana kotła gazowego na kogenerator gazowy w kotłowni Urzędu Dzielnicy Ursynów al. KEN 61 w Warszawie
- Zwiększenie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy w Grodzicznie
- Wyposażenie jednostek organizacyjnych Miasta i Gminy Grabów nad Prosną w generatory prądu w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Zakup, dostawa, montaż oraz uruchomienie agregatu prądotwórczego o mocy znamionowej 500 kVA/400 kW.
- Dostawa i montaż agregatów prądotwórczych w ramach projektu grantowego pn. "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: Jednostki prądotwórcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





