Ogłoszenie z dnia 2025-11-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
wymiana stolarki budowlanej w lokalach użytkowych stanowiących własność m. st. Warszawy administrowanych przez ZGN Wola
w Dzielnicy Wola w Warszawie – zamówienie na roboty podobne.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "ZAKŁAD GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W DZIELNICY WOLA M.ST. WARSZAWY"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000665840
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Bema 70
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-225
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lwidulinski@zgnwola.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wola.um.warszawa.pl/waw/zgn-wola
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d88de7ba-3ed9-409c-8388-28e7f4b40b3c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarzadzanie na terenie Dzielnicy Wola m. st. Warszawy zasobami stanowiącymi własność i współwłasność Miasta Stołecznego Warszawy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
wymiana stolarki budowlanej w lokalach użytkowych stanowiących własność m. st. Warszawy administrowanych przez ZGN Wolaw Dzielnicy Wola w Warszawie – zamówienie na roboty podobne.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d88de7ba-3ed9-409c-8388-28e7f4b40b3c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00554704
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00028621/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Wymiana stolarki budowlanej w lokalach użytkowych (okna, drzwi, witryny)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie faktyczne
W dniu 16.09.2025 r w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11.09.2019 r. Pzp, została zawarta umowa nr GN/WO/ZP.26.109/146/2025 obejmująca wymianę stolarki budowlanej w lok. użytk. administrowanych przez Z G N Wola
Udzielając zamówienia podstawowego, zamawiający przewidział udzielenie zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych na kwotę 700 006, 21 netto.
Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych realizowanych w 2025 r. szacuje się na 501 963,49 netto.
Mając na uwadze bezpieczeństwo najemców, jak również realizację statutowych zadań, zasadnym jest rozpoczęcie negocjacji z firmą "ADRO" zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych.
Uzasadnienie prawne
Proponowany tryb z wolnej ręki wynika z faktu, że zachodzi okoliczność zgodnie z art. 305 pkt 1, w związku z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych,
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.192.2025.LW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 501963,49 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki w lokalach użytkowych stanowiących własność m. st. Warszawy administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola, którą należy wykonać zgodnie z przedmiarami robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, stanowiącymi załączniki do niniejszego zaproszenia.
Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na wykonane prace na okres 60 miesięcy oraz 60 miesięcy rękojmi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45421131-1 - Instalowanie drzwi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ADRO KOLANEK I S-KA SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:1250072308
7.3.4) Miejscowość: ul. Świetlana 27
7.3.5) Kod pocztowy: 02-427
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ADRO" KOLANEK I S-KA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"ADRO" KOLANEK I S-KA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 609638,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-19INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr255 im. C.K.Norwida w Warszawie w 2026 r.
- OBSŁUGA SERWISOWA (FSMA) URZĄDZEŃ SYSTEMU DRUKU CYFROWEGO CANON, XEROX i Konica Minolta dla potrzeb ZAKŁADU WYDAWNICTW STATYSTYCZNYCH
- Dostawa produktów leczniczych rozliczanych z karty chemioterapii określonych w 3 pakietach.
- Dostarczanie obiadów do ośrodków wsparcia. Część 3.
- Dostawa termowagi sprzężonej ze spektrometrem masowym.
- Przygotowywanie i dowożenie gorących zestawów obiadowych uczestnikom Ośrodka Wsparcia i Rehabilitacji dla Osób Niepełnosprawnych przy ul. Rozłogi 10 w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wsparcie dekarbonizacji subregionu wałbrzyskiego dzięki termomodernizacji budynków publicznych w Gminie Marcinowice" w ram. FEDS 2021-2027-Remont (termomodern.) hali sport. z łącz. przy SP Marcinowice
- Aranżacja wnętrz sekretariatu i gabinetów w budynku przy ul. Powstańców 52 w Katowicach
- Wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj w celu realizacji inwestycji pn. Rozwój diagnostyki i terapii chorób układu krążenia w SP ZOZ MSWiA w Lublinie
- "Termomodernizacja budynku ZSO w Świebodzicach" z podziałem na zadania
- Przebudowa części pomieszczeń szpitalnych na pracownię badań endoskopowych w "Kutnowskim Szpitalu Samorządowym" Sp. z o.o.
- "Przebudowa zewnętrznych schodów wejściowych na Dzienny Oddział Psychiatryczny w budynku A Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu" - z opracowaniem dokumentacji w systemie zaprojektuj i wybuduj
więcej: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





