Ogłoszenie z dnia 2025-11-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00524018/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-11-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wyposażenia do salki edukacyjnej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Podkarpackie w Krośnie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000630630
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: J. Piłsudskiego, 16
1.5.2.) Miejscowość: Krosno
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-400
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: (13) 4321376
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@muzeum.krosno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.krosno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d2b2cc45-156b-417b-a893-8905f1bfbc4c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Wojewódzka Samorządowa Instytucja Kultury posiadająca osobowość prawną
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Kultura
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wyposażenia do salki edukacyjnej.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2b2cc45-156b-417b-a893-8905f1bfbc4c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00554681
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Modernizacja Pałacu Biskupiego wraz z wdrożeniem nowoczesnej oferty kulturalnej Muzeum Podkarpackiego w Krośnie. Zadanie: Zakup wyposażenia i aranżacja przestrzeni ekspozycyjnej.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00524018
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MPK.261.26.2025.AG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 100000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa wraz z montażem wyposażenia technicznego sprzętu i wyposażenia komputerowego.Materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zabezpiecza w całości Wykonawca.
Przedmiot dostawy ma być fabrycznie nowy i wyprodukowany nie później niż 12 miesięcy (chyba że
w Załączniku nr 1 do SWZ wskazano inaczej) przed terminem złożenia oferty (dotyczy również podzespołów), nieużywany, wolny od wad, kompletny i gotowy do użytkowania bez dodatkowych zakupów. - c.d. Rozdział II SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 68000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa wraz z montażem w postaci mebliMateriały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zabezpiecza w całości Wykonawca.
Przedmiot dostawy ma być fabrycznie nowy i wyprodukowany nie później niż 12 miesięcy (chyba że w Załączniku nr 1 do SWZ wskazano inaczej) przed terminem złożenia oferty (dotyczy również podzespołów), nieużywany, wolny od wad, kompletny i gotowy do użytkowania bez dodatkowych zakupów. - c.d. Rozdział II SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.5.) Wartość części: 32000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71838,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71838,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71838,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Piotr Gruchnlik Gidsoft s.c.Informatyka dla Firm s.c.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Bartosz Knap Gidsoft s.c.Informatyka dla Firm s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6842637712
7.3.3) Ulica: Łukasiewicza 110 A
7.3.4) Miejscowość: Krosno
7.3.5) Kod pocztowy: 38-400
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71838,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-19Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W terminie składania ofert nie wpłynęła żadna oferta
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
INNE PRZETARGI Z KROSNA
- Usługa cateringowa: przygotowanie, dostawa i wydanie gotowych posiłków dla uczniów klas I-VIII Szkoły Podstawowej Nr 8 im. "Dar Górników" w Krośnie
- Świadczenie usług gastronomicznych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 14 z Oddziałami Sportowymi i Integracyjnymi im. Polskich Olimpijczyków w Krośnie
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatu Krośnieńskiego w okresie od 1 stycznia 2026 roku do 31 grudnia 2026 roku"
- Dostawa środków do utrzymania czystości II
- Dostawa asortymentu do zabiegów na blok operacyjny_5
- Organizacja cyklu szkoleń dla Muzeum Rzemiosła w Krośnie i Krośnieńskiej Biblioteki Publicznej w ramach realizacji projektu pn. Przestrzeń nauki, kultury i sztuki w Krośnie
więcej: przetargi w Krośnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa serwera, oprogramowania i urządzeń sieciowych wraz z wdrożeniem na potrzeby PCPR w ramach zadania "Wzmocnienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Powiecie Kutnowskim"
- Dostawa oprogramowania z systemem informacji prawnej wraz z licencją na korzystanie na potrzeby Sądu Apelacyjnego w Poznaniu
- Wdrożenie systemu backupu.
- Świadczenie usługi polegającej na udostępnianiu Zamawiającemu - na okres obowiązywania umowy - oprogramowania komputerowego do prowadzenia wielokanałowej sprzedaży biletów wstępu
- Dostawa wyposażenia niezbędnego do utworzenia w Instytucie Architektury i Urbanistyki Politechniki Łódzkiej Laboratorium badań nad aspektami estetycznymi w architekturze
- Dostawa sprzętu informatycznego wraz z oprogramowaniem w ramach projektu "Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Sieraków"
więcej: Różny sprzęt komputerowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





