Ogłoszenie z dnia 2025-11-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00530808/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-11-13
- 2025/BZP 00547058/01 - Modyfikacja z dnia 2025-11-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Doposażenie i uzupełnienie bazy magazynowej na terenie Nowego Dworu Mazowieckiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO NOWY DWÓR MAZOWIECKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013270347
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zakroczymska 30
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nowydwormaz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.nowydwormaz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7236ebd1-94ed-4424-8a65-0272f55364851.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Doposażenie i uzupełnienie bazy magazynowej na terenie Nowego Dworu Mazowieckiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7236ebd1-94ed-4424-8a65-0272f5536485
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00554613
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00530808
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WPI.271.1.47.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 636598,06 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 513746,03 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sprzętu i wyposażenia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.Osuszacz powietrza szt. 10
Worki szt. 50000
Geowłóknina szt. 20
Łopaty szt. 100
Apteczka osobista z wyposażeniem szt. 50
Łóżko polowe szt. 50
Śpiwór szt. 50
Nagrzewnica elektryczna szt. 10
Lornetka termowizyjna szt. 2
Wodery szt. 50
Filtropochłaniacz szt. 100
Maska przeciwgazowa szt. 100
System oświetleniowy szt. 2
Ładowarka sieciowa do systemu oświetleniowego szt. 2
Kombinezon powodziowy szt. 50
Napełniacz do worków szt. 5
4.5.3.) Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39721320-1 - Osuszacze powietrza
31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
39715220-5 - Elektryczne oporowe urządzenia grzewcze
39522540-4 - Śpiwory
39522520-8 - Łóżka polowe
18930000-7 - Worki i torby
31521320-3 - Latarki
42921000-8 - Maszyny do czyszczenia, napełniania, pakowania zbiorczego lub jednostkowego butelek, lub innych pojemników
44511100-6 - Szpadle i szufle
4.5.5.) Wartość części: 382215,06 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa 6 szt. agregatów prądotwórczych 6500W zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.5.5.) Wartość części: 23170,73 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa 13 zestawów DEFIBRYLATORÓW LIFEPAK AED z szafkami zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 33182100-0 - Defibrylatory
4.5.5.) Wartość części: 108090,24 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z powyższym oferta z najniższą ceną niepodlegająca odrzuceniu, w każdej części przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z powyższym oferta z najniższą ceną niepodlegająca odrzuceniu, w każdej części przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z powyższym oferta z najniższą ceną niepodlegająca odrzuceniu, w każdej części przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- Asysta techniczna i konserwacja zintegrowanego systemu zarządzania miastem "OTAGO" w 2026 roku
- Dostawy mięsa i wędlin dla potrzeb kuchni Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
- Sukcesywne dostawy pelletu spełniającego parametry certyfikatu DIN plus/En Plus A1 do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego Nr 3 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2026 roku
- Poprawa efektywności energetycznej budynków komunalnych w Nowym Dworze Mazowieckim - Budynek przy ul. Bohaterów Modlina 79
- SVA/4620-595/2025: Remont dachu wraz z rozbiórką i odbudową kominów murowanych, budynku użytkowego zlokalizowanego przy ul. Bernarda Pretficza 37 we Wrocławiu.
- SVA/4620-573/2025: Zakup soli drogowej i chlorku magnezu wraz z dostawą i rozładunkiem dla potrzeb Działu Utrzymania Czystości
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa środków czystości
- "Uzupełnienie zasobów i infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań ochrony ludności i ochrony cywilnej na lata 2025-2026"
- Dostawa holterów ciśnieniowych, aparatów EKG, pulsoksymetrów przenośnych, kardiomonitorów transportowych, łóżek intensywnego nadzoru kardiologicznego oraz defibrylatorów.
- Zakup mobilnego agregatu prądotwórczego o mocy min. 50 KW
- Doposażenie magazynu w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026
- Dostawa aparatury medycznej - pomp infuzyjnych strzykawkowych, pomp infuzyjnych, pomp infuzyjnych PCA, pulsoksymetrów oraz defibrylatorów AED wraz z montażem i szkoleniem
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





