Ogłoszenie z dnia 2024-10-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowy chodnika w ciągu DW 173 m. Drawsko Pomorskie, ul. Połczyńska – zamówienie na podstawie art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZACHODNIOPOMORSKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH
1.3.) Oddział zamawiającego: ZZDW Koszalin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330961132
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szczecińska 31
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-122
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdw.drawsko@zzdw.koszalin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzdw.koszalin.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowy chodnika w ciągu DW 173 m. Drawsko Pomorskie, ul. Połczyńska – zamówienie na podstawie art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b7a76cb3-607b-4bcd-beb0-b964621c8eb0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00554354
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00211158/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.87 Przebudowa chodnika w ciągu DW 173 m. Drawsko Pomorskie ul. Połczyńska
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Podstawą do rozszerzenia zakresu zamówienia jest konieczność naprawy powstałych zapadnięć i nierówności istniejącej nawierzchni chodnika. Aby zapewnić bezpieczne dojście mieszkańcom do obiektów publicznych, głównie dzieci do szkoły wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia. Wszystkie przesłanki uzasadniające możliwość skorzystania z trybu zamówienia z wolnej ręki zostały spełnione: 1) zamówienie zostanie udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, 2) zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości; 3) zamówienie polega na powtórzeniu podobnych robót i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, zakres robót w/w zamówienia nie przekroczy zakresu robót przewidzianych w zamówieniu podstawowym do wysokości kwoty netto 171 000,00 zł, 4) zamówienie zostanie udzielenie dotychczasowym Wykonawcom zamówienia podstawowego
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZDW-6.3810.196.2024.3
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest powtórzenie podobnych robót budowlanych o zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia podstawowego. Roboty budowlane będą realizowane w km 33+430 – 33+830 (0,40 km). Zakres robót budowlanych przewidzianych do wykonania w ramach przedmiotowego zamówienia obejmuje: ścinkę i karczowania krzaków, ustawienie obrzeży betonowych, przełożenie nawierzchni chodników z kostki brukowej betonowej
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65116,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Brukarskie Wojciech Kowalski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 321348625
7.3.3) Ulica: Donatowo 7
7.3.4) Miejscowość: Ostrowice
7.3.5) Kod pocztowy: 78-506
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Brukarskie Wojciech Kowalski
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Brukarskie Wojciech Kowalski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65116,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 34 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Usługi bezpośredniej ochrony osób i mienia, monitoringu oraz konser. i naprawy systemów alarmowych antywła. i p. poż., a także konserwacji telewizji dozorowanej w KRUS OR w Koszalinie i PT.
- Wykonywanie usług konserwacyjnych w branży ogólnobudowlanej w budynkach i lokalach gminnych administrowanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie.
- Przebudowa DW 179 z podziałem na 2 zadania
- Przebudowa DW 171 z podziałem na 2 zadania
- "Dostawa kompaktora do styropianu do Regionalnego Zakładu Odzysku Odpadów w Sianowie".
- Przebudowa DW 152 odc. Resko - Płoty
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Strefy Edukacyjno-Rekreacyjnej w Igołomi - etap II"
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
- Poprawa bezpieczeństwa na drogach Powiatu Gdańskiego poprzez modernizację dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Rościszewie
- "Przebudowa drogi gminnej nr 108056L Kol. Poniatowa - dr. pow. 2241L na odcinku od km 0+000 do km 0+980, dł. 0,980 km"
- Budowa chodnika wraz z oświetleniem wzdłuż ul. Działkowców w Niekłonicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.