Ogłoszenie z dnia 2025-11-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja przystanków komunikacji miejskiej na terenie Miasta Łodzi w 2025 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Miasta Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057632
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Piotrkowska 104
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-926
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uml.lodz
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uml.lodz.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja przystanków komunikacji miejskiej na terenie Miasta Łodzi w 2025 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b11c107-0c9b-428c-b531-402fd0e345e7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00554350
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Podstawa prawna - art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
Podstawa faktyczna - przedmiotem zamówienia jest powtórzenie tego samego rodzaju robót, które były przedmiotem zamówienia podstawowego „Modernizacja przystanków komunikacji miejskiej na terenie Miasta Łodzi” zrealizowanego na podstawie umowy nr CUW-WE.263.1.8.2024 z dnia 19.04.2024 r., nr sprawy DSR-ZP-IV.271.11.2024.Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1. Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych robót było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu nr 2024/BZP 00216887 z dnia 23.02.2025oraz zostanie udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego. W zamówieniu podstawowym przewidziano możliwość powtórzenia do 100 % wartości zamówienia podstawowego- do kwoty 406 560,00zł netto. Dotychczas nie powtarzanozamówienia podstawowego
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DOM-WZP-IV.271.139.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie polega na wymianie wiat przystankowych typu Merkury lub równoważnych na terenie miasta Łodzi. Zakres prac obejmuje:
1. Przygotowanie terenu:
Ocena i przygotowanie miejsca podstawienia wiat przystankowych w tym demontaż starych wiat.
Wykonanie niezbędnych pomiarów geodezyjnych i analiza warunków gruntowych.
2. Montaż wiat przystankowych:
Dostarczenie wiat przystankowych zgodnych z wymaganiami technicznymi i estetycznymi.
Montaż konstrukcji wiat przystankowych z uwzględnieniem norm bezpieczeństwa, w sposób trwały i odporny na warunki atmosferyczne oraz działanie osób postronnych.
3. Prace brukarskie:
Demontaż istniejących nawierzchni chodników, jeśli jest to konieczne.
Wykonanie nowej nawierzchni brukowej zgodnie z projektami i standardami miejskimi.
Prace brukarskie muszą być wykonane zgodnie z warunkami technicznymi jakim podlegają drogi publiczne, w szczególności należy zachować spadki terenu.
4. Oznakowanie i bezpieczeństwo:
Oznakowanie terenu budowy w celu zapewnienia bezpieczeństwa pieszych i uczestników ruchu drogowego.
5. Dokumentacja:
Sporządzenie kompleksowej dokumentacji technicznej obejmującej wszystkie etapy prac, zgodnie z wymaganiami Prawa Budowlanego.
Przekazanie niezbędnych dokumentów związanych z gwarancją oraz atestami na zastosowane materiały.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MM2021 Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6211840450
7.3.3) Ulica: Przemysłowa 1A
7.3.4) Miejscowość: Koźmin Wlkp
7.3.5) Kod pocztowy: 63-720
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 499011,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-15SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
ul. Tuwima 36, 90-002 Łódź
objęty działaniami Urzędu Miasta Łodzi jako podmiotu wykonującego zadania Centralnego Zamawiającego zgodnie z art. 44 ust. 2 i art. 49 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
PROWADZĄCY POSTĘPOWANIE:
Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Organizacji Urzędu i Obsługi Mieszkańców Urzędu Miasta Łodzi
ul. ks. Ignacego Skorupki 21, 90-532 Łódź
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Miejskiego nr 206 w Łodzi z Oddziałami Integracyjnymi
- Remont i przebudowa Biura Terenowego ZUS w Brzezinach przy ul. Głowackiego 43.
- Wykonanie dokumentacji proj. - proj. bud. i wykonawczego wraz z uzyskaniem decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogow. dla zadania pn.: "Rozbudowa drogi woj. DW485 na odc. Bychlew-Jadwinin"
- Wykonanie dokumentacji projektowej - projektu budowlanego i wykonawczego wraz z uzyskaniem decyzji o zrid dla zadania pn.: "Rozbudowa drogi woj. DW 746 na odcinku Soczówki - granica województwa"
- Dostawy pieczywa oraz bułki tartej do Zakładu Karnego Nr1 w Łodzi, oraz Oddziału Zewnętrznego w Łodzi
- Świadczenie usług serwisowych w zakresie serwisu i nadzoru autorskiego Systemu Impuls
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynków usługowych na żłobek.
- "Remont chodnika przy budynku ul. Słoneczna 1-3-5 w Kostrzynie nad Odrą".
- Remont i przebudowa Biura Terenowego ZUS w Brzezinach przy ul. Głowackiego 43.
- Remont nawierzchni drogi ul. Górna 17-18 w Czerwonej Wodzie dz. nr 2419
- Część 1: Termomodernizacja przy ul. Aptecznej 1. Część 2: Termomodernizacja przy ul. Szkolnej 17. Poprawa efektywności energ. oraz warunków sanit. budynków wielorodzinnych w zasobach g. Zawiercie.
- "Przebudowa ul. Cisowej w Jaworzu (od skrzyżowania z ul. Wrzosową/ Ogrodową do skrzyżowania z ul. Słoneczną)"
więcej: Montaż konstrukcji metalowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





