Ogłoszenie z dnia 2023-12-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Serwis systemu DebtManager
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 022287361
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Namysłowska 8
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-304
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: magdalena.anuszkiewicz@cui.wroclaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.cui.wroclaw.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
usługi informatyczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Serwis systemu DebtManager2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e2e350c-851d-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00554311
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00081004/24/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.16 Serwis systemu DebtManager w roku 2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00499398
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
prawne: art. 305 ust. 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp
faktyczne: Przedmiotem umowy jest wsparcie producenta , obsługa serwisowa, świadczenie godzin rozwojowych.
Zaproszony Wykonawca posiada prawa autorskie do programu (Systemu) wskazanego w przedmiocie zamówienia, jest jego autorskim oprogramowaniem. Do wykonania usługi uprawniony jest wyłącznie dotychczasowy dostarczyciel usług serwisowych, będący jedynym autoryzowanym dystrybutorem. Firma BAKK jest właścicielem autorskich praw majątkowych do systemu Debt Manager oraz posiada pełne prawo do dysponowania tym programem i prawa te nie są obciążone umownie ani ustawowo na rzecz osób trzecich.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUI-ZZ.3200.20.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Umowy w ramach zamówienia podstawowego jest świadczenie przez Wykonawcę Usług Utrzymania na określonym poziomie usług (SLA) przez okres od 15 grudnia 2023 do 14 grudnia 2024 r.
Przedmiotem umowy objętym prawem opcji W ramach prawa opcji Zamawiającemu przysługuje prawo skorzystania z Usługi Rozwoju w wymiarze 100 Roboczogodzin.
W zakresie zamówienia objętego prawem opcji Zamawiający ma wyłącznie prawo, a nie obowiązek zlecić Usługi Rozwoju. Wykonawcy w tym zakresie nie przysługuje roszczenie o zlecenie Usług Rozwoju.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zostały opisane w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 1 do Zaproszenia do negocjacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 202125 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 202125 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 202125 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BAKK Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252216268
7.3.3) Ulica: ul. Karmelickiej 4B/3
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-143
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 202125 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-14INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- USŁUGA- PRZEGLĄDY I NAPRAWY POJAZDÓW Nr sprawy: TECH/251/AK/2025
- Dostawa i montaż metalowych regałów jezdnych w archiwum zakładowym Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu, przy ul. Zielińskiego 1
- Budowa sygnalizacji Świetlnej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 439 w rejonie skrzyżowania z ul. Szkolną w m. Radziądz (zaprojektuj i wybuduj).
- BZP.2710.78.2025.MR Dostawa mikroskopów wraz z akcesoriami dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Wrocławskiego.
- Dostawy żywności do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 20 w Wrocławiu z podziałem na części.
- Naprawy i usuwanie awarii w zakresie robót sanitarnych w nieruchomościach oraz na terenach zewnętrznych stanowiącym własność Gminy Wrocław zarządzanych przez Zamawiającego
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa rocznego wsparcia producenta dla urządzeń i oprogramowania - 3 części
- Dostawa i wdrożenie oprogramowania systemów cyberbezpieczeństwa w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd Gmina Krośnice"
- TP-41/25 Świadczenie usługi asysty technicznej oprogramowania SIMPLE ERP.
- "Dostawę, wdrożenie infrastruktury informatycznej w ramach projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd - "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Gminie Ożarów"
- Wsparcie techniczne dla obsługi systemu zbierania danych DACSYSTEM Enviro w okresie od 01.12.2025 r. do 30.11.2026 r.
- Dostawa, montaż oraz konfiguracja zintegrowanego systemu zarządzania siecią i systemu monitorowania bezpieczeństwa IT, wraz z przeprowadzeniem szkoleń dla personelu
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





