eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa"Sukcesywne przygotowanie i dostawa posiłków dla Szkoły Podstawowej nr 215 im. Piotra Wysockiego od października do grudnia 2024 -usługa cateringowa"



Ogłoszenie z dnia 2024-10-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Sukcesywne przygotowanie i dostawa posiłków dla Szkoły Podstawowej nr 215 im. Piotra Wysockiego od października do grudnia 2024 -usługa cateringowa”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 215 im. Piotra Wysockiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000801303

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kwatery Głównej, 13

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 04-294

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp215@eduwarszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp215.info

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3fcd30b1-6aea-4b1c-a5ca-1ae86909696f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Sukcesywne przygotowanie i dostawa posiłków dla Szkoły Podstawowej nr 215 im. Piotra Wysockiego od października do grudnia 2024 -usługa cateringowa”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3fcd30b1-6aea-4b1c-a5ca-1ae86909696f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00554042

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00096411/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych w 2025 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00487300

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SP215.026.01B .2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 384605 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem Umowy jest sukcesywne przygotowywanie i dostawa posiłków dla Szkoły Podstawowej nr 215 z siedzibą w Warszawie przy ul. Kwatery Głównej 13, Wykonawca będzie wnosił przedmiot zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, znajdujących się w tymczasowych siedzibach Szkoły Podstawowej nr 215 w Warszawie tj. przy ul. Kobielskiej 5 i przy ul. Mińskiej 1/5 w Warszawie.1. Przedmiotem Umowy jest sukcesywne przygotowywanie i dostawa posiłków dla Szkoły Podstawowej nr 215 z siedzibą w Warszawie przy ul. Kwatery Głównej 13. Przedmiot Umowy obejmuje: sporządzenie i dostawę jednego posiłku dziennie tj. obiadu dwudaniowego (zupa 300 ml + drugie danie) wraz z napojem lub owocem, zwanego łącznie zestawem. Posiłek musi zostać dostarczony w pojemnikach jednorazowych (pojemnik na zupę, drugie danie pojemnik podzielny wg potraw, pojemnik na napój i do każdego zestawu zestaw jednorazowych sztućców) Naczynia jednorazowe – muszą zapewniać utrzymanie odpowiedniej temperatury posiłku i napojów. Posiłki muszą być dostarczane w naczyniach jednorazowych, zapewniających właściwą ochronę i temperaturę oraz odpowiednio poporcjowane i gotowe do wydania wraz ze sztućcami jednorazowego użytku.
W związku z powyższym Wykonawca w zaoferowanej cenie posiłku uwzględni koszt przedmiotowych naczyń i sztućców oraz kubeczków jednorazowych do napojów ciepłych/zimnych. Pojemniki do transportu posiłków powinny gwarantować szczelne zamknięcie, nie mogą być popękane, zgniecione czy w inny sposób uszkodzone.
2.Przewidywana liczba posiłków wynosi (61 dni x 500 obiadów) 30500 sztuk. Podane ilości posiłków są szacunkowe i mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu, tzn. nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości posiłków. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych posiłków.
3. Cena jednostkowa posiłków standardowych i dietetycznych jest taka sama. Cena ma charakter ryczałtowy i obejmuje wszystkie koszty Wykonawcy, w tym w szczególności koszt produktów, przygotowania posiłku, dostawy i rozładunku posiłku w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
4. Liczba wydanych miesięcznie posiłków przemnożona przez jednostkową cenę posiłku stanowi podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury VAT.
5. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę
Termin realizacji od października 2024 r. do 31 grudnia 2024 r.
6. Dostawy realizowane będą na podstawie bieżących zamówień składanych przez uprawnionego pracownika Zamawiającego /telefonicznie, pisemnie lub elektronicznie/. Zamówienia składane będą z jednodniowym wyprzedzeniem, do godziny 15:00,
od poniedziałku do piątku, z tym że zamówienie złożone w piątek dotyczyć będzie poniedziałku w następnym tygodniu. Zamawiający w zamówieniu określi liczbę i rodzaj zamawianych posiłków tj. obiadów z podziałem na posiłki standardowe
i dietetyczne.
7. Dostawy realizowane będą od poniedziałku do piątku: obiady w godzinach 11:00-11:30. Wykonawca sporządza i dostarcza posiłki samodzielnie, własnym transportem (bez udziału Podwykonawców) i we własnych opakowaniach.
8. Wykonawca będzie wnosił przedmiot zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, znajdujących się w tymczasowych siedzibach Szkoły Podstawowej nr 215 w Warszawie tj. przy ul. Kobielskiej 5 i przy ul. Mińskiej 1/5 w Warszawie.
9. Dostawa przedmiotu zamówienia wykonywana będzie środkami transportu spełniającymi wymogi sanitarne, zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz rozporządzenia (WE) Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych. Osoby wykonujące dostawę muszą legitymować się aktualnym zaświadczeniem lekarskim do celów sanitarno-epidemiologicznych, które okazują na każde żądanie Zamawiającego. Posiłki dostarczane będą w dostosowanych do tego celu pojemnikach, gwarantujących utrzymanie temperatury dań gorących (zupa 300ml - min. 75ºC, drugie danie – min. 65ºC, herbata – min. 80ºC, dania zimne - 4ºC do 15ºC) przez okres minimum 2 godzin od momentu dostawy. Wykonawca zobowiązuje się na własny koszt do odbierania wraz z brudnymi pojemnikami, odpadki organiczne pozostałe po posiłkach (na drugi dzień od dostawy) i zapewnienia stosownego pojemnika do tego celu.
10. Materiał opakowaniowy winien być dopuszczony do kontaktu z żywnością. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca dostarczy certyfikat potwierdzający dopuszczenie opakowania do kontaktu z żywnością.
11. Oferowane produkty winny spełniać wymagania wymienione w obowiązujących przepisach prawa dotyczącego produkcji i obrotu żywności, a w szczególności: ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia, wraz z przepisami wykonawczymi oraz ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych. Każdy produkt winien być wyprodukowany i wprowadzony do obrotu zgodnie z normami systemu HACCP.
12. Dostarczane produkty winny odpowiadać Polskim Normom oraz być zgodne z normami określonymi i obowiązującymi na obszarze Unii Europejskiej. Wykonawca oświadcza, że normy są mu znane. Jakość produktów spożywczych, z których sporządzane są dostarczane posiłki, winna być zgodna z obowiązującymi przepisami oraz atestami dla produktów pierwszego gatunku/klasy. Wykonawca, na każde żądanie Zamawiającego, zobowiązany jest przedstawić stosowne zaświadczenie właściwego lekarza weterynarii poświadczające badanie dostarczanego w posiłkach mięsa.
13.Zamawiający we własnym zakresie wydaje jednostkowe posiłki.
14. Dostarczane posiłki będą świeże (sporządzane w dniu dostawy), pełnowartościowe, należytej jakości. Dostarczone posiłki muszą być zgodne z opisem zawartym w złożonej ofercie.
15. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wady jakościowe i ilościowe dostarczanych posiłków/produktów (ukryte i jawne) i za uszkodzenia powstałe w wyniku ich transportu oraz zobowiązany jest do niezwłocznej wymiany wadliwego posiłku (produktu) we własnym zakresie i na własny koszt.
16. W przypadku reklamacji dotyczących w szczególności: ilości posiłków, gramatury, temperatury posiłku, jakości (np. nieświeżość), czystości pojemników itp., Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia posiłku bez wad niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 1 godziny od momentu powiadomienia – telefonicznie lub ustnie (jeśli wady są możliwe do stwierdzenia przy odbiorze), potwierdzonego za pomocą faksu lub pocztą elektroniczną, przez Zamawiającego.
17. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzania 20-dniowych jadłospisów z rozbiciem na posiłki standardowe i dietetyczne wraz z określeniem gramatury potraw, uwzględniających racje pokarmowe i ich wartość kaloryczną, zawartość składników odżywczych, soli mineralnych zgodnie z zaleceniami Głównego Inspektora Sanitarnego i Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego PZH – Państwowego Instytutu Badawczego, z uwzględnieniem wprowadzanych obowiązujących zmian w okresie trwania Umowy. Do jadłospisu powinna być załączona receptura zawierająca nazwę i gramaturę składników potrzebnych do przygotowania potraw wchodzących w skład jednej porcji planowanych posiłków zgodnie z Zarządzeniem nr 6244/2014 Prezydenta m. st. Warszawy z dnia 27 czerwca 2014 r. w sprawie określenia zaleceń w zakresie organizacji żywienia w przedszkolach i szkołach dla których organem prowadzącym jest m. st. Warszawa. Jadłospis powinien być przedstawiony Zamawiającemu najpóźniej na 3 dni robocze przed rozpoczęciem każdego miesiąca. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian w przedstawionym jadłospisie.
18. Posiłki muszą być urozmaicone, smaczne i estetyczne, uwzględniające zapotrzebowanie na posiłki dietetyczne dla poszczególnych dzieci (np. bezglutenowe, bezmleczne, bez cukru, bez wołowiny, bez ryb, bez owoców itp.) oraz powinny być
łatwe do rozdrobnienia (odpowiednie dla dzieci niepełnosprawnych).
Jadłospis musi być podpisany i opieczętowany przez osobę ze strony Wykonawcy posiadającą kwalifikacje zawodowe dietetyka.
19. Świadczenie usług żywieniowych przez Wykonawcę (sporządzenie i dostawa posiłków) powinno być zgodne z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia, rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grupy środków przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach oraz zaleceniami Głównego Inspektora Sanitarnego i Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego PZH – Państwowego Instytutu Badawczego w sprawie norm wyżywienia i żywienia, jakie obowiązują w zakładach żywienia zbiorowego oraz jakości zdrowotnej żywności, z uwzględnieniem zaleceń dotyczących wyposażenia (stan techniczny i sanitarny pomieszczeń oraz urządzeń), personelu (kwalifikacje i niezbędne badania lekarskie), cyklu produkcyjnego i jego poszczególnych etapów oraz w zakresie jakości usług. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli Wykonawcy w tym zakresie.
20. Zamawiający zastrzega sobie prawo zrealizowania Umowy do wartości niższej niż określona w Formularzu ofertowym, w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego:
- wynikających ze zmieniającej się liczby podopiecznych korzystających z wyżywienia,
- zmiany ilości poszczególnych produktów wymaganych jadłospisem.
Zamawiający zobowiązuje się do zlecenia dostaw w/w przedmiocie zamówienia do wysokości min. 70 % wartości brutto wskazanej w Formularzu ofertowym wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych

55521100-9 - Usługi rozwożenia posiłków

55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 347090 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 564250 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 347090 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jotka Jan Korab (Jotka Jan Korab) Status lica: Bracka, 18/13 Kod pocztowy: 00-028 Województwo: mazowieckie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364864365

7.3.4) Miejscowość: Miejscowość: Warszawa

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 347090 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-10-01 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.