Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00468301/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA OWOCÓW, WARZYW I PODOBNYCH PRODUKTÓW DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW /RADYNIA, BOBOLUSZKI, DZBAŃCE I BLISZCZYCE/ w 2024r. Znak sprawy 13/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Klisinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000293373
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Klisino 100
1.5.2.) Miejscowość: Lisięcice
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-118
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: 774857593
1.5.8.) Numer faksu: 774857593
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dps.przetarg@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps-klisino.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Dom Pomocy Społecznej w Klisinie - jednostka budżetowa Powiatu Głubczyckiego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA OWOCÓW, WARZYW I PODOBNYCH PRODUKTÓW DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW /RADYNIA, BOBOLUSZKI, DZBAŃCE I BLISZCZYCE/ w 2024r. Znak sprawy 13/20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f8f7f5b-7707-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00553836
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00023165/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 DOSTAWA OWOCÓW, WARZYW I PODOBNYCH PRODUKTÓW DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW /RADYNIA, BOBOLUSZKI, DZBAŃCE I BLISZCZYCE/ W 2024R.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00468301
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 13/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 390560,82 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I Owoce, warzywa i podobne produktyL.p Nazwa Jedn.
miary Ilość
1. Dżem truskawkowy niskosłodzony op. 1 kg kg 1187
2. Przecier pomidorowy koncentr. min. 30% op.do 1 kg kg 1030
3. Przecier ogórkowy op. 1 kg kg 193
4. Przecier szczawiowy op.1 kg kg 205
5. Kukurydza konserwowa op. od 0,4 do 1 kg kg 163
6. Groszek konserwowy op. od 0,4 do 1 kg kg 287
7. Papryka konserwowa cięta op. do 1 kg masa netto bez zalewy kg 1136
8. Chrzan konserwowy tarty z kwaskiem cytrynowym op. do 1 kg kg 171
9. Ogórki konserwowe op. do 1 kg masa netto bez zalewy kg 1914
10. Kapusta kiszona kg op. pojemnik plastikowy 5 kg kg 2776
11. Powidła śliwkowe op. do 1 kg kg 198
12. Marmolada wieloowocowa – twarda op. do 1 kg kg 520
13. Ogórek kiszony op. pojemnik plastikowy do 1 kg masa netto bez zalewy kg 515
14. Pieczarki konserwowe marynowane op. do 1 kg masa netto bez zalewy kg 805
15. Fasola konserwowa – szparagowa kg masa netto bez zalewy kg 523
16. Koncentrat z buraków op. do 1 l l 45
17. Grzyby suszone – podgrzybek kg kg 3
18. Śliwka suszona op. do 1 kg kg 3
19. Sałatka z pomidorów zielonych op. do 1 kg
masa netto bez zalewy kg 361
20. Surówka buraczki z chrzanem op. 1 kg kg 119
21. Kapusta czerwona konserwowa op. do 1 kg kg
masa netto bez zalewy 36
22. Pieczarka krojona solona op. do 1kg kg
masa netto bez zalewy 71
23. Sałatka wielowarzywna kg kg
masa netto bez zalewy 917
24. Ogórek małosolny op.pojemnik plastikowy do 1 kg kg
masa netto bez zalewy 162
25. Susz owocowy op. do 1kg kg 29
26. Morela suszona kg kg 1
4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 144486,13 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II MROŻONKIL.p Nazwa Jedn. miary Ilość
1. Mieszanka warzywna (wielowarzywna) mrożona
op. 2,5 kg kg 1135
2. Kalafior mrożony op. 2,5 kg kg 849
3. Brokuł mrożony op. 2,5 kg kg 937
4. Szpinak mrożony op. 2,5 kg kg 768
5. Fasola szparagowa mrożona op. 2,5 kg kg 842
6. Mrożonki – pierogi z kapustą i grzybami op. 2 kg kg 288
7. Mrożonki – pierogi ruskie op. 2 kg kg 1598
8. Mrożonka – wiśnie op. 2,5 kg kg 340
9. Mrożonka – zupa pieczarkowa op. 2,5 kg kg 469
10. Mrożonka – zupa fasolowa op. 2,5 kg kg 18
11. Mrożonka – włoszczyzna op. 2,5 kg kg 4569
12. Mrożonka – leczo op. 2,5 kg kg 465
13. Mrożonka – seler op. 2,5 kg kg 198
14. Mrożonka – kluski śląskie op. 2 kg kg 1055
15. Mrożonka – zupa grzybowa op. 2 kg kg 267
16. Lody śmietankowe op. 100 ml szt 13126
17. Mrożonka – czarna porzeczka op. 2,5 kg kg 545
18. Mrożonka – truskawka op. 2,5 kg kg 905
19. Mrożonka – marchew, groszek op. 2,5 kg kg 625
20. Mrożonka – marchew kostka op. 2,5 kg kg 1485
21. Mrożonka – marchew, kalafior, brokuł (bukiet)
op. 2,5 kg kg 857
22. Mrożonka kompotowa – mieszanka wieloowocowa
op. 2,5 kg kg 4160
23. Pierogi ze szpinakiem kg kg 803
24. Mrożonka – pyzy z mięsem op. 2 kg kg 1225
25. Mrożonka – pierogi z mięsem op. 2 kg kg 1006
26. Mrożonka – pierogi z truskawką op. 2 kg kg 130
27. Mrożonka knedle ze śliwką op. 2 kg kg 1056
28. Mrożonka knedle z truskawką op. 2 kg kg 515
30. Mrożonki – zupa wiosenna op. 2,5 kg kg 100
31. Brukselka mrożona op. 1 kg kg 366
32. Mrożonka – papryka op. 2,5kg kg 50
33. Mrożona pietruszka kostka op. 2,5 kg kg 93
4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 246074,69 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 141312,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 142348,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 141312,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Obrotu Towarowego Przemysłu Mleczarskiego
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420200211
7.3.3) Ulica: Handlowa 4
7.3.4) Miejscowość: 15-399 Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-399
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA OBROTU TOWAROWEGO PRZEMYSŁU MLECZARSKIEGO
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA OBROTU TOWAROWEGO PRZEMYSŁU MLECZARSKIEGO
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 141312,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne
W przedmiotowym postępowaniu na cześć II mrożonki zostały złożone trzy oferty. Najkorzystniejsza oferta złożona przez firmę Chłodnia Bałwanek Tomasz Leks Dunikowskiego 24, 47-200 Kędzierzyn Koźle wynosi 265 421,40 zł brutto.
Cena złożonej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. kwotę 223 724,60 zł. brutto. Zamawiający nie może zwiększyć środków na sfinansowanie zamówienia i dlatego zasadne jest unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy.
Uzasadnienie prawne
- na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 265421,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 323432,40 PLN
INNE PRZETARGI LISIĘCICE
- Bieżąca konserwacja elewacji Pałacu w Domu Pomocy Społecznej w Klisinie
- "Remont budynku mieszkalnego w Domu Pomocy Społecznej w Klisinie" Znak sprawy 7/2024
więcej: przetargi LISIĘCICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa warzyw i owoców w roku 2024 na potrzeby Gdańskiej Szkoły Szermierki
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 420 'Nasza Bajka' w Warszawie w 2024 r.
- Dostawa warzyw i owoców (36)
- Dostawa warzyw i owoców - II postępowanie.
- "Sukcesywna dostawa produktów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 4 w Gdyni przy ul. Chwaszczyńska 26 "
- Dostawy świeżych warzyw i owoców dla potrzeb kuchni Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.