Ogłoszenie z dnia 2024-10-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00456229/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWY WĘDLIN, ZNAK SPRAWY TP/8/Dkw/2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ARESZT ŚLEDCZY W BYDGOSZCZY
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Kwatermistrzowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 091393218
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wały Jagiellońskie 4
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-131
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp_as_bydgoszcz@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ff7afc8e-d2a3-4726-b448-32c5c8754ea21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
jednostka organizacyjna więziennictwa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWY WĘDLIN, ZNAK SPRAWY TP/8/Dkw/20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff7afc8e-d2a3-4726-b448-32c5c8754ea2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00553756
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00228335/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Wędliny
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00456229
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Dkw.2232.9.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – wędliny wieprzowe1. Boczek wędzony surowy- 105 kg
2. Kiełbasa szynkowa- 840 kg
3. Luncheon meat- 1995 kg
4. Pieczeń wieprzowa (domowa)- 1680 kg
5. Mielonka tyrolska- 1575 kg
6. Kiełbasa parówkowa- 2730 kg
7. Mortadela- 5880 kg
8. Parówki cienkie cielęce- 2730 kg
9. Kiełbasa biała- 735 kg
10. Kiełbasa śląska- 315 kg
11. Kiełbasa jarmarczna- 630 kg
12. Kiełbasa zwyczajna- 315 kg
13. Kiełbasa krakowska parzona- 63 kg
14. Boczek wędzony mielony- 7140 kg
15. Kaszanka- 3990 kg
16. Metka- 2520 kg
17. Pasztetowa- 7140 kg
18. Salceson czarny- 3780 kg
19. Salceson biały- 2310 kg
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - SWZ Dział III
Podane ilości artykułów są wielkościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy, z tym że wartość zakupionych artykułów nie przekroczy wartości umowy. Zamawiający oświadcza, że zmiany nie spowodują obniżenia wartości zamówienia o więcej niż 30% zaoferowanej kwoty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15131130-5 - Wędliny
4.5.5.) Wartość części: 461912,43 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – wędliny drobiowe1. Pieczeń z kurczaka- 1260 kg
2. Mielonka kanapkowa drobiowa- 1575 kg
3. Polędwica drobiowa- 105 kg
4. Szynka drobiowa mielona (blok)- 2520 kg
5. Mortadela drobiowa- 1260 kg
6. Serdelki drobiowe- 3150 kg
7. Parówki cienkie drobiowe- 840 kg
8. Kiełbasa zwyczajna drobiowa- 630 kg
9. Kiełbasa biała drobiowa parzona- 105 kg
10. Kiełbasa śląska drobiowa- 462 kg
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZMÓWIENIA - SWZ III DZIAŁ
Podane ilości artykułów są wielkościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy, z tym że wartość zakupionych artykułów nie przekroczy wartości umowy. Zamawiający oświadcza, że zmiany nie spowodują obniżenia wartości zamówienia o więcej niż 30% zaoferowanej kwoty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15131135-0 - Wędliny drobiowe
4.5.5.) Wartość części: 128004,03 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 391530,83 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 968888,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 391530,83 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład przetwórstwa mięsa aniołkowscy, justyna stankiewicz, s.j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 87620420536
7.3.4) Miejscowość: Grudziądz
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31530,83 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-10-01 do 2025-09-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119367,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 219937,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119367,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU „JOHN” PAWEŁ JOHN
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971049957
7.3.4) Miejscowość: WŁOSZAKOWICE
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119367,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-10-01 do 2025-09-30INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Zakup i dostawa ultrasonografu w ramach realizowanego projektu pn. "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)"
- "Rozbudowa skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 251 ul. Dworcowa - ul. Mickiewicz w m. Żnin" - opracowanie dokumentacji projektowej
- Wykonanie robót konserwacyjnych i utrzymaniowych na obiektach inżynierskich usytuowanych na autostradzie A1 odc. węzeł Toruń Pd.(z węzłem) - węzeł Kutno Pn. (bez węzła) od km 151+900 do km 244+300
- 51/PA/2025 Remont pokrycia dachowego w budynku mieszkalnym przy ul. I. Paderewskiego 15 w Bydgoszczy zarządzanym przez Administrację Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o.
- Remont okablowania strukturalnego w budynku nr 21 (w którym trwają prace remontowe|) w kompleksie wojskowym przy ul. Szubińskiej w Bydgoszczy
- Wykonanie robót budowlanych i prac w zakresie remontu części dachu budynku przy ulicy Teofila Gackowskiego 1b w Bydgoszczy
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy ryb, warzyw mrożonych, mięsa i wędlin
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Przedszkola nr 12 w Mikołowie w roku szkolnym 2025/2026
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówek szkolnych i przedszkoli w roku szkolnym 2025/2026
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Przedszkola nr 3 w Mikołowie w roku szkolnym 2025/2026
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych dla Zespołu Szkół Technicznych w Leżajsku
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Ogólnokształcących im. prof. Stanisława Bąka w Grębowie
więcej: Wędliny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.