Ogłoszenie z dnia 2024-10-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00492870/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rewaloryzacja i przebudowa zabytkowego Pałacu w Zadzimiu, gm. Zadzim – I etap".
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zadzim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934341
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zadzim 44
1.5.2.) Miejscowość: Zadzim
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-232
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 43 6786160
1.5.8.) Numer faksu: 43 6786660
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug_zadzim@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminazadzim.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f4a035c8-2836-4c77-8b28-fb23a7d7cba01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Rewaloryzacja i przebudowa zabytkowego Pałacu w Zadzimiu, gm. Zadzim – I etap".2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f4a035c8-2836-4c77-8b28-fb23a7d7cba0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00553723
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00019197/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Rewaloryzacja i przebudowa zabytkowego Pałacu w Zadzimiu, gmina Zadzim - I etap
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00492870
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: I.K.271.9.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3000000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych związanych z rewaloryzacją i przebudową zabytkowego Pałacu w Zadzimiu, gm. Zadzim – I etap".
Teren działki stanowi park wpisany do rejestru zabytków nieruchomych pod nr rej: 100/224/A, który w 2020 roku otrzymał pozwolenie na budowę rewaloryzacji architektoniczno-przestrzennej zabytkowego parku.
Teren działki zabudowany – budynkiem dworskim wpisanym do rejestru zabytków nieruchomych pod numerem rej: 222/A.
Teren zadrzewiony – zieleń nie koliduje z planowanymi pracami. Z uwagi na projektowaną drogę pożarową do budynku – jedno drzewo (tuja) będzie wymagała przycięcia na wysokość 4,20m, Działka zróżnicowana wysokościowo. Spadek terenu w kierunki północnym.
Działka sąsiaduje z zabudową mieszkaniową jednorodzinną.
Wykaz prac przewidzianych do realizacji w I etapie Inwestycji:
1. Prace na zewnątrz budynku:
Prace na zewnątrz związane z naprawą fundamentów:
1. odkopanie fundamentów
2. czyszczenie
3. wzmocnienie fundamentów metodą Jet Grouting,
4. wykonanie izolacji poziomej i pionowej
5. zasypanie zasypką filtrującą
6. instalacja drenażu opaskowego wokół budynku wraz z budową pompowni do odprowadzania wód drenarskich w teren
2. Prace wewnątrz budynku:
Prace na poziomie piwnicy, parteru i piętra:
1. rozbiórka ścian przewidzianych do wyburzenia
2. czyszczenie, osuszanie i odgrzybianie istniejących ścian i stropów kolebkowych pozostawianych do zachowania, skucie tynków
3. budowa nowych ścian i otworów wraz z nadprożami w ścianach istniejących i wszystkimi pracami konstrukcyjnymi z tym związanymi
4. budowa szybu windowego - do samej góry, z płytą żelbetową podszybia i nadszybia, bez windy
5. Rozbiórka ściany oranżerii wraz z wykonaniem nowej ściany – ściana od poziomu posadowienia do dachu
6. Rozbiórka stropów kolebkowych i wykonanie nowych stropów w wybranych pomieszczeniach piwnicy- bez warstw wykończeniowych
7. Rozbiórka stropów drewnianych wraz ze stropem żelbetowym nad poziomem parteru, wykonanie nowego stropu Rector nad poziomem parteru – bez warstw wykończeniowych.
8. Wykonanie stropu wraz z warstwami wykończeniowymi nad wejściem głównym.
9. Rozbiórka stropów drewnianych nad poziomem piętra, wykonanie nowego stropu Rector nad poziomem piętra – bez izolacji i warstw wykończeniowych
10. Rozbiórka istniejącej konstrukcji i pokrycia dachu, wykonanie nowej więźby dachowej wraz z pokryciem, orynnowaniem i opierzeniem dachu.
Uwaga: Wszystkie prace do wykonania w I etapie inwestycji zawarte są w przedmiarze robót i należy je wykonywać w oparciu o ten dokument.
Wszystkie przewidziane ro realizacji roboty budowlane należy rozpatrywać w ścisłym połączeniu z Podstawą opracowania – szczegółowy wykaz dokumentów został przedstawiony w pkt. II opracowania.
Zarówno budynek jak i teren parku na którym zlokalizowany jest budynek należą do zabytków wpisanych do rejestru zabytków, dlatego też wszystkie prace realizowane w tym etapie należy wykonywać w ścisłym uzgodnieniu z WUOZ w Łodzi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45422100-2 - Stolarka drewniana
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3683850,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4399710,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3683850,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VIK-BUD Wiktorowicz Sp. Komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 382539898
7.3.3) Ulica: Piekarnicza 7
7.3.4) Miejscowość: Łask
7.3.5) Kod pocztowy: 98-100
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty konstrukcyjne i dekarskie Krzysztof Wiktorowicz Usługi Remontowo Budowlane i Sztukatorstwo, Wronowice ul. Orla 5, 98-100 Łask
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
VIK-BUD WIKTOROWICZ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
VIK-BUD WIKTOROWICZ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3683850,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja, remont dachu oraz kominów budynku mieszkalnego wielorodzinnego, położonego w Trzebiatowie przy ul. Długiej 7, wraz z robotami towarzyszącymi.
- "Budowa budynku wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Złotym Stoku"
- Razem możemy więcej - integracja społeczna w Gminie Józefów
- Bezpłatne soboty na pływalni Anin oraz modernizacja zjeżdżalni wodnej
- Rozbudowa instalacji fotowoltaicznej wraz z montażem magazynu energii i instalacji pompy ciepła na potrzeby Szpitala Chorób Płuc w Pilchowicach.
- Docieplenie poddasza Muzeum Regionalnego Ziemi Limanowskiej w dworze Marsów w Limanowej - etap I
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.