Ogłoszenie z dnia 2024-10-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00482041/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-03
- 2024/BZP 00493715/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-11
- 2024/BZP 00495980/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA SPRZĘTU GSM W POSTACI SMARTFONÓW I TABLETÓW
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W GDAŃSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191236094
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Okopowa 15
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-819
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 47 7414945/817, 47 7414946/752/765/766
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@gd.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomorska.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/kwp_gdansk oraz http://pomorska.policja.gov.pl, www.pomorska.policja.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA SPRZĘTU GSM W POSTACI SMARTFONÓW I TABLETÓW2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-86655559-ba98-49eb-83a3-6fda73f2d4e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00553682
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00242011/42/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.13 Dostawa sprzętu GSM w postaci smartfonów i tabletów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00482041
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 49/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 185414,63 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu GSM w postaci smartfonów i tabletów.
Szczegółowe informacje w zakresie opisu i realizacji przedmiotu zamówienia zostały zawarte w niniejszej specyfikacji oraz jej załącznikach, w tym projekcie umowy (załącznik nr 5 do SWZ) oraz Opisie Przedmiotu Zamówienia (zał. nr 1 do SWZ formularz ofertowy w kolumnie nr 2 : ASORTYMENT).
Wykonawca udziela 24 miesięcznej gwarancji (dla asortymentu poz. 1-3 formularza ofertowego) i 12 miesięcznej gwarancji (dla asortymentu poz. 4-5 formularza ofertowego), której termin liczony jest od daty dostawy Przedmiotu umowy do miejsca, o którym mowa w §2 ust. 6 umowy.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32250000-0 - Telefony komórkowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213200-7 - Komputer tablet
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 209469,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 267734,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 209469,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RK-TECHNOLOGY.PL RAŁAŁ KONOPKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8491516733
7.3.3) Ulica: MAJOWA 14/18
7.3.4) Miejscowość: PRUSZKÓW
7.3.5) Kod pocztowy: 05-800
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RK-TECHNOLOGY.PL RAFAŁ KONOPKA
jakie przetargi wygrała firma
RK-TECHNOLOGY.PL RAFAŁ KONOPKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 209469,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Przebudowa i Remont Oddziału Leczenia Zabiegowego Chirurgii, remont Poradni Chirurgii realizującej świadczenia w zakresie diagnostyki leczenia onkologicznego
- "Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Copernicus PL Sp. z o.o."
- Sukcesywny zakup paliw do pojazdów, urządzeń i maszyn będących na wyposażeniu Pomorskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Gdańsku
- Dostawa samochodu typu furgon nieoznakowany do przewozu osób w ilości 7-8 w ilości 1 szt.
- HOLOWANIE I PARKOWANIE POJAZDÓW I ICH CZĘŚCI ZABEZPIECZONYCH W CELACH PROCESOWYCH NA ZLECENIE KPP MALBORK ORAZ JEDNOSTEK POLICJI
- Usługa sprzątania wewnętrznego w pomieszczeniach zajmowanych przez Gdański Urząd Pracy (GUP), w budynku przy ul. Lastadia 41 w Gdańsku 2025-2026
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, monitorów interaktywnych i tonerów w ramach projektu "Szanse wyrównane - kariery gwarantowane"
- Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii komórkowej oraz transmisji danych wraz z dostawą i aktywacją urządzeń
- Dostawa wyposażenia dla filii Szkoły Podstawowej nr 4 oraz oddziałów Przedszkola Miejskiego Nr 18 w Toruniu w zakresie zakupu, dowozu i instalacji sprzętu elektronicznego i oprogramowania
- Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby projektu pn.: "Pewny start w zawodową przyszłość"
- Dostawa sprzętu IT w ramach realizacji projektu pn.: "Dostępni cyfrowo - utworzenie Klubu Rozwoju Cyfrowego w Płocku" w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Mazowsza 2021 - 2027.
- Z ZSCL lepszy start zawodowy - dostawa sprzętu dla pracowni IT
więcej: Komputer tablet »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.