Ogłoszenie z dnia 2024-10-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00542015/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-11
- 2024/BZP 00555187/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-21
- 2024/BZP 00620685/01 - Wynik z dnia 2024-11-28
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Św usł dot okresowych przeglądów, konserwacji ,serwisowania oraz napraw awaryjnych urządzeń med zainstalowanych w Pom Centrum Reumatologicznym im. dr J Titz Kosko w Sopocie Sp. z o. o., w podz na 6p
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Pomorskie Centrum Reumatologiczne im. dr Jadwigi Titz - Kosko w Sopocie Sp. z o. o.
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192587795
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Grunwaldzka 1-3
1.4.2.) Miejscowość: Sopot
1.4.3.) Kod pocztowy: 81-759
1.4.4.) Województwo: pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pcrsopot.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcrsopot.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
spółka prawa handlowego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00553642
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-10-18
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00542015
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1.potwierdzające spełnianie warunku sytuacji ekonomicznej lub finansowej w postaci posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości minimum 100.000,00 zł sumy
gwarancyjnej ubezpieczenia:
- Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia o wartości minimum 100.000,00 zł sumy gwarancyjnej ubezpieczenia.
2. potwierdzające spełnianie warunku zdolności technicznej lub zawodowej w postaci należytego wykonania, a w przypadku
świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywania, co najmniej dwóch usług polegających na konserwacji,
serwisowaniu lub naprawach awaryjnych urządzeń medycznych:
1) dla Pakietu nr 1 – aparatu RTG
2) dla Pakietu nr 2 – densytometru
3) dla Pakietu nr 3 – urządzeń medycznych
4) dla Pakietu nr 4 – urządzeń medycznych
5) dla Pakietu nr 5 - urządzeń dezynfekcyjnych
6) dla Pakietu nr 6 - wyrobów medycznych
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
okresie:
- Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3
lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i
podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi
zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty
sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są
wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie
wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty
potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; wzór wykazu usług stanowi
Załącznik nr 6 do SWZ;
3. potwierdzające spełnianie warunku zdolności technicznej lub zawodowej w postaci dysponowania osobą zdolną do wykonania
przedmiotu zamówienia:
a. co najmniej 1 osobę posiadającą świadectwo kwalifikacyjne z zakresu obsługi urządzeń elektrycznych do 1kV;
oraz
(dotyczy Pakietów nr: 1 i 2)
II. co najmniej 1 osobą wyznaczoną do realizacji zamówienia, która posiada:
- autoryzację producenta do wykonywania napraw urządzeń wskazanych w danym Pakiecie lub
-certyfikat (zaświadczenie) potwierdzający odbyte szkolenie u producenta urządzeń będących przedmiotem zamówienia danego
Pakietu, upoważniające go do wykonywania przeglądów i napraw urządzeń wskazanych w danym Pakiecie lub
- (dotyczy tylko Pakietów nr 1 i 2) certyfikat ze szkolenia w podmiocie mającym wdrożony System Zarządzania Jakością ISO
9001:2015 i ISO 13485:2016 w zakresie instalacji oraz serwisu wyrobów medycznych wykorzystywanych w diagnostyce obrazowej,
dysponujący ponadto certyfikatem ze szkolenia odbytego u innego producenta urządzeń medycznych wykorzystywanych w
diagnostyce obrazowej (dotyczącym urządzeń wskazanych w danym Pakiecie) przy jednoczesnym dysponowaniu przez wykonawcę
(firmę) aktualną autoryzacją tego producenta;
- Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w szczególności odpowiedzialnych za
świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o
podstawie dysponowania tymi osobami – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ
Po zmianie:
1.potwierdzające spełnianie warunku sytuacji ekonomicznej lub finansowej w postaci posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości minimum 100.000,00 zł sumy
gwarancyjnej ubezpieczenia:
- Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia o wartości minimum 100.000,00 zł sumy gwarancyjnej ubezpieczenia.
2. potwierdzające spełnianie warunku zdolności technicznej lub zawodowej w postaci należytego wykonania, a w przypadku
świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywania, co najmniej dwóch usług polegających na konserwacji,
serwisowaniu lub naprawach awaryjnych urządzeń medycznych:
1) dla Pakietu nr 1 – aparatu RTG
2) dla Pakietu nr 2 – densytometru
3) dla Pakietu nr 3 – urządzeń medycznych
4) dla Pakietu nr 4 – urządzeń medycznych
5) dla Pakietu nr 5 - urządzeń dezynfekcyjnych
6) dla Pakietu nr 6 - wyrobów medycznych
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
okresie:
- Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3
lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i
podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi
zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty
sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są
wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie
wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty
potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; wzór wykazu usług stanowi
Załącznik nr 6 do SWZ; Zam wyraża zgodę na wykaz wykonanych usług bez podania wartości zamówienia-w takiej sytuacji w kolumnie wartość zamówienia brutto należy wpisać- „Tajemnica handlowa”
3. potwierdzające spełnianie warunku zdolności technicznej lub zawodowej w postaci dysponowania osobą zdolną do wykonania
przedmiotu zamówienia:
a. co najmniej 1 osobę posiadającą świadectwo kwalifikacyjne z zakresu obsługi urządzeń elektrycznych do 1kV;
oraz
(dotyczy Pakietów nr: 1 i 2)
II. co najmniej 1 osobą wyznaczoną do realizacji zamówienia, która posiada:
- autoryzację producenta do wykonywania napraw urządzeń wskazanych w danym Pakiecie lub
-certyfikat (zaświadczenie) potwierdzający odbyte szkolenie u producenta urządzeń będących przedmiotem zamówienia danego
Pakietu, upoważniające go do wykonywania przeglądów i napraw urządzeń wskazanych w danym Pakiecie lub
- (dotyczy tylko Pakietów nr 1 i 2) certyfikat ze szkolenia w podmiocie mającym wdrożony System Zarządzania Jakością ISO
9001:2015 i ISO 13485:2016 w zakresie instalacji oraz serwisu wyrobów medycznych wykorzystywanych w diagnostyce obrazowej,
dysponujący ponadto certyfikatem ze szkolenia odbytego u innego producenta urządzeń medycznych wykorzystywanych w
diagnostyce obrazowej (dotyczącym urządzeń wskazanych w danym Pakiecie) przy jednoczesnym dysponowaniu przez wykonawcę
(firmę) aktualną autoryzacją tego producenta;
- Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w szczególności odpowiedzialnych za
świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o
podstawie dysponowania tymi osobami – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów Przed zmianą:
1. Wypełniony FORMULARZ OFERTY– stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ;
2. Wypełniony FORMULARZ OFERTOWO-CENOWY - stanowiący Załącznik nr 2.1-2.5 do SWZ w zależności od składanej
oferty;
3. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w wysokości, terminie i formie wskazanej w SWZ (jeśli dotyczy);
4. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli w imieniu
Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt.
VI.1.9). Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności do wykonania, których pełnomocnik jest upoważniony
Po zmianie:
1. Wypełniony FORMULARZ OFERTY– stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ;
2. Wypełniony FORMULARZ OFERTOWO-CENOWY - stanowiący Załącznik nr 2.1-2.6 do SWZ w zależności od składanej
oferty;
3. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w wysokości, terminie i formie wskazanej w SWZ (jeśli dotyczy);
4. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli w imieniu
Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt.
VI.1.9). Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności do wykonania, których pełnomocnik jest upoważniony
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-10-21 09:00
Po zmianie:
2024-10-23 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-10-21 09:15
Po zmianie:
2024-10-23 09:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-11-19
Po zmianie:
2024-11-21
INNE PRZETARGI Z SOPOTU
- Uruchomienie i utrzymanie systemu kompleksowej obsługi urządzeń drukujących oraz dzierżawa urządzeń drukujących
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją i w okresie gwarancji inwestycji pn.: Przebudowa ul. Pułaskiego i Bema w Sopocie
- Przebudowa ulicy Pułaskiego i Bema w Sopocie.
- Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej przebudowy i budowy wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę w ramach projektu "Rozwój turystyki wodnej w Sopocie"
- Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu położonego przy ul. Jana z Kolna 19-21 w Sopocie
więcej: przetargi w Sopocie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa serwisowa urządzeń produkcji Radiometer
- "Wykonanie przeglądów technicznych aparatury medycznej - Aparatów EEG (pakiet 20)"
- USŁUGA WYKONANIA I INSTALACJI KRATOWNIC NA POJAZDACH SANITARNYCH WIELONOSZOWYCH POZOSTAJĄCYCH NA ZAOPATRZENIU 24 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO
- Pogwarancyjna obsługa serwisowa rezonansu magnetycznego Magnetom Essenza 1,5T o sn. 49100 w siedzibie Zamawiającego
- Pogwarancyjna obsługa serwisowa rezonansu magnetycznego Magnetom Essenza 1,5T o sn. 49100 w siedzibie Zamawiającego
- Obsługa serwisowa aparatury chirurgicznej
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.