eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puławy › Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania



Ogłoszenie z dnia 2023-12-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004163408

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Leśna 17

1.5.2.) Miejscowość: Puławy

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 458 62 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mops.pulawy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.pulawy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mops-pulawy.logintrade.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e0195e35-69b5-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00553560

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00058957/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00444093

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NO/3410/2/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 172860,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Serwer i oprogramowanie
Obudowa Obudowa max. 2U serwerowa do montażu w szafie RACK 19" wraz z kompletem wysuwanych szyn dedykowanych do tego urządzenia przez producenta serwera z możliwością instalacji min. 16 dysków 2,5”.

Płyta główna Płyta główna z możliwością zainstalowania do dwóch procesorów. Płyta główna musi być zaprojektowana przez producenta serwera i oznaczona jego znakiem firmowym.
Chipset Dedykowany przez producenta procesora do pracy w serwerach dwuprocesorowych.
Procesor Zainstalowane dwa procesory min. 10-rdzeniowe max 12-rdzeniowe min. 2.1GHz , dedykowany do pracy w serwerach osiągający minimum 20900 pkt. W teście PASSMARK CPU MARK MULTIPLE CPU SYSTEMS zamieszczony na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php w dniu zamieszczenia oferty SWZ przez Zamawiającego. W przypadku jeżeli oferowany procesor nie jest zamieszczony na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php na Wykonawcy spoczywa obowiązek zamieszczenia wyników testów wydajności procesora i opublikowania parametrów wydajności procesora na powyższej stronie jednak nie później niż do dnia otwarcia złożonej oferty.
- Obsługa wirtualizacji

Jeżeli dostawca dostarczy serwer z procesorami 12 rdzeniowym należy również dostarczyć dodatkowe 2 sztuki licencji na 2 core Windows Serwer 2022 standard do istniejących już maszyn wirtualnych

RAM Minimum 128 GB DDR4 RDIMM 3200MT/s w 4 kościach na płycie głównej powinno znajdować się minimum 16 slotów dostępnych przeznaczonych do instalacji pamięci.
Funkcjonalność pamięci RAM Advanced ECC, Memory Page Retire, Fault Resilient Memory, Memory Self-Healing lub PPR, Partial Cache Line Sparing
Gniazda PCI Minimum jeden slot PCIe x16 generacji 4 oraz dwa sloty PCIe x8 generacji 4
Interfejsy sieciowe/FC/SAS Wbudowane min. 2 interfejsy sieciowe 1Gb Ethernet w standardzie BaseT
Dyski twarde Możliwość instalacji dysków SAS, SATA, SSD
• Zainstalowane 2 dyski M.2 SATA Read Intensive o pojemności min. 480GB, z możliwością konfiguracji w raid 1 dedykowane pod system hosta. Rozwiązanie nie może powodować zmniejszenia ilości wnęk na dyski twarde.
• Zainstalowane 6 sztuk 1.92TB SSD 12Gb/s, Read Intensive, Hot-Plug 2.5" w zatokach od frontu obudowy
Kontroler RAID Sprzętowy kontroler dyskowy, posiadający min. 8GB nieulotnej pamięci cache, możliwe konfiguracje poziomów RAID: 0, 1, 5, 6, 10, 50, 60. Wsparcie dla dysków samoszyfrujących.
Wbudowane porty 4 x USB z czego nie mniej niż 1x USB 3.0, 2xVGA z czego jeden na panelu przednim.
Video Zintegrowana karta graficzna umożliwiająca wyświetlenie rozdzielczości min. 1920x1200.
Zasilacze 2 Redundantne, Hot-Plug min. 800W każdy
Bezpieczeństwo Ÿ zatrzask górnej pokrywy oraz blokada na ramce panelu zamykana na klucz służąca do ochrony nieautoryzowanego dostępu do dysków twardych,
Ÿ możliwość wyłączenia w BIOS funkcji przycisku zasilania,
Ÿ BIOS ma możliwość przejścia do bezpiecznego trybu rozruchowego z możliwością zarządzania blokadą zasilania, panelem sterowania oraz zmianą hasła,
Ÿ wbudowany czujnik otwarcia obudowy współpracujący z BIOS i kartą zarządzającą,
Ÿ Moduł TPM 2.0,
Ÿ możliwość dynamicznego włączania I wyłączania portów USB na obudowie – bez potrzeby restartu serwera,
szczegółowy opis zamówienia zawiera OPZ stanowiący załącznik nr 1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery

4.5.5.) Wartość części: 63250,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup 60 szt. licencji pakietu biurowego typu Microsoft Office Home & Business 2021. Musi on być kompatybilny z już posiadanym oprogramowaniem Microsoft Office 2010 Home & Business, Microsoft Office 2013 Home & Business, Microsoft Office 2016 Home & Business, Microsoft Office 2019 Home & Business, Microsoft Office 2021 Home & Business.
2. Poprzez dostawę rozumie się udostępnienie / dostarczenie licencji oprogramowania poprzez dostęp do strony internetowej zawierającej przedmiotowe oprogramowanie oraz dostarczenie dokumentu potwierdzającego prawo do korzystania z tego oprogramowania na stanowiskach roboczych.
3. Licencja powinna uprawniać do używania ww. oprogramowania przez Zamawiającego w ramach działalności Jednostki Samorządu Terytorialnego i powinna być wieczysta.
Szczegółowy opis zawiera OPZ stanowiący załącznik nr 1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 50060 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wyposażenie punktów kancelaryjnych
Skaner-3sztuki
Typ skanera:
Skaner z automatycznym podajnikiem dokumentów ADF z możliwością dołączenia w przyszłości modułu skanowania płaskiego A4 tego samego producenta.
Tryb skanowania:
Skanowanie dwustronne jednoprzebiegowe (duplex); kolor/skala szarości/monochromatyczny
Skanowanie dokumentów o różnych formatach i gramaturach bez konieczności ich wcześniejszej segregacji.
Skanowanie kodów kreskowych
Drukarka kodów kreskowych-3 sztuki
Dane techniczne:
Druk: termotransferowy
Rozdzielczość: min. 300 dpi
Max. szerokość druku: 108mm
Max. prędkość druku: 102 mm/s
Max. długość etykiet: 991 mm
Język programowania: ZPL II, EPL II, EPL
Pamięć: Flash 512 MB, SDRAM 256 MB
Interfejs: USB,
Drukowane kody kreskowe:
Skaner kodów kreskowych ze stojakiem-3 sztuki
Dane techniczne:
- Czytnik przewodowy USB
- Typ skanera: 1D i 2D, LED
- Sposób wyzwalania odczytu - Przycisk/automatyczny
- Obsługiwane kody : 1D: Code 39, Code 128, Code 93, Codabar/NW7, Code 11, MSI-Plessey, UPC/EAN, Interleaved 2 z 5, koreański 3 z 5, GS1 Databar, Base 32(włoski pharmacode) 2D: PDF417, kody zożone, TLC-39, Aztec, DataMatrix, MaxiCode, QR Code, MicroQR, Chinese SEnsible, pocztowe
- Zasięg odczytu max: 368 mm,
- Sygnalizacja odczytu: dźwiękowa i świetlna,
- Szybkość skanowania do: 76,2 cm/s,
- Wytrzymałość upadku: Konstrukcja odporna na upadki ,
- Norma IP: IP 52,
- Kabel komunikacyjny (interfejs): kabel USB,
- Podstawka pod czytnik,
- Spust.
- Gwarancja 60 miesięcy producenta
- Skanery muszą pochodzić z polskiej dystrybucji i być przeznaczone na rynek polski


Szczegółowy opis zawiera OPZ stanowiący załącznik nr 1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 21150,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Licencje

VMware vSphere 7 Essentials lub VMware vSphere 8 Essentials
 licencja musi pozwalać uruchomić jedną maszynę wirtualną
 licencja zgodna z zamawianym serwerem umożlwiająca instalacje na minimum 3 hostach, wyposażanych w minimum 2 procesory każdy,
 licencja wieczysta z prawem do aktualizacji na podstawie aktualnej subskrypcji – czas subskrypcji 3 lata,
lub równoważny spełniający min. poniższe wymagania:
• zaoferowane oprogramowanie do wirtualizacji musi umożliwiać instalację na minimum 3 fizycznych serwerach wyposażonych w minimum 2 procesory każdy;
• zaoferowane oprogramowanie do wirtualizacji musi być instalowane bezpośrednio na sprzęcie fizycznym i nie może być ono częścią innego systemu operacyjnego;

Szczegółowy opis zawiera OPZ stanowiący załącznik nr 1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 2800 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Licencje Bazy danych SQL Server 2022 Standard Edition – licencja na 4 rdzenie fizyczne (4 Core).
Licencjonowanie umożliwiające użytkowanie przez podmiot publiczny (zamawiającego);
• Licencjonowanie: bez ograniczeń czasowych(wieczyste);
• Zaoferowane licencje muszą pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucji produktów (licencji) firmy Microsoft w Polsce;
• Zaoferowane Licencje muszą być nowe, Zamawiający nie dopuszcza odsprzedaży licencji użytych wcześniej lub zakupionych wcześniej dla innego podmiotu i następnie odsprzedaży dla Zamawiającego;
• Licencja Musi umożliwiać korzystanie z oprogramowanie bez dodatkowych licencji dostępowych(cal)
- Powyższa baza danych (rodzaj bazy) jest jedynym serwerem bazodanowym możliwym do wykorzystania przy wdrażanym przez zamawiającego systemie EZD PUW

Szczegółowy opis zawiera OPZ stanowiący załącznik nr 1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 48600000-4 - Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne

4.5.5.) Wartość części: 35600 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66985,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66985,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66985,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARRIS COMPUTER Tomasz Stolarek,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 716-001-25-99

7.3.3) Ulica: ul. Polna 21,

7.3.4) Miejscowość: Puławy

7.3.5) Kod pocztowy: 24-100

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66985,8 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58892,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70110,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59409,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.S. LEMAX-Marek Maliński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 716-117-74-86

7.3.3) Ulica: ul. Lubelska 18 lok.2,

7.3.4) Miejscowość: Puławy

7.3.5) Kod pocztowy: 24-100

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59409,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34131,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34131,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34131,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARRIS COMPUTER Tomasz Stolarek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 716-001-25-99

7.3.3) Ulica: ul. Polna 21,

7.3.4) Miejscowość: Puławy

7.3.5) Kod pocztowy: 24-100

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34131,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3505,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5535,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3505,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VIDA.PL Sp.z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542723780

7.3.3) Ulica: ul. K.I Gałczyńskiego 18

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-587

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3505,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40590,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44280,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40590,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Virtual Technologies IT Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 645-253-64-69

7.3.3) Ulica: ul Sokolska 30A/80,

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-086

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40590,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.