Ogłoszenie z dnia 2023-12-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00530695/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy produktów nabiałowych do Zakładu Karnego w Łowiczu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Łowiczu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000782942
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wiejska 3
1.5.2.) Miejscowość: Łowicz
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-400
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_lowicz@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e3dfa028-9024-11ee-9fb5-3edbb70f45bd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zakład Karny w Łowiczu
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy produktów nabiałowych do Zakładu Karnego w Łowiczu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e3dfa028-9024-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00553525
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00127758/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Dostawy produktów nabiałowych do Zakładu Karnego w Łowiczu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00530695
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DKW.2232.10.2023.JA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa produktów nabiałowe (CPV 15500000-3)
1 Produkt topiony kremowy seropodobny 100g/szt. 4 500 kg
2 Twaróg półtłusty - krajanka 1 850 kg
3 Jogurt owocowy 100-150g/szt. 210 kg
4 Jogurt naturalny bez cukru 150g/szt. 100 kg
5 Śmietana 12% 700 kg
Termin przydatności do spożycia dostarczanych produktów żywnościowych nie może być krótszy niż:
Jogurt naturalny, jogurt owocowy, śmietana– min. 14 dni
Produkt topiony kremowy seropodobny – min. 60 dni,
Twaróg półtłusty, chudy – min 14 dni,
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w postępowaniu najkorzystniejsza oferta jest wyższa o 22 831,27 zł od kwoty jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.INNE PRZETARGI Z ŁOWICZA
- "Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania : Budowa budynków mieszkalnych wielorodzinnych"
- Przebudowa drogi gminnej w ulicy Nadbzurzańskiej w Łowiczu - I etap
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji kursu obsługi kas fiskalnych dla uczniów w ramach realizacji projektu pn.: "Hotelowy zawrót głowy"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie dwóch wyjazdów autokarowych rodzinnych (piątek, sobota, niedziela) dla 41 osób każdy (zamówienie podzielone na części)
więcej: przetargi w Łowiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP I SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH NA POTRZEBY STOŁÓWKI W PRZEDSZKOLU NR 5 W LĘBORKU
- Zakup różnych artykułów żywnościowych dla Śląskiego Centrum Rehabilitacyjno - Uzdrowiskowego
- Dostawa artykułów spożywczych do kuchni Publicznego Przedszkola w Pielgrzymowicach
- Sukcesywna dostawa nabiału i jaj do stołówki Szkoły Podstawowej nr 51 im. Jana Pawła II w Lublinie w okresie od 01.09.2025 roku do 31.12.2026 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej na potrzeby wyżywienia uczniów dla ZSCKR im. W. Witosa w Boninie w okresie od 01.09.2025r do 26.06.2026r.
- Dostawa produktów mleczarskich
więcej: Produkty mleczarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.