eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Juchnowiec Kościelny › Modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Juchnowiec Kościelny



Ogłoszenie z dnia 2023-12-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Juchnowiec Kościelny

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Juchnowiec Kościelny

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659355

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Jaśminowa 19

1.4.2.) Miejscowość: Juchnowiec Kościelny

1.4.3.) Kod pocztowy: 16-061

1.4.4.) Województwo: podlaskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@juchnowiec.gmina.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.juchnowiec.gmina.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00553459

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-12-14

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00528140

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż dziewięciu szafek oświetlenia ulicznego w gm. Juchnowiec Kościelny. Na przedmiot zamówienia składają się następujące zadania:
Zadanie nr 1: Montaż szafki SO w miejscowości Kleosin ST 01-1141 (bez złącza kablowego);
Zadanie nr 2: Montaż szafki SO w miejscowości Kleosin ST 01-1694 (bez złącza kablowego);
Zadanie nr 3: Dostawa i montaż szafki SO w miejscowości Kleosin ST 01-1760;
Zadanie nr 4: Dostawa i montaż szafki SO w miejscowości Wólka ST 06-330;
Zadanie nr 5: Dostawa i montaż szafki SO w miejscowości Hołówki Małe ST 06-851;
Zadanie nr 6: Dostawa i montaż szafki SO w miejscowości Lewickie Kolonia ST 06-143;
Zadanie nr 7: Dostawa i montaż szafki SO w miejscowości Koplany ST 06-48;
Zadanie nr 8: Dostawa i montaż szafki SO w miejscowości Księżyno ST 11-1450;
Zadanie nr 9: Dostawa i montaż szafki SO w miejscowości Niewodnica Nargielewska ST 11-1731.

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż dziewięciu szafek oświetlenia ulicznego w gm. Juchnowiec Kościelny. Na przedmiot zamówienia składają się następujące zadania:
Zadanie nr 1: Montaż szafki SO w miejscowości Kleosin ST 01-1141 (bez zakupu szafki) w tym dostawa i montaż nowego złącza kablowego;
Zadanie nr 2: Montaż szafki SO w miejscowości Kleosin ST 01-1694 (bez zakupu szafki) w tym dostawa i montaż nowego złącza kablowego;
Zadanie nr 3: Dostawa i montaż całej szafki i złącza kablowego SO w miejscowości Kleosin ST 01-1760;
Zadanie nr 4: Dostawa i montaż całej szafki i złącza kablowego SO w miejscowości Wólka ST 06-330;
Zadanie nr 5: Dostawa i montaż całej szafki i złącza kablowego SO w miejscowości Hołówki Małe ST 06-851;
Zadanie nr 6: Dostawa i montaż całej szafki i złącza kablowego SO w miejscowości Lewickie Kolonia ST 06-143;
Zadanie nr 7: Dostawa i montaż całej szafki i złącza kablowego SO w miejscowości Olmonty III ST 11-1429;
Zadanie nr 8: Dostawa i montaż całej szafki i złącza kablowego SO w miejscowości Księżyno ST 11-1450;
Zadanie nr 9: Dostawa i montaż całej szafki i złącza kablowego SO w miejscowości Klewinowo III ST 6-598.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.4.1. Informacje dotyczące wadium

Przed zmianą:
Warunkiem udziału w postepowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 1500 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych) w terminie do dnia 18.12.2023 r. do godz. 12.00;
Wadium może być wniesione w następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,
z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa
w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
2. Wnoszone wadium należy opisać numerem i nazwą zadania którego dotyczy.
3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić za pomocą przelewu bankowego na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Juchnowcu Górnym Nr 68 8074 0003 0000 1661 2000 0030. Zamawiający będzie uważał wniesienie wadium za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.
4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie pzp.
2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Juchnowiec Kościelny
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum)

Po zmianie:
Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 1500 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych) w terminie do dnia 20.12.2023 r. do godz. 12.00;
Wadium może być wniesione w następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,
z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa
w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
2. Wnoszone wadium należy opisać numerem i nazwą zadania którego dotyczy.
3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić za pomocą przelewu bankowego na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Juchnowcu Górnym Nr 68 8074 0003 0000 1661 2000 0030. Zamawiający będzie uważał wniesienie wadium za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.
4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie pzp.
2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Juchnowiec Kościelny
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum)

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2023-12-18 12:00

Po zmianie:
2023-12-20 12:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2023-12-18 13:00

Po zmianie:
2023-12-20 13:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2024-01-16

Po zmianie:
2024-01-18

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.