Ogłoszenie z dnia 2024-10-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00345345/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
[4WOG-1200.2712.28.2024 ] Badania i pomiary instalacji elektrycznej oraz piorunochronnej w kompleksach administrowanych przez 4 WOG,
w podziale na 6 części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240763798
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Generała Władysława Andersa 47
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-121
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 4wog.kancelaria@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://4wog.wp.mil.pl/pl/bip/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/4wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka Wojskowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
[4WOG-1200.2712.28.2024 ] Badania i pomiary instalacji elektrycznej oraz piorunochronnej w kompleksach administrowanych przez 4 WOG,w podziale na 6 części.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-34f56a16-1da6-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00553303
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00345345
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 4WOG-1200.2712.28.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1badania i pomiary instalacji elektrycznej oraz piorunochronnej w kompleksach administrowanych przez SOI Bielsko-Biała.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki:
• Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy.
• Załącznik nr 1a - Formularz cenowy – część 1-6.
• Załącznik nr 2 – Oświadczenie Wykonawcy.
• Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy-część 1-6,
• Załącznik nr 4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia-część 1-6.
Wszystkie załączniki stanowią integralną część niniejszej SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 71314100-3 - Usługi elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 28563,31 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2badania i pomiary instalacji elektrycznej oraz piorunochronnej w kompleksach administrowanych przez SOI Gliwice.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki:
• Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy.
• Załącznik nr 1a - Formularz cenowy – część 1-6.
• Załącznik nr 2 – Oświadczenie Wykonawcy.
• Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy-część 1-6,
• Załącznik nr 4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia-część 1-6.
Wszystkie załączniki stanowią integralną część niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71314100-3 - Usługi elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 30071,41 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3badania i pomiary instalacji elektrycznej oraz piorunochronnej w kompleksach administrowanych przez SOI Krapkowice.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki:
• Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy.
• Załącznik nr 1a - Formularz cenowy – część 1-6.
• Załącznik nr 2 – Oświadczenie Wykonawcy.
• Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy-część 1-6,
• Załącznik nr 4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia-część 1-6.
Wszystkie załączniki stanowią integralną część niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71314100-3 - Usługi elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 18669,80 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4badania i pomiary instalacji elektrycznej oraz piorunochronnej w kompleksach administrowanych przez SOI Lubliniec.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki:
• Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy.
• Załącznik nr 1a - Formularz cenowy – część 1-6.
• Załącznik nr 2 – Oświadczenie Wykonawcy.
• Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy-część 1-6,
• Załącznik nr 4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia-część 1-6.
Wszystkie załączniki stanowią integralną część niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71314100-3 - Usługi elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 18525,24 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 5badania i pomiary instalacji elektrycznej oraz piorunochronnej w kompleksach administrowanych przez SOI Opole.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki:
• Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy.
• Załącznik nr 1a - Formularz cenowy – część 1-6.
• Załącznik nr 2 – Oświadczenie Wykonawcy.
• Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy-część 1-6,
• Załącznik nr 4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia-część 1-6.
Wszystkie załączniki stanowią integralną część niniejszej SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 71314100-3 - Usługi elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 94087,25 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 6badania i pomiary instalacji elektrycznej oraz piorunochronnej w kompleksach administrowanych przez SOI Tarnowskie Góry.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki:
• Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy.
• Załącznik nr 1a - Formularz cenowy – część 1-6.
• Załącznik nr 2 – Oświadczenie Wykonawcy.
• Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy-część 1-6,
• Załącznik nr 4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia-część 1-6.
Wszystkie załączniki stanowią integralną część niniejszej SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 71314100-3 - Usługi elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 59778,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5011,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40921,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5011,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Filip Żychiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942892422
7.3.3) Ulica: Kłodnicka 43 /15
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-217
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5011,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Stosownie do art. 255 pkt. 7 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263 ustawy Pzp który stanowi, że: jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.
Zamawiający nie dokonał ponownego badania i oceny ofert spośród złożonych w niniejszym postępowaniu, ponieważ wszystkie pozostałe oferty złożone w w/w postępowaniu dla części 2 zostały odrzucone.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14726,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74596,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14726,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Filip Żychiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942892422
7.3.3) Ulica: Kłodnicka 43 /15
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-217
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14726,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5090,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28401,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5090,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Filip Żychiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942892422
7.3.3) Ulica: Kłodnicka 43 /15
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-217
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5090,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21888,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 134367,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21888,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Filip Żychiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942892422
7.3.3) Ulica: Kłodnicka
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-217
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21888,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający na podstawie art. 255 pkt. 7 ustawy Pzp unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, tj. – „Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w związku z art. 263 ustawy Pzp.
Zamawiający zwrócił się do Wykonawcy Klinika Nowych Technologii Energetyki Środowiskowej Sp. z o.o. w dniu 30.08.2024 r. o wyrażenie zgody na wybór jego oferty po upływie terminu związania ofertą. Wykonawca nie udzielił odpowiedzi w wyznaczonym terminie, tj. do dnia 04.09.2024 r. i nie przesłał pisemnego oświadczenia o wyrażeniu zgody. W związku z powyższym oferta Wykonawcy w zakresie części 6 podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 13 ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Podłączenie budynków mieszkalnych wielorodzinnych zlokalizowanych przy ul. Portowej 23-25 i 27-29 w Gliwicach do sieci kanalizacji deszczowej i sanitarnej wraz z likwidacją szamb.
- Zakup wraz z dostawą obuwia roboczego oraz środków ochrony osobistej dla pracowników
- Modernizacja obiektu- utworzenie mini-siłowni przy szkole(GBO)
- "Roboty budowlane związane z modernizacją Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych nr 1 w Gliwicach
- Świadczenie usług transportowych dla podopiecznych SKPON - GCER w roku szkolnym 2025/2026
- Usługa noclegowa, usługa gastronomiczno - restauracyjna oraz najem powierzchni na potrzeby organizacji wizyty studyjnej
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prowadzenie kompleksowej obsługi oraz dozoru nad urządzeniami energetycznymi SN i NN zainstalowanymi na obiektach pompowni, utrzymywanych i eksploatowanych przez ZPT w Sulechowie.
- Zaprojektowanie i montaż Instalacji Fotowoltaicznej dla Szkółki Gospodarczej Nadleśnictwa Gościno.
- Świadczenie usług pogotowia technicznego i konserwacji na dworcach i Punktach Obsługi Klienta
- "Budowa instalacji OZE w budynkach i obiektach użyteczności publicznej na terenie Gminy Panki".
- Opracowanie programu prac konserwatorskich i dokumentacji projektowo-kosztorysowej modernizacji budynku przy ul. Dzierżoniowskiej 12 w Warszawie wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę
- Wykonanie zasilania awaryjnego dla Urzędu Gminy Burzenin w ramach realizacji zadania pn.: ,,Cyberbezpieczny samorząd - zakup i dostawa sprzętu z zakresu cyberbezpieczeństwa".
więcej: Usługi elektryczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.